veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

Zlatovez je živo zlato u vrijednim rukama!

...mašta...

Kad radim zlatovez prepustim se svojoj mašti i kao što pauk strpljivo plete svoju mrežu tako i ja vezem. U mojim slikama su dijelovi moje duše, jer u svakoj je utkan dio mene i moje Slavonije. Svaka za sebe je dio rodnog kraja, od davnina do danas, a nadam se i poslije nas.


Mobile Mechanics Melbourne

Galerija

(Klikni na naziv slike za uvećani pregled)


Image and video hosting by TinyPic
SLIKA 1 "Slavonski grozd"

Image and video hosting by TinyPic
SLIKA 2 "Zaljubljeni golubovi"

Image and video hosting by TinyPic
SLIKA 3 "Cvijeće naših baka"

Image and video hosting by TinyPic
SLIKA 4 "Slavonska gica"

Image and video hosting by TinyPic
SLIKA 5 "Poljsko cvijeće"

Image and video hosting by TinyPic
FLAŠA 1 "Hrvatski grb"

Image and video hosting by TinyPic
FLAŠA 2 "Fazan"

Image and video hosting by TinyPic
SLIKA 6 "Anin anđeo čuvar"

KONTAKT

slavonskadusa@net.hr

nedjelja, 01.02.2009.

Biseri Slavonije

Svatko ima svoj biser ali malo njih ima bisere iz blata,jer naši biseri su nastali uz plamen svijeće.Zato možemo i biti tako ponosni na ono što su nam ostavile naše bake,jer ono što mi imamo to nitko nema-jedinstveni smo u današnje doba tehnologije.Rijetko još netko uopće ručno veze a mi stvaramo mala umjetnička dijela a da toga nismo ni svijesni.Svi drugi bi cijenili da imaju takvu baštinu ali mi baš ne,rijetko tko da poštuje trud unijet u taj rad.Nesmatram da je to samo šokačko ko što neki kažu nego da je to naše Slavonsko,jer ja sam Slavonka i obožavam svaki ručni rad ali najdraži mi je zlatovez,jer uživam kad je rad gotov i uvijek iznova mu se divim.Poštujem našu Slavonsku baštinu a nadam se da će i naša djeca.

- 20:03 - Komentari (1) - Print - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.