petak, 02.10.2015.


RPG - reli po galerijama, drugi :-))

Skoro bih pa rekla još bolji nego prvi :-)). Prvi je bio proljetos, drugi jučer. Jedanaest galerija, selfići k'o dokaz obilaska, Povelje časti za uspomenu. Morate priznati da je odlično :-)).

Ne, ne navodim linkove, guglajte, fejsajte, lajkate i na trećem se pojavite :-)). Ideja je u 4 sata proći galerijama, neke stvarno zavrijeđuju ponovni posjet, selfati se (nije nužno sebe, odlično je bilo dvoje igrača koji su fotkali žabu :-)), žabica je skoro pa dobila povelju časti :-)) ) te se pojaviti po papir kojim dokazujemo da smo kulturni :-)).

Kao i prvi puta bilo je od 6 do 10 navečer. Nakon toga je cilj bio Potepuh, pozornica, povjera selfija te ispisivanje diploma :-)).

Osim pohvale organizatorima i idejnim začetnicima galeriji Pikto u Branimirovom centru, moram još štošta pohvaliti. Prvo sebe :-)). Hvalim se :-)). Digresija: Zato i zapravo tipkam ovaj tekst, ali nije samo zato, recimo -trep trep trep-.

Organizatorica me prepoznala s prošlog, proljetnog, prvog RPGa pa sam u Potepuhu završila za VIP stolom te na pozornici :-)). Sva sam ponosna na sebe :-)). Za stolom na pozornici sam pregledavala fotkice, svima davala prolaz :-)). Mislim ono, tko će varati za papir, bez daljnjeg lijep, ali no money, no reward paper :-)).

I tako sam sva sebi bila važna i ponosna jer sudjeljujem :-)). Čak dala pokoji pametan prijedlog za idući RPG, na startnoj točki leci, papirići s popisom galerija i adresama, nije naodmet mali plan gdje je koja :-)).

Idemo dalje na pohvale :-)). Galerija Pikto i predraga organizatorica :-)). Galerija Juraj u Radićevoj 32 koja nas je dočekala sokovima, napolitankama i osmjesima :-)). Vjerujte mi, nakon jurnjave po gradu od Radničke preko SCa, sokovi su bili savršeni. Ljubaznost još više :-)).

U Radničkoj cesti 26, ak' me pamćenje ne vara, galerija je u onoj zgradi u kojoj je jedno od ministarstava, pojma koje :-)), dočekani smo s katalozima i napomenama o RPGu. Lijepo od njih.

U Bravu, Preradovićeva 34 (ne da mi se provjeravati brojeve, ubijte me, skoro bih rekla ne čitajte, al' radije me ubijte) bilo je otvorenje izložbe uz višnjevac :-)).

U staroj džamiji 50. bijenale, hrpa ljudi, gužva, ali šampanjac :-)). Čak su bili u čašama od 2 deci, molim Vas najljepše -smajlić koji je onesvijestić- :-)). Ne, nisam uzela tu količinu, uzela sam pristojnu šampanjsku čašu i pristojno pijuckala. Svejedno, onaj višnjevac prije ... hladan zrak vani je godio :-)).

Oduševio me entuzijazam, volja, želja :-)). Moram spomenuti izložbu u Hrvatskom glazbenom zavodu koju morate vidjeti. Usput, ako sam dobro ulovila/zapamtila u Potepuhu (ako nisam, krivite cugu, ne mene) 14. listopada neke tamo god. je Franjo Josip II pristustvovao postavljanju ploče koja je još uvijek u HGZ. Ako nikaj drugo, taj dan se prošećite Gundulićevom :-)).

Zagreb i ja ... :-))
Volimo se galerijama ... :-))
Salute ... :-))

- 14:22 - Komentari (24) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode