PRAVILA!!!

1.ne govori ružne rječi o meni i pogotovo mom blogu
2.ako ti se ne sviđa moj blog stisni
x
4.ne govori ružne riječi
5.poštivaj pravila
6.ako dođeš na blog i sviđa ti se moraš ostaviti komentar
7.ako misliš da nešto fali blogu( naprimjer treba slike , boje,tekst,muzike...) slobodno napiši tako da se to popravi

sat!!!

evo vam da znate koliko je sati=)


Custom Myspace Clock







Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Looda Mata dizz

Kostur by: Photo Girl

Opis bloga

svei svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 01.09.2009.

novi avatar i kako sam provela dan

ej stavila sam novi avatar to je onaj od looda mata dizz šta nije cool meni se baš sviđa toliko sam ga čekala misli ne baš dugo imali smo malih problema prvo ga nisam znala stavit , pa je bio pre velik , i onda dok je pročitala komentar dok ga je napravila i onda dok mi je napisala komentar da će imat dvije slike manje ne ma to veze mata i onda dok sam ja to vidjela pa dok sam odgovorila da nema veze pa dok sam ga stavila sve je to puno veremena za čeketi bar za mene jer sam se baš veselila tom avataru i onda sam ga dobila i bila sam tako vesela nemogu opisati kako baš je bilo super osječaj kad znaš da imaš super dizajn i onda