PRAVILA!!!

1.ne govori ružne rječi o meni i pogotovo mom blogu
2.ako ti se ne sviđa moj blog stisni
x
4.ne govori ružne riječi
5.poštivaj pravila
6.ako dođeš na blog i sviđa ti se moraš ostaviti komentar
7.ako misliš da nešto fali blogu( naprimjer treba slike , boje,tekst,muzike...) slobodno napiši tako da se to popravi

sat!!!

evo vam da znate koliko je sati=)


Custom Myspace Clock







Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Looda Mata dizz

Kostur by: Photo Girl

Opis bloga

svei svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 14.11.2009.

hy... moj ročkas

bok evo me napokon nisam mogla prije zbog puuuno zadače ali najbitnije imam rođendanyesyessretansretansretansretan danas sam napunila jedno desetljeće (10 godina) wiiiiiiiiiiii nadam se da ču dobiti puno poklona ali nisam ni pisala novi post kad niste komali od sad svakih 50 komentara new post htjela sam stavit sto ali mi je to malo previše pa je 50 jer mi blog nije baš popularan ali šta je tu je sutra i moja prijateljica ima rođendan ali ga slavi danas pa je njen od 11 do14 a moj od14 do17 njoj završava a meni počinje tako da če neki otići s njeng ranje a neki če kasnije doč na moj kako se to poklopilo tuzantuzan inače ta koja slavi zove se emma i precjednica je razreda ali ju niko baš ne voli kao precjednicu ali šta češ vjerovatno čemo birat drugog jer ili če ona odustat ili će ju učiteljica maknut zbog ponašanja hh .ali dobro niš strašnononono .e da
POZDRAVI:
marta book nadam se da čitaš post (moja naj prijateljica)
matea book vidimo se na mom ročkasu (moja naj frendica looda mata)
luana bok brzo mozdravi i dođi mi na rođendan ako možeš(moja frendica)
emma book sretan rođendan!!! sve najbolje (o onoj kojoj sam govorila u postu)
doro bok (zove se dorotea ali ju zovemo doro)
lea r. bokić (imamo dvije lee u razredu ja sam lea u. a ovo je lea r.)
mia tihana boook (tihe )
đelma book (zove se elma ali ju zovemo đelma ma da ona neželi to)
kate book (zove se katarina)
i pozdravljam sve cure iz razreda osim lare njoj sve najgore

book do sljedečeg posta wavewave



| komentari (13) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.