subota, 26.01.2013.


Noć muzeja :-))

Volim, volim, volim veliki izbor :-)). Još više volim kad sam zadovoljna izabranim :-)).
Noć muzeja je stvarno ponudila puno toga za svakoga. Kao malo dijete u tvornici čokolade sve bih, sve. Zato sam i počela Svijetom igračaka, izložbom u Etnografskom muzeju. Ugodno iznenađena, zabavno, poučno i bučno :-)). Svega ima, od drvenih igračaka, vlakića koji se vrti ukrug do plišanih ljepota i puno mjesta za zavlačiti ruke :-)).

Iduće u planu je bila Mimara, ali mi se nije dalo. Umjesto Mimare, Muzej za umjetnost i obrt. Uz stalni postav, odlične fotografije i prijeko potreban čaj na izlazu :-)). Djeca su dobivala balone i bojanke, pokušah se ogrepsti, ali nije prošlo :-)). No, baš u potkrovlju MUO jedan je balon prsnuo :-)). Zvučalo kao petarda i to pokraj zvona, tako da sam mozgala kaj je zapravo bilo dok nisam vidjela ostatke balona :-)).

Pa jedno od dva ugodna iznenađenja, Arhiv Tošo Dabac. GP i Nepoznati, ako niste morate pogledati, nastojte uhvatiti i u Tomićevoj, mislim da je još preko vikenda. Obožavam fotografije Zga, uočiti promjene, pokušati se prisjetiti kako je bilo prije velikih uljepšavanja. Uz to, Tomićeva preko puta je izvrsna pozadina fotografijama.

Kad sam već kod Uspinjače, malo do Gornjeg grada. Klovićevi dvori, prevelika gužva, Atelijer Meštrović, taman, Muzej grada Zagreba, isto. Još mirišim testere eteričnih ulja, uvod u iduću izložbu Ja Jacobus apothecarius – od štacuna do industrije. Muzej grada Zagreba je jedan od muzeja koji obožavam baš svaki, svaki puta :-)).

Prevelika gužva pred Zagorkinim stanom, pričekat će drugu priliku. Jednako tako, Arheološki. Rep do preksutra, šmrc. Tako sam se veselila. Ali zato Galerija starih majstora i Smijmo se do suza uz biljne čajeve, baš sam bila žedna :-)).

Osim čajeva i smijeha, Knjižnicu HAZU moram pohvaliti zbog odlično osmišljenog prilaza/putokaza, svjetla na tlu. Ali, ne bilo kakva, nego bijeli papirnati škarnicl, unutra kamena kocka (baš me zanima jesu li to nekadašnje ceste :-)) ) i na kocki svijeća-tinjalica. Korisno, uz izuzetno efektno :-)).

Kratka šetnja do Umjetničkog paviljona, uživancija, pri izlasku Nescaffe i to 3 u 1 macchiato, prvi puta vidjela i probala :-)).

Šlag dolazi na kraju, Muzej automobila Ferdinand Budicki :-)). Drugo ugodno iznenađenje noći :-)). Ne znam što je ljepše, stari tutači, fotke gdje sve ima olupina, motori, modeli starih tutača, prastare role, zapravo koturaljke, zato jer nekaj tako staro se ne može zvati rolama :-)).

Sitni detalji poput -5 Celzijevih stupnjeva na Trgu što su najmanje dva stupnjića manje drugdje, gužve tamo gdje želim ići (ja i pola Zga :-)) ) nisu nimalo umanjili ljepotu. Iznenadilo me to da nisam naletjela ni na koga poznatog, kaj je presedan. Obično naletim na sve žive i mrtve :-)). Nije valjda da sam krenula prerano :-)).

Veni :-)) …
Vidi :-)) …
Musei :-)) …

- 02:26 - Komentari (23) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode