utorak, 28.12.2010.


Obična noć u životu jedne chatterice :-))

- Snimio sam ti film na dvd. Dat ću ti ga.
- U kaj da ga stavim?
- U Najljepšu?
- Najljepši je muškog roda i ne, ne mogu nikaj staviti u njega.
- Imaš usb?
- Imam.
- Onda je problem riješen.
- Kako?
- Kako misliš kako?
- Kako da dvd stavim na usb?
- Majko mila!
- Da?
- Daš meni usb, ja ga gurnem u Nijemog, presnimim ti film na usb, ti usb gurneš u Najljepšeg.
- Ali, onda nema smisla da mi daješ dvd?
- Ti to mene zafrkavaš?
- Pa rekao si mi da ćeš mi dati dvd s filmom?
- Zato jer sam mislio da ga imaš negdje umetnuti. Kako nemaš, neću ti ga dati.
- (Smijem se tako da susjedi lupaju po zidovima.)
- I ti se rugaš mom Nijemom.
- Čekaj da pogledam koje usbove imam.
- Oko 2 giga.
- (Umjesto da tražim usbove, palim cigaretu i tipkam.)
- Usb ti je ona mala kutija koja sliči na upaljač.
- (Moj smijeh se ponavlja, susjedi prijete murjom.)
- Našla?
- Nisam, nalazim samo upaljače.
- Mogu doći do tebe da ga gledaš na velikom.
- (Plazim jezik, uvrijeđena spominjanjem mog Najljepšeg u podcjenjivačkom kontekstu.)
- Jbt, za 15“ govorim da je veliki.
- (Komentar neotipkan: Muškarci.)
- 15,6“
- (Valjam se po podu od smijeha.)

Vjerovali ili ne, ovo je doslovan prijepis chata :-)).

Likovi, po redoslijedu ulaska na scenu:
Prvi lik: Stocar (Ikariamovac).
Drugi lik: Zlica (u kurzivu).
Treći lik: Najljepši, vezan uz drugi lik.
Četvrti lik: Nijemi, prvi lik tipka po njemu.

Nijemi i Najljepši sudjeluju jedino tako što omogućuju ovu divotu od dijaloga :-)).

Sve najbolje :-)) ...
Najljepše :-)) ...
Najnajnajstičnije :-)) ...

- 00:11 - Komentari (11) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode