LUNA - Zlatna Princeza https://blog.dnevnik.hr/zlatnaluna

subota, 25.08.2007.

SRETAN ROĐENDAN NAJDRAŽE MOJE!

Jučer mi je bio najljepši dan u mojem malom psećem životu.
Jučer mi je bio ROĐENDAN.
Rodila sam se 24.08. prije godinu dana.
Evo što mi je moja "mamica" priredila:



Bila sam jaaako sretna yes!
Dobila sam puuuno pusica, grickalica, keksića i slatkiša!



Oooo, da i jednu novu lopticu, ali to ću vam pokazati jednom drugom prilikom.
Svi su me ljubili i grlili i mazili a ja sam bila tako sretna.
To je bio poseban dan. Najljepši dan.





25.08.2007. u 15:20 • You left a 28 PawPrint(s) Print a Paw#^

subota, 18.08.2007.

pomozite Beli!!!

Prenijeto sa bloga nisam ja odavde :





Beli prijeti metak u glavu ako mi ne pomognete naći joj dom ! (utorak, 24.07.2007.)

Znam da ću mnoge ovim postom vjerojatno iziritirati, ali osim kad sam pisala o Moralesu 13. siječnja i o tome kako ga nitko neće jer je ružan (! - tipična (ne)ljudska primjedba), nisam koristila ovaj prostor za udomljavanje životinja. Neki od vas su iz drugih mojih postova već skužili da obožavam životinje, ali trudila sam se da ne objavljujem brojne vapaje u pomoć koji mi svakodnevno stižu na mail. Ovaj put moram jer sam emotivno vezana za ovo stvorenje i želim pokušati sve što mogu da joj spasim život. I dok to ne uspijem, njezine slike su jedino što ću objavljivati uz svoje postove.

Zove se Bela. Ima oko 3 mjeseca, mješanka je, slična malom tornjaku, ali neće biti tako velika. Tražim joj dom jer ljudi kojima, recimo, pripada, odnosno u čijoj se štali izlegla, žele je se riješiti. A na selu, riješiti se psa, znači metak u glavu. Budući da je Bela jednom već izbjegla ono uobičajeno prvo rješenje kojem, vlasnici štale u kojoj se Bela izglegla, pribjegavaju svakih 6 mjeseci za svoje dvije kuje, je zakretanje vratom nakon prvog udisaja zraka. Takav način tretiranja živih bića koja su ispunjena bezuvjetnom ljubavlju koju bez prestanka šire oko sebe, meni je toliko nezamisliv da se jako teško mogu kontrolirati da im svima ne kažem ono što mi leži na srcu - o prokletim licemjerima koji svaku nedjelju ližu križeve i busaju se u prsa svojom dušom koja bi ih, navodno, trebala uzdići iznad životinja, a gori su u svojim postupcima od ijedne životinje, pa čak i one koje ljudi zovu zvijerima (kao da postoje veće zvijeri i čudovišta od čovjeka). "Morat ću nešto riješiti" kaže njezina "gazdarica", koja navodno strašno voli životinje i iz te ljubavi je već dala lokalnom mesaru da podavi na desetke štenaca svojih kuja jer joj na pamet ne pada potrošiti novac na pse (bože sačuvaj takve pomisli!) pa ih dati kastrirati recimo. Treba vidjeti taj tupi pogled kada joj to, recimo, predložim.

Bela je za sada na sigurnom jer cijele dane provodi s mojim roditeljima na vikendici (nešto malo udaljenoj od njenog, nazovimo ga, pravog doma). Bela, međutim, ne ide doma, Bela živi, spava, igra se i hrani kod mojih roditelja. Moja mama ne dolazi doma već tjednima samo da bi Bela ostala živa. Međutim, morat će otići s vikendice koja nema ni vodu, ni struju i koja je to što kažem, vikendica, a proći će i ljeto. S ljetom će vjerojatno proći i Bela. Ako mi ne pomognete da joj nađemo dom.

Zato vas molim da se raspitate ima li zainteresiranih udomitelja i pišite mi na nisamjaodavde@mailpuppy.com. Bela je zaigrano štene, pametno, mazno, obožava primati i davati ljubav, voli i spavati i satim može biti potpuno mirna, jako je privržena. Gledajući nju imate osjećaj da je samo oličenje radosti života. Upravo stoga mi je strašno, prestrašno i pomisliti što ju čeka. Zato ako ima netko kome treba jedno klupko čiste sreće da ga uveseljava i voli, neka se javi. Dobila sam dozvolu da ju pokušam udomiti prije "konačnog rješenja". Zato moramo požuriti i zato vas MOLIM pomoć. Bela bi, po mom mišljenju bila idealna za starije ljude, umirovljenike ili one koji su stalno kod kuće. Ja bih je uzela, ali mene nema doma od jutra do mraka, a moja mama je slaba na nogama i ne može s njom u šetnje. Da živimo u kući, ili sada dok su na vikendu, sigurno bih je uzela.

A za sve koji su bili tako dobri da su stavili Moralesovu sliku, sretna vijest. Morales je udomljen. Dobio je gospodin putovnicu, ima i prijatelja pekinezera u obitelji i uči njemački :o) Uvijet te obitelji koja je željela još jednog psa bio je da ga nitko drugi neće. Eto, ima i takvih ljudi. Nadam se da će se netko takav naći i za Belu. I nju i njih u tom slučaju čeka neopisiva sreća.











Još o Beli (petak, 27.07.2007.)

VEČERNJI I NAJVAŽNIJI DODATAK: Evo ovako. Na web stranici Bela traži topli dom nalazi se još slika Bele i dva kratka video clipa koji prikazuju Belu dok trči dok se mazi. To je da možete vi vidjeti kakva je "ružna" kao što misle njezini "vlasnici", radi čega, po njihovom mišljenju, zaslužuje smrt, a i zato da ju možete pokazati eventualnim udomiteljima. Ja odlazim sutra na četiri dana da ju vidim i još uslikam i pomazim, a tamo nemam struje, pa prema tome ni kompjutora tako da ću vam se javiti tek negdje oko utorka. Nadam se da će do tada mail nisamjaodavde@mailpuppy.com biti zatrpan najidealnijim ponudama za udomljenje Bele. Držim fige, držite fige. I kažite svima: BELA NIJE IGRAČKA, ona je živo biće i dat ćemo je samo onima koji shvaćaju razliku. Lijepi pozdrav do utorka. Pomazit ću je i u vaše ime.

POPODNEVNI DODATAK: Budući da vidim prema komentarima da bi sve moglo možda krenuti i krivim pravcem, jedna napomena. NEMOJTE se javljati da uzmete Belu ako niste spremni uzeti je zauvijek tj. dok je živa. NEMOJTE da na vas djeluju trenutačne emocije, a da za tjedan - dva ustanovite da je ipak ne želite ili ne možete zadržati. Vama se još neće uvući možda pod kožu za tako kratko vrijeme, ali za nju će biti prevelik šok, pogotovo zato što je izuzetno privržena. Molim i sve predivne mlade ljude koji bi nekako htjeli NAGOVORITI RODITELJE da ih NE NAGOVARAJU jer će se desiti upravo to što sam rekla. Osim toga bilo bi dobro da Belu uzme netko tko već zna što znači imati psa u kući i koliko je to odricanja i neophodnog vremena, a ne netko tko toga još nije ni svjestan. Što se tiče pitanja o veličini Bele, ja ne vjerujem da će biti velika jer joj je mama jako mala. Nažalost otac nepoznat, ali nekako ne vjerujem da je bio tornjak budući da ih tamo nema. U svakom slučaju za mjesec dana ćemo znati hoće li dalje rasti, pa oni koji je žele za stan moći će donijeti bolju odluku. I ja mislim da pas veličine tornjaka nije za stan. Još jednom hvala svima za sve poruke i pokušaje.

OD JUTROS: Stvarno sam dirnuta koliko vas se angažiralo oko širenja informacija o Beli, koliko vas bi je primilo da već nema kućne ljubimce, koliko vas bi je primilo da vam roditelji daju...hvala svima odjednom. Za sada se još nitko nije javio tko bi bio zainteresiran za udomljavanje. Ako bude i kad bude, javit ću vam svima. Hvala i onima koji su stavili link na naslovnicu što je sigurno doprinjelo većoj vidljivosti posta, i svima koji stavljaju vijest na forume na kojima su članovi i članice.

Ja ću večeras staviti dva kratka filmića na web da vidite Belu i u pokretu, a ovaj vikend ju idem posjetiti i još malo poslikati da vidim jel narasla i da je puno pomazim i javim joj koliko ljudi se angažiralo da joj nađe dom. Znam da je ljeto i da su mnogi odsutni, a mnogi tek trebaju negdje ići, no ako je nekima to problem, Bela je sigurna još najmanje barem mjesec dana barem dok je moja mama na vikendici i čuva je. Belini "vlasnici" se čude kako to da Bela hoće biti kod mojih roditelja i kako to da nigdje se ne miče od njih, i uopće nisu sposobni razumjeti da je ljubav veće ljepilo i veza od svakog lanca te da životinje i te kako razumiju, na svoj način, sve što mi mislimo i namjeravamo. Bela je privrženo stvorenje koje vas prati u stopu, i to bez uzice i bez ikakve "obuke". A pokuša li ju mama prošetati po cesti i krene u pravcu koji vodi prema Belinom "domu" i "vlasnicima", Bela počne po njoj skakati tako dugo dok se mama ne vrati natrag. Onda sretno potrči prema vikendici. A ako tata ide u dućan, i mora isto proći pored njenih "vlasnika", Bela ga prati u stopu opet do jedne točke, a kad skuži kud on ide, brzo pobjegne natrag. Što vam to govori o njenoj inteligenciji i njenom otporu prema vlastitom "domu"?! Zato držimo svi fige sretnice i nađimo joj pravi dom. Nekoga čeka ogromna sreća !

Što se tiče broja mog telefona, ne bih ga ostavljala niti ovdje niti individualno, iz razloga što će mi stalno zvrckati (imam iskustva) a od toga male koristi. Budući da su informacije na Internetu, onaj koji ju vidi neće imati problema da mi se javi e-mailom i ostavi svoj broj, ako je zaista zainteresiran/a pa ću ja nazvati i onda tek ostaviti svoj broj. Nadam se da razumijete. Pozdrav svima i ne odustajte dok ne napišem post Bela udomljena.











Zajednički odgovor na vaše komentare (utorak, 31.07.2007.)


Hvala još jednom, svima koji su stavili na svoje blogove link ili info o Beli. Jučer sam se vratila od nje i pogledala vaše komentare i provjerila e-mail. Za sada se javilo dvoje zainteresiranih, no još uvijek je upitno kakve će Bela biti veličine pa će o tome ovisiti i udomljavanje. Sada je veća nego što je bila prije dva tjedna, ne mnogo, ali se ipak vidi. OVDJE pogledajte njene nove i starije slike i male video klipiće.

Što se tiče vaših primjedbi, prijedloga i savjeta iz komentara, odgovorit ću na neke u ovom postu. Želim svima reći da sve što radim da bih pomogla Beli ne radim iz nikakve računice, već iz vlastitih emocija. I ne smatram da se zato moram opravdavati, kao da bih se trebala osjećati loše (ili licemjerno?!) zato što mi je Bela dirnula srce. Da ikako mogu, udomila bih je kod sebe i nitko ne bi to znao, niti bi mogao suditi o mojim namjerama ili motivima. Ne razmišljam o tome jesam li licemjerna zato što pomažem Beli, a nisam pomogla njezinoj polubraći i polusestrama koji su poubijani čim su rođeni. Njima nisam pomogla zato što nisam ni znala da su bili okoćeni i usmrćeni dok već nije bilo kasno. A i da sam znala ne mislim da bih na sebe trebala preuzeti odgovornost za sve štence i mačiće za koje znam da su se ili da će se okotiti.

Odvesti na kastraciju ili sterilizaciju Belinu mamu ne mogu jer Belina mama nije moj pas kao što nije ni Bela. U bezbroj navrata sam "vlasnike" pokušala educirati i upoznati s mogućnostima kastriranja ženki, čak i onog besplatnog, ali svaka moja riječ pada na gluho tlo naših tradicionalnih stanovnika sela koji rade onako kako su stoljećima radili i što je najgore, uopće ne razumije što je u tome loše.

Neću pokrenuti skupljanje novaca za kastriranje Beline majke ili polusestre, koje su obje upravo trudne, jer ne mogu preuzeti odgovornost za sve tuđe kuje koje znam. To ne znači da radim po principu, daleko od očiju, daleko od srca, već po principu da ne mogu preuzeti odgovornost za SVE one prema kojima se drugi ponašaju neodgovorno. Mogu raditi ono što radim, a to je educirati, širiti informacije, apelirati, upućivati i povremeno, kada mi se srce otvori jednom posebnom biću kao sada Beli, pomoći i direktno. Obećala sam i kod toga stojim, da ukoliko Belu odluče udomiti umirovljenici, rado ću osobno, bez otvaranja žiro računa za pomoć, dati cijepiti, mikročipirati i kastrirati Belu kako bih im pomogla. Ponavljam, ne zato što želim na bilo koga ostavljati utisak ili sebi laskati kako sam dobra, već zato što, nažalost, ne mogu sama udomiti Belu, pa je ovo način da barem sudjelujem u njezinom udomljenju.

