Ljubav boli.......

Ovaj blog je
O svemu pomalo i bez ljutnje pa kamo god završim makar i poletio
I ako niste znali
Istinska demokracija je ona koja dopustljivim sredstvima, isključivo nenasilnim, brani slobodu svoju, odnosno slobodu svoje zemlje, i napokon slobodu cijelog čovječanstva i svakog čovjeka ponaosob.

myspace


myspace



Bolje je znati malo ali temeljno, nego mnogo i površno.





Možete mi pisati na:
zlatniprsti@net.hr

A ove obavezno čitam


ufff ima ih još jako lijepih,pametnih,poučnih....
budem ih stavio čim uhvatim vremena :)))

Ti ne voliš i ne žališ mene,
nisam više mio srcu tvom?
Gledajuć u stranu strast ti vene
sa rukama na ramenu mom.

Smiješak ti je mio, ti si mlada,
riječi moje ni nježne, ni grube.
Kolike si voljela do sada?
Koje ruke pamtiš? Koje zube?

Prošli su k'o sjena kraj tvog tijela
ne srevši se sa plamenom tvojim.
Mnogima si na koljena sjela,
sada sjediš na nogama mojim.

Oči su ti poluzatvorene
i ti sanjaš o drugome nekom,
al' ljubav prošla je i mene,
pa tonem u dragom i dalekom


13.10.2005., četvrtak

Moja kučica....

Pitate zašto me nema,gužva jeeeee
Pravim kuću na proljeće pa je sada ganjanje papira, nacrta, priprema materijala....kompenzacija ova kompenzacija ona itd.itd.
Nacrt sam sam napravio (ponosan na sebe) imam skener pa ga jednom budem stavio.
Zahvaljujem trillian i njenom Jodi na programu za nacrt koji mi je jako pomogao :))
Javljam se pomalo i komentiram kako uhvatim vremena.
Pozdrav :))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moje želje ali.....:)))
- 10:48 - Tvoja misao (26) - Isprintaj - #