Ludara Plavuše Zlice Od Opaka

utorak, 08.11.2005.

Plavušina psihologija i nanošenje štete

Image Hosted by ImageShack.us
PA SAD TI IZAĐI SA BLOGA I POKUPI VIRUS AKO SE USUDIŠ
Plavušini biseri 4ever...

( kako je tužno kada plavuša oboji kosu, postaje pametna ( slika gore ))

Ja u kruške a ti u Šipražje...

Neš ti, ja tebi abrakadabra a ti meni PUF i izlegne se prase..

Sluša se jedna pisma 500 puta na dan i pusti se još jednom i govori Stefan.
- ah to smo je stavili još jedanput da vidimo jel se štogod u međuvremenu prominilo.

Aaa ne pada cipela daleko od tvornice...

Ma ne oprašujte me više sa tom spužvom...

Sa ovom spužvom bi i suđe mogla oprat...

Tresla se brda rodio se miš a ja sam se otelila...

Treba otvorit štenare za đukele...

Ne vračamo se mi u doba mamuta i njemih faraona...

Meni je kompliment da sam Plavuša...

A sad možete uvozit i izvozit njemački...

Ma ne fačkaj ti njega imaš svoje krpice i bebu...

Podjelite ta evanđelja...

Otvorite te prozore pa nismo u akvariju...

Iščupat ču ti tu vegetaciju sa glave...

- 13:16 - Uzmi pisaljku i riši što misliš (6) - Fotokopiraj ovo - Pitaj boga...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis Plavušinih Stanica ( Ludare ZLice od Opaka )

  • Zabavnica, Ludara, Vrapče Sve I Svašta Ništa Korisno...
    Pobjegneš li sa moje stranice najebusio si ili najebusila si...

    Odaberi i ti video koj b želio ili želila gledati na ovoj stranici a postupak je i više nego jednostavan, jednostavno mi napiši e-mail na e-mail koj ti dolje negdje piše... tj. ispod...

    plavusina_ludara@hotmail.com








    plavusina_ludara@hotmail.com


    Image Hosted by ImageShack.us

    Poljubi Plavu (zlatnu) žabu i možda i ti postaneš plavuša ili plavac... postupak je jednostavan u e-mailu upiši KISS, KISS i pošalji na moj e-mail koj se nalazi poviše i ispod tebe...


    myspace

    myspace graphics



    Moja muca...

Plavušina Matematika i Izbori

  • Bubblegum

    Free Web Site Counters

    A sada mala pitalica, klikni na ikonu ispod mene i odgovaraj ali upamti ja sam učiteljica zato pazi...


    Free Vote Caster from Bravenet.com
    Free Vote Caster from Bravenet.com





    adopt your own virtual pet!

Sve i svašta pa i vrijeme

  • Witches

    ( Kako plavuše doznaju kako će biti vrijeme?!? Pogledajte sliku gore!?! )

    Traži se svodnici i svodnice za dopisivanje putem e-maila...

    E-Mail je...

    je...

    je...

    he...

    je...

    je...

    jao prava sam plavuša...

    ma zar je moj e-mail važan...

    pa dobro ako baš želiš evo ti moj e-mail...

    plavusina_ludara@hotmail.com


    Vrijeme u Korčuli...

    The WeatherPixie

    Vidiš i mi plavuše možemo biti korisne ( naravno rijetko ) želiš li i ti glazbu na svojoj blog stranici klikni na linkove dolje...







    Gwen Stefani - Cool




    GWEN STEFANI lyrics


    Da vidimo koliko ljudi vole ovu stranicu i koliko i je ljdi trenutno gleda...

    Google PageRank™ - Votre PR avec GOOD-Internet.net

Web tražilica Plavuše i Shout Box