Ne mislim da pretjerujem u bilo čemu. Objavila sam post da joj pokušam pomoći ako se javi netko tko je želi udomiti. Objavila sam slike da se vidi kako izgleda. To je sve. Koga ne zanima što će biti s Belom i ne želi je udomiti ili pomoći oko širenja informacija, ne mora niti čitati ove postove. Točno je da postoje bezbrojne stranice s oglasima o udomljavanju pasa, jer postoje bezbrojni neodgovorni ljudi koji ih napuštaju. Upravo zato nisam ni objavljivala Belinu priču na tim stranicama, kao što je nisam niti nudila azilima i udrugama koje drže azile jer znam koliko su prepunjeni i koliko problema imaju s drugim sličnim psećim pričama. Društvo za zaštitu životinja u Hrvatskoj ne radi APSOLUTNO ništa i potpuno su besmisleni. Prijaviti policiji niti mogu niti hoću iz razloga što su "vlasnici" već porekli da su rekli da će ju dati ubiti, a i premišljaju se da je se odreknu. Svaki dan imaju neki drugi pristup, ali još uvijek o Beli razmišljaju kao o svom psu. Moguć je i scenarij da ju na kraju zadrže. U svakom slučaju, ja Belu ne mogu oteti iz njihovog dvorišta (ili bilo kako drugačije) i odvesti je pa makar našla naidealnije udomitelje. Mogu jedino napraviti ono što sam napravila, a to je, reći im da ukoliko donesu konačnu odluku da ne žele Belu, da mi kažu i da ju preuzmem kao posrednica između njih i novih udomiltelja, ako ih bude. Moj je jedini cilj spriječiti da Bela bude otrovana od susjeda kojima je igrajući se zaklala male puriće, lovaca jer voli lutati šumom, udomljena negdje gdje će život provesti na lancu ili prepuštena "konačnom rješenju". Bilo bi lijepo kada bismo zajedno uspjeli osigurati joj topli dom, to je sve.












Zadnje o Beli do iza Gospe (srijeda, 08.08.2007.)

Svima koji/e su se javili/e i objavili/e post o Beli tražeći joj dom jedno veliko HVALA. Bela je za sada još uvijek kod svojih starih "vlasnika", preko dana vezana da ne lovi i davi male susjedove puriće, a preko dana lunja selom sa svojom psećom obitelji. Negdje krajem tjedna, ovisno o vremenu, idem na vikendicu pa cu znati više kakvo je stanje s Belom, kao i o tome jesu li "vlasnici" donijeli kakvu odluku. Isto moram izvidjeti koliko je točno stara da znam kada bih je odvela na kastraciju jer, bez obzira ostane li kod sadašnjih "vlasnika" ili joj uspijemo naći bolji dom, namjeravam ih nagovoriti da ju barem kastriraju kako ne bi bilo njezinih novih potomaka kojima se ružno piše. Kad se vratim negdje iza Gospe znat ću vam reći novosti.

Do tada, svima koji su pisali na e-mail i iskazali interes za udomljavanjem Bele želim zahvaliti i ispričati se još jednom što ne dajem svoje osobne podatke (telefon, adresu i slično) jer se za sada s njima ne mogu sa sigurnošću dogovoriti oko preuzimanja Bele. Kada to budem mogla, javit ću im se e-mailom osobno i čut ćemo se telefonom. Do tada nadam se da nitko od njih neće izgubiti interes i da će i dalje biti voljni uzeti Belu zauvijek.










Zadnji post o Beli - za sada (subota, 18.08.2007.)


Vratila sam se od Bele i donosim, za sada, zadnje novosti o Beli svima koje to zanima. Bela je dobro, za sada ne može biti bolje, zaista nema sretnijeg psa od nje i njezine pseće obitelji. Kažem to stoga što je ona svakoga dana presretna u igri sa svojim polubratom s kojim se natjerava po šumama i livadama, njezina majka ju redovito čisti od buha (podsjećaju me na male majmunčiće), uživa u maženju i hranjenju od gotovo cijelog brda vikendaša, i kao razigrano štene presretna je kad naganja krtice, zečeve, vjeverice (ne bojte se, ne može ih uloviti:o), kad se uvalja u neku mlaku ili, zatvorite nos, hoda po ogromnom kupu gnojiva. Ukratko, uživa u svom psećem životu. Zdrava je i vesela i beskrajno slobodna.

Što se tiče njezine sudbine o kojoj sam pisala prije nekoliko postova, za sada je njezini "vlasnici" žele zadržati i ne govore više o nikakvim "konačnim rješenjima" u vidu metka u glavu. Ja i dalje lobiram da ju daju kastrirati, no za to ima vremena još koji mjesec. I dalje ću nastojati educirati tamošnje seljake da učine nešto po pitanju kastracije i cijepljenja te mikročipiranja svojih pasa. I dalje ćemo kad god smo na vikendici maziti i paziti ne samo Belu nego i svu njezinu pseću rodbinu. Činjenica je da je čak i samo naš primjer, tj. način na koji tretiramo pse, uvelike pridonio promjeni stava tamošnjih seljaka prema psima. Neki dan smo svjedočili nepojmljivom prizoru za seljake kada je jedna od žena gladila psa iako nesvjesna da je netko promatra. Očito ju je intrigiralo što ima u tome da se gladi psa, budući da je neprekidno viđala nas kako ih mazimo i igramo se s njima.

Priznajem vam da mi je veliko olakšanje vidjeti da je Bela sigurna i zdrava. Iako je njezina sudbina neizvjesna, ipak nije u neposrednoj opasnosti da bude usmrćena. Stoga za sada, dok god vlasnici ne odluče drugačije, Bela ima dom i po mom sudu, uvjete za život i igru kakve nigdje drugdje ne bi imala. Oni koji će biti možda skeptični na ovo što govorim u svjetlu svega što sam prije napisala trebaju znati da nisam promijenila mišljenje te da se, kad god sam tamo, zdušno borim da promijenim svijest onih koji uopće mogu izgovoriti nešto poput "metak u glavu" rješenja. Drago mi je da su pod našim utjecajem ipak ublažili svoje stavove, da ju sve više vole (na način na koji znaju i onako kako su sposobni) i da su vjerojatno "omekšali" kad su vidjeli da ima i drugo rješenje nego ubijati neželjene životinje. Meni je takva promjena u svijesti ljudi važna jer smatram da se jedino tako dugoročno mogu riješiti problemi na bilo kojem području.

I na kraju ovog, zadnjeg posta o Beli do daljnjega, želim još jednom zahvaliti svima koji su priču o Beli stavili na svoje blogove i tako pomogli širenju glasa o potrebi da se Beli nađe topli dom. Zahvaljujem i onima koji su mi poslali e-mail i iskazali interes da ju udome. Za sada Bela ostaje kod svojih vlasnika tako da o udomljavanju nema govora. Što će biti sutra ili idući mjesec ne znam. No, kako ne bih svoj blog pretvorila u Belin, ovime završavam akciju "gašenja požara" tj. "riješavanja Beline krize" koja je nastala nakon meni neshvatljive i užasne izjave njezinih vlasnika o tome što Belu čeka. Presretna sam što nije bilo tako i nadam se da je i vama drago. A tko zna, možda je sav naš angažman i energija dobrih želja koju smo slali u Belinom pravcu odigrala odlučujuću ulogu i spasila Belu. Nadajmo se da će ostati spašena. Hvala svima !







18.08.2007. u 22:22 • You left a 11 PawPrint(s) Print a Paw#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Free Web Site Counter
Komentari da/ne?

Opis bloga






LUNA
Zlatni Retriver
24.08.2006.




TESI I ZVONČICA
Mace naše male
15.05.2006.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket








_____________

Linkovi

Blog.hr
helper.blog.hr
_____________
moje najmilije:

pasoddy.com
(najbolja) stranica o psima






_____________


blog banner







_____________
it is all abouth the dog:
it is all abouth the dog
preprelijepi psi
loraleo - goldeni
zlatni-retriver.com
The Dog
Pet Education
4 Paws
pet-centar
prijatelji-zivotinja
matis-pet


_____________
please help:

please help

tražim topli dom
mi trebamo topli dom
stop testiranju na životinjama
dobrobit i prava životinja
SUZA
Druga prilika
Noina arka

_____________
...watching you:



nisam ja odavde
Tedičin b(r)log
blog mace Bodljike
VETERINARSKI KUTAK
andrea-danas jesmo sutra nismo
_____________
pinkeye
ignis
jedete li haringe?
Another lake - discloser
moja afirka
blogledalo.blog
webbloger
_____________
National Geographic
(the best magazine in the world)



National Geographic
National Geographic Traveler
National Geographic Adventure
National Geographic Channel
National Geographic Hrvatska
National Geographic Hrvatska Blog
_____________
Egipat
(još jedna velika ljubav)





moj prvi blog
josephinegipat.blog.hr
Ancient Egypt Index
Croato - Aegyptica
Nefertiti Temple
Egypt Toure
Virtual - Egypt


_____________

Lunina arhiva postova




Vrste Retrivera
Golden Retriever - o pasmini
Povijest
Standard
Luna
Poslije svake kiše dolazi sunce
Dan "D" - 01.11.2006.
Luna : "Ja i moje mace"
Nešto za razbibrigu
Spavalice
Psići traže toplu i brižnu obitelj
Nešto o našem nicku...
Jesti ili ne jesti, pitanje je sad..........
Happy day
...na pola puta do prvog rođendana...
poslije "naporne" igre dobro je malo pridrijemati
moj prijatelj Fago
Peticija za malog Brigića
Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Curly Coated Retriever
Flat Coated Retriever
Labrador Retriever
Golden Retriever
Chesapeake Bay Retriever
...mala nestašna princeza...
....zimske radosti.....
....sapavalice....vol.2....
...Isprika i zahvala ...
...moj braco Tesi i ja...
What Breed of Puppy Are You?
izgubljen mužjak labića
Dalmatinerica HITNO traži dom!
www.svijetpasa.com
Mala blogerica
dalmatinerica traži dom vol.2
Izložba pasa mješanaca i čistokrvnih pasa bez rodovnice 2007.
Euro Dog Show 2007
Plavuša na zadatku
Moj najmlađi gazda
najdraža igračka
Ljubav zaista nema granica
hitno se traži netko ko zna francuski
u carstvu zelenila
u carstvu zelenila vol.2
Foto natjecanje: Mokre šape
pomozite Beli!!!
SRETAN ROĐENDAN NAJDRAŽE MOJE!
Pronađen zlatni retriever
Pijina djeca
Rođendanska loptica
Foto natjecanje: Odmor
Moje otkačene mace... vol. 1
Moje otkačene mace... vol. 2



10 PSEĆIH ZAPOVIJEDI
-----------------
1. Ja živim samo 10-15 godina.
Svaka riječ od tebe meni puno znači.
Molim te dobro razmisli
prije nego me uzmeš
i postanem dio tvog života.

-----------------
2. Daj mi dovoljno vremena
da shvatim što želiš od mene.

-----------------
3. Vjeruj mi, od toga živim
-----------------
4. Nikada se ne ljuti na mene
i ne kažnjavaj me.
Ti imaš svoj posao, svoju zabavu,
svoje društvo, a ja imam samo tebe.

-----------------
5. Molim te ponekad
razgovaraj sa mnom.
Iako ne razumijem riječi,
poznajem tvoj glas
i znam da je on u tim trenutcima
namijenjen samo meni.

-----------------
6. Kako god da se odnosiš
prema meni,
dobro ili loše
ja to nikada ne zaboravljam.

-----------------
7. Prije nego me udariš
pomisli na to
da bih te svojom čeljusti
lako mogao zgrabiti za ruku
i ugristi te,
ali ja to nikada ne činim.

-----------------
8. Prije nego li me izgrdiš,
kažeš da sam slab,
lijen ili trom razmisli.
Možda me muči nepravilna prehrana,
možda sam bio predugo na suncu
ili mi je oslabilo srce.

-----------------
9. Brini se za mene i kada ostarim
i ti ćeš jednom biti star.

-----------------
10. Pripremi me za posljednje
trenutke moga života.
Nemoj reći da to ne možeš gledati
i prepustiti me samome sebi.
Znaj da mi je uz tebe sve puno lakše

-----------------
tvoj najbolji prijatelj



_____________



VRSTE RETRIVERA

Nova Scotia Duck
Tolling Retriever




Curly Coated Retriever



Flat Coated Retriever



Labrador Retriever



Golden Retriever




Chesapeake Bay Retriever




Najljepsi Retriver:
Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Curly Coated Retriever
Flat Coated Retriever
Labrador Retriever
Golden Retriever
Chesapeake Bay Retriever
  
The rest is just the dog!





_____________


SEMPER FIDELIS



Životinje nisu naša braća,
one nisu niža vrsta;
one su drugi narodi,
uhvaćeni zajedno s nama
u mrežu života i vremena.




Na tom planetu želja
bili smo potpuno sami.
I od svih živih bića,
koja su živjela u našoj blizini,
s nama se sprijateljio samo pas.




Psi nisu "skoro ljudi"
- takva usporedba bila bi
zasigurno najveća uvreda
cjelokupnoj pasjoj obitelji.




Nitko ne cijeni posebnost
vašeg razgovora
kao što to cijeni vaš pas.




Psu možeš reći bilo kakvu glupost,
a on će te pogledati kao da kaže:
"O, Bože, TAKO JE! JA SE NIKAD
toga ne bi sjetio!"




Svako dijete mora
svemir učiti ispočetka.
Svako štene nosi svemir u sebi.
Ljudsko znanje je izvan čovjeka
- pohranjeno u muzejima,
knjižnicama i spisima učenih.
Mudrost psa nalazi se
u njegovoj krvi i kostima.




Samo je rijetkim psima uspjelo
izdići čovjeka do svog
stupnja mudrosti,
ali zato mnogim ljudima
prečesto uspijeva
spustiti psa na svoje nizine.




Dogovori se krše,
povjerenje biva iznevjereno,
ali vjernost psa
nadilazi sve granice.




A man may smile and bid you hail
Yet wish you to the devil;
But when a good dog wags his tail,
You know he's on the level.




Pogledaj me u oči i zaniječi.
Nijedno te biće ne može
toliko voljeti.




Ako psi nisu u raju,
onda hoću ići upravo tamo
gdje su oni otišli.




Moj cilj u životu
je biti jednako dobar
koliko moj pas misli da jesam.




Psi vole svoje prijatelje,
a grizu neprijatelje.
Za razliku od njih, ljudi su
nesposobni za istinsku ljubav
i uvijek miješaju
ljubav i mržnju.




Ako vjerujete u raj i pakao,
onda će svaki pas
kojeg ste poznavali
biti u raju.
Ljudi će tamo biti
vrlo, vrlo malo.




On je Tvoj prijatelj,
Tvoj partner,
Tvoj branitelj,
Tvoj pas.
Ti si njegov život,
njegova ljubav,
njegov vođa.
On će biti Tvoj,
vjeran i iskren,
do posljednjeg daha.
Budi dostojan njegove odanosti.

_____________


What Breed of Puppy Are You?




You Are a Golden Retriever Puppy



Tolerant, fun-loving, and patient.

You are eager to please - and attached to your frisbee.





























_____________




- ako trebaš nekoga tko će
napraviti budalu od sebe
samo zato što te vidi


-ako trebaš nekoga tko će ti
donijeti novine bez da ti ih
raskopa tražeći sportsku stranicu


-ako trebaš nekoga tko će
pojesti sve što staviš pred njega
bez priče o tome kako mama
to nije tako kuhala


- ako trebaš nekoga tko
uvijek hoće otići u šetnju i šetati
tako dugo koliko ti to želiš


- ako trebaš nekoga tko ti
neče taknuti daljinski,
fućka mu se za sport i
može sjediti kraj tebe
dok gledaš sapunice


- ako trebaš nekoga tko
se hoće popesti na krevet samo
da bi ti grijao noge i koga možeš
izgurati iz kreveta jer hrče


- ako trebaš nekoga tko nikada
ne komentira tvoje postupke i
koga je baš briga jesi li lijepa ili ružna


- ako trebaš nekoga koga ne brine
jesi li debela ili mršava, stara ili mlada


- ako trebaš nekoga tko se ponaša
kao da je svaka tvoja riječ
vrijedna slušanja i voli te
bezuvjetno i vječno....


NABAVI PSA

Ali s druge strane, ako hoćete nekoga
koga nikada nema kad ga zoveš,
potpuno te ignorira kad dođeš doma,
pravi nered, nema ga cijele noći
i dolazi kući samo na spavanje
i ponaša se kao da postojite samo
zato da mu osigurate sreću
onda dragi moj-


NABAVI MAČKU!!!



_____________
a bounch of pawprints:

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net