nedjelja, 01.01.2012.


Prvi :-))

I dan i tekst :-)). Kako je prvi, tako sam odlučila pametno ga provesti, sve u nadi da ću tako si začarobirati cijelu god pa će mi biti pametna i pametno provedena.

Čisto praznovjerje, znam :-)). Kako imam podosta Novih za vratom, tako sam uspjela neke od njih «pametno provesti». Ne, taj jedan dan nije bitno utjecao na ostatak godine. Narafski da nije, jedan dan ne čini godinu. No, nada umire zadnja, u teškim mukama :-)).

Kaj sve trebamo radimo na taj bitni prvi dan? Obući nekaj novo, napraviti nekaj kaj želimo raditi i ostatak god. Tja, između ostalog, zato će i ovaj tekst :-)).

Digresija: Jela sam leću, kao kaj vidite pokrivam sve opcije. Osim tih «lakših» zadataka (ne, tipkaranje tekstića ne spada u lako, ima nekih koji su se skoro pa sami otipkali, prstići su slijedili ćušpajz u glavi, trenutno ćuspajz je dupli, prstički i glavni) preostalo mi je smisliti onaj pametni dio.

Ideja je bila, nešto novo naučiti ili početi učiti. Uvijek učimo i uvijek trebamo učiti. Upravo mi pada na pamet plavu kako mi na tu istu već u rečenici spomenutu nije palo da npr. naučim peći kolače, kuhati nekaj kaj ne znam, k'o da ikaj znam kuhati osim čaja, a i on je upitan, zato jer ga u zadnje vrijeme, mrtva-hladna radim s vodom iz pipe, vrućom :-)).

Kad ću stići do poante, pitam se skupa s Vama. Ili ste se odavno prestali pitati :-)). Usput, ovo veliko početno v mi je pogrešno, ionako svima vama govorim ti. Pa bi vi bila množina, koja se piše malim slovom. Ali, haj'mo zamisliti da je to zapravo ona poštovanja vrijedna jednina :-)).

Postaje mi polako jasno kako mi je početna ideja o pametno provedenom danu bila stubokom kriva. (Stubokom = u potpunosti, iz temelja; prilog, ne deklinira se – naučite i Vi nekaj danas, uz uvjet da će to biti danas, još ipak imam solidno teksta za otipkati, a i smisliti pa ga onda puknuti na blog.hr te je malo preveć očekivati da sjedite pred/s/uz svojim najdražim uređajčićima čekajući hoće li nekaj se pojaviti kako biste mogli naučiti jednu novu riječ koja uopće nije nova nego je prastara i davno zaboravljena.)

Ideja je i dalje kriva, drugi dan godine ove se rapidno približava :-)). Nikako da dođem do pametnog dijela. Iz jednostavnog razloga jer ga zapravo i nema :-)).

Daklem, naučiti nešto novo. Web i PhotoShop. Web, često srećem .xhtml te kaj me spriječava da se malo udubim. To kaj sam skončala na XML i nakon površnog upoznavanja, razmijenili smo samo imena nit' godine nit' mobove nit' majlove :-)), prešla na brzinu na PS, sve u nadi učenja.

PS, moj ljubljeni, moja velika, nesretna ljubav, koju nikako da naučim kak' spada. U zadnje vrijeme najčešće ga koristim za skidanje vodenih žigova na (polu)ukradenim fotkama. Ovo polu je zato kaj ak' je nekaj na netu i može se skinuti, onda to nije krađa :-)). Di bi bila. Ali, to je za privatnu upotrebu, izvlačim se.

Googlam, tražim po tutorialsima i nađem super-mega-giga-ultra jednostavan način kako maknuti ta vodena čuda. Sva sretna, uz malo lupanja po glavi zakaj to nisam ranije, koliko bih si vremena i truda uštedjela, otvaram PS, biram slikicu i počinjem, prema uputama.

Tja. Rezultat i nije nekaj. Na uzorku to izgleda baš lijepo, ali kod mene a–a. Kod mene izgleda k'o da mu treba još dorade, po mogućnosti starim oprobanim načinima, piksel po piksel.

Tja. Tko zna, morti mi jednom dobro dođe :-)). Ne, ne želim izvlačiti nikakve zaključke o tome kaj to znači za cijelu ovu god. Ne znači nikaj :-)).

Najljepšu godinu svima :-)).

Prvi, prva, prvo :-)) ...
Ponekad mi je draže drugo :-)) ...
Da ne spominjem poslovične mačiće :-)) ...

- 22:01 - Komentari (21) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode