petak, 14.06.2013.


Protiv nas :-))

Kao što već vjerojatno znate, svi koji još nisu odustali zbog mog netipkanja :-)), ima jedna online igra gdje sam već punih 5 god. I dalje sam i dalje manje-više aktivno igram, pljačkam koga stignem, lijepo se razvijam ... nije tema teksta hvalite me prstići moji kad nitko drugi ne želi :-)).

No, u tih 5 god više od 4 god sam u jednom jedinom savezu. Usput, uskoro će 5 god igranja sa Stocarom, ne znam koga tu treba žaliti :-)). Ubrzo nakon kaj smo ušli u savez, objavili smo rat tada, a i vjerojatno sada najjačem savezu na našem serveru. Objavili, izgubili, kaj i nije poanta. Poanta je da je cijelo vrijeme rata kružila fama kako nas modovi namjerno ometaju, dijele banove, presuđuju u njihovu korist, zato što Oni imaju veze među modovima i to je sve urota protiv Nas.

Ne ulazim u to koliko su takve tvrdnje bile opravdane, bilo je bananja, ali obje strane su banane. S razlogom, bez, čak sam i ja pokupila ban ni kriva ni dužna, maknut mi je nakon što je vođa objasnio modu koji me banao da je fulao. Na sličan način su micani i njihovi banovi. Svejedno, ostala je teorija zavjere.

Igra je tekla i teče dalje, pootvarali su se novi serveri pa sam svratila na jedan novi server i stjecajem okolnosti, našla se upravo u savezu Onih s Alfe. Zapravo, moj vođa me pozvao na taj server, dao mi svoj stari acc i uvalio me u taj omraženi savez :-)). Šef je ubrzo otišao u neki drugi savez, ja ostala.

Ostala sam jer su bili jako lijepi prema meni. Da, znali su otkud sam i tko sam, s ponekima sam i ratovala, pljačkala ih i oni mene. Naši su me stalno ispitivali jesam li ok, jesu li Oni dobri prema meni. Vođa je bio divan, čak smo i nekoliko puta malo više tipkali, složili oko stavova prema igračima 30+ koji se ponašaju gore od pubertetljija. Inače, Stocar je izuzetno protiv tog vođe, ima «The Thing» kad je dotični u pitanju :-)).

Zanimljivo mi je bilo to što je i u tom savezu kružila priča kako su modovi protiv nas. Isti oni modovi koji su bili protiv naših Nas, a za One. Sad kad sam postala Oni, opet su protiv nas :-)). Shvatili ste :-)). Teško :-)).

Opet su letjeli banovi sa i bez razloga, opet su kolale teorije zavjere. Kaj mi je sve bilo suludo smiješno, jer sam proživjela već jednom i nije mi se dalo ponavljati :-)).

Koja bi tu bila poanta, ako je uopće ima? Uvijek je netko protiv Nas, bez obzira koji smo to Mi :-)). Stocar je to drugačije formulirao, tvrdi da sam najobičniji izdajnik i da sam napustila svijetle tradicije Našeg saveza te prešla protivnicima :-)). Uz to sam i njub. Ah, stvarno mi je teška sudbina :-)).

Igra ide dalje, davno sam odustala od tog servera, prezahtjevno igraju. S nekima sam ostala u dobrim odnosima, ni sa kime u lošim. Digresija: Jedina osoba s Ikariama s kojom sam u lošim odnosima jest bila u mom savezu. Još jedna digresija: Tu se ne računa Stocar s kojim sam kronično u lošim odnosima, posebno nakon kaj pročita ovaj tekst :-)).

Ali, i dalje mi je zabavno uvijek kad netko spomene kako modovi preferiraju drugu stranu. Modovi uvijek vole One druge.

Konačna digresija u ovom tekstu, nadam se: Moje sjedenje na dvije ili više stolaca je trenutno jako aktualno. Naime, zaratila su se dva saveza. Haj'mo polako: Otok dijelim s jednim igračem s kojim sam već dugo u dobrosusjedskim odnosima. Pomažemo si, zajedno smo pljačkali, razvijali se i sve to. Pa je ušao u jedan savez te sam preko njega postala dobra s tim savezom, Stvarno su ok, odlični igrači, uskakali su mi i kad mi je trebalo i kad nije :-)).

U međuvremenu je promijenio savez pa se zaratio sa svojim bivšim savezom. Šefica njegovog novog saveza je u onom Njihovom savezu u kojem sam kratko bila i gdje smo se skompale.

Sad sam između dvije vatre, dajem garnizone i pomoć Njima i Njoj :-)). Sve čekam kad će mi se to obiti o glavu pa će skompati i zajednički me napasti. Onda me nema :-)). Ionako sam puna ressa k'o Gandra :-)).

Vojska i ratne vještine su mi na razini najgoreg njuba početnika :-)). I ziher će modovi biti protiv mene :-)).

Protiv mene ... :-)).
Protiv nas ... :-)).
Svi su protiv ... :-)).

- 00:02 - Komentari (17) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode