ponedjeljak, 18.12.2017.


Zakaj blogam :-))

Stvarno, zakaj pišem? Blog, mislim, zakaj :-)).

Mogu samo ispričati kako je počelo. Davnih chatterskih dana, tipkala sam s jednim Riječaninom. Mlađi dečko, zafrkant, kompjuteraš. Godinu, dvije smo chatali kad me nazvao i rekao da je otvorio sajt, da mogu pisati o čemu god želim, samo da imam nekog pojma o tome kaj pišem. U panici sam odgovorila da samo znam chatati. -"Pa piši o chatu", rezignirano je završio.

Tako je počelo :-)). Napisala sam dva teksta, majlala mu, rekao je da ih šalje okolo da se i drugi smiju :-)). Imala sam, danas bih rekla, kolumnu na njegovom sajtu, čitateljima se svidjelo, ja sam bila presretna. I suludo nesigurna :-)). Hoće li idući tekst biti dovoljno duhovit, zabavan.

I dalje sam nesigurna :-)). Kako je počelo davne 2002. nisam više suludo, više sam -boli me briga, valjda je podnošljivo- :-))- ali i dalje nisam mrtva-hladna.

Zatim je došao Iskričin Weblog. Opet jedan kompjuteraš te njegovi zanimljivi tekstovi. Počeli smo se porukovati, poslala sam mu jedan od tekstova, rekao je da ga stavim na Weblog. Jesam i svi su me hvalili :-)).

Digresija: Sad "malo" samohvale, hvalite me prstići moji kad neće nitko drugi :-)). Čak sam dobila neke povlastice kod Iskričinih admina jer su me čitali :-)).

Pa se otvorio blog.hr. S istim nickom sam došla :-)). Digresija: Da sam tada znala da ću 13 god poslije i dalje biti zlica, dvaputa bih razmislila :-))))))))))))))). Nije da me smeta, no već me određeni krug oflajnaca zlica pa moram objašnjavati :-)). U stilu, to je zbog blog.hra, nije mi samo karakterna osobina :-))))))))))))))))))).

LouSalome, fala na inspiraciji, piše zašto piše. Zašto pišem, tj. zašto nastavljam pisati. Pojma :-)). Rekla bih, društva radi :-)). Chatova više nema, Fejs mi lagano na žifčeke ide, nekako nije moj milleu. Iskrica jadna je toliko out da ni taj jadan Weblog ni nekaj (u usporedbi s blog.hrom nikad nije ni bio:-)) ) mada i dalje piskaram. Valjda je i zbog toga tako nikakav :-)))))))))))))))))))))))).

No, tu i tamo me nekaj vlovi. Hoću nešto reći, rado bih nasmijala sebe i druge. Rado bih češće. Što više pišem, više tema imam. Valjda :-)).

Fale mi chatovi. Da opet o chatu piskaram :-)). Da onima koji ne shvaćaju koji je to užitak pričam kakav je to užitak :-)). Da se malo više zabavljam onlajn :-)). Malo sam zastarjela. Kaj sad :-)).

Bilo je ... :-))
I sad je ... :-))
Bit će ... :-))

- 11:23 - Komentari (44) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< prosinac, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode