PRAVILA!!!

1.ne govori ružne rječi o meni i pogotovo mom blogu
2.ako ti se ne sviđa moj blog stisni
x
4.ne govori ružne riječi
5.poštivaj pravila
6.ako dođeš na blog i sviđa ti se moraš ostaviti komentar
7.ako misliš da nešto fali blogu( naprimjer treba slike , boje,tekst,muzike...) slobodno napiši tako da se to popravi

sat!!!

evo vam da znate koliko je sati=)


Custom Myspace Clock







Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Looda Mata dizz

Kostur by: Photo Girl

Opis bloga

svei svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 22.09.2009.

evo mene!!!

bok dugo nisam pisala jer sam imala puno obaveza škola pa rukomet pa balet pa zbor uhh . jedino utorkom nemam nikakve obaveze. još moram pisati prdo zadeče svaki dan. e da zaboravila sam vam reči upisala sam se na rukomet super je . neču baqš često pisati postove jer imam jako puno obaveza tako da večinom utorkom ču pisati postove kad nemam nikakvih obaveza osim škole i zadače. ali pisat ču postove ako dobim komentare jer zašto bim pisala ako znam da niko ne čita ako ne bude išlo baš dobro sa komentarima(ako ih bude bilo pre malocrycry) onda ču stavit malu nagradnu igricu ako budem imala vremena naravno.a ako ni to ne bude išlo onda neznam svaki put dobim oko deset komentara a matea mi treba dati 40 komova o pa da nešto sam zaboravila.



REZULTATI NAGRADNE IGRICE MOJE B.F.F


1.mjesto - zlatica7 (ja) komentari -109
2.mjesto - .Angel in the darknes. komentari - 42
3.mjesto - Xx.Angel.With.Paper.Wings.xX komentari - 21
4.mjesto - ***•°°Bahata sa sTiLom***•°°ŁosT _in_my_owN_worŁd_ komentari - 16
5.mjesto djele - xTinchaDizajn i ninica ljubiteljica ptičica komentari - 1
UKUPNO :109 KOMENTARA




i tako osvojila sam avatar , dizz i 40 komova koje još nisam dobila mateaburninmadburninmad
znam da je škola i da od kompa moraš nosit naočale ali ako ja mogu pisat post o tvojoj nagradnoj igrici pa mogu ja barem dobit jedan dio nagrade plizz .
ovako više o nagradnoj igrici na looda mata.blog.hr i primite svoje nagrade što prije book do mog sjedeč postawave


P.S. NAČEKAT ČE TE SE BOOOOKwavewavewave





| komentari (59) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.