petak, 12.12.2014.


Moje cvjetne paranoje :-))

Ovaj tekst kasni koji mjesec, dobro je da nije pol god, kako sam ažurna :-)). U zadnje vrijeme pokušavam poloviti zaostatke, statutirala sam na Fejsu popis knjiga koji dugujem valjda od ljeta, puknula na Iskričin Weblog isto tako dugo dugovani tekst. Konačno, blog.hr :-)).

Dok je GP-Zagrebancije fotografirao uređivanje cvijeća i ja sam bila na Trgu. Ne baš ispod, ali u vidokrugu cvijeća. No, dok je netko gledao u lijepo, ja sam vodila raspravu o hackiranju Skypea.

Ili to se valjda može jedino meni dogoditi :-)). Naivno-nevino sjedim na jednom od stupova rasvjetnih glavnotržnih, Tabletić u krilu, malo pogledom surfam po netu, malo po Trgu gledajući u cvijeće, ne primjećujući nickove, ups ljude :-)).

Kad mi prilazi relativno mlada žena, nekih 30-tak god, pitajući me za Skype. Da, mogu na Tabletiću, ali nemam i ne, ne mislim instalirati. Ne mislim ni dati svoj Skype, ali sam to zadržala za sebe. Kaj je ispalo jako pametno jer nju muči paranoja. Skype paranoja.

Neki je bivši u igri koji bi se možda htio osvetiti plus još neki nick navodno u Indiji, je, nije, tko je on. Googlam malo, vidim da je Skype porozan k'o Icek nekoć, kaj znači da ga je naslijedio na više od jednog načina :-)). Vjerovali ili ne, nisam prije provjeravala sigurnost Skypa, znam koga imam, nove nekaj i ne želim pa me sve boli briga.

I tako to razgovaramo malo nas dvije, što se može napraviti, što ne može. Moj prijedlog rješavanja njezinog problema je klasično moj: Pobij ih sve, Bog će prepoznati svoje :-)). Odnosno, pukni nicka na ignore, makni sa Skajpa, nek' se slika.

Ne znam kako je završilo. Mislim da se tu radilo samo o paranoji, bez hackiranja. Tipkala dama s nickom, nešto joj se učinilo poznatim, nick nanjušio i počeo se zabavljati :-)). Par pogođenih tvrdnji, par nagovještenih sposobnosti, sve začinjeno dvosmislenostima i paranoja je tu. Vjerojatno ni taj bivši nije toliko zainteresiran kako bi netko. (Bivši nikada nisu zainteresirani koliko to naša taština želi, često su presretni da su bivši :-)).)

Kaj sve dovodi do razgovara s nepoznatima na suncu, na Trgu :-)). Samo mi recite kako buljenje u monitor udaljuje ljude :-)).

Ah, kad se sjetim svojih paranoja. Tko bi uložio puno truda, vremena zato da ... dopunite sami. Ali treba doći do toga. Do malenosti i neznačajnosti, a tako bismo TomBitnomUŽivotuNicku htjeli biti još bitniji :-)).

Ah, kako je lijepo bez paranoja :-)). Skoro kao gore fotografiran sunčan cvjetni dan.

Točno u podne ... :-))
Na glavnom gradskom trgu ... :-))
Paranoje ... :-))

- 14:12 - Komentari (10) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< prosinac, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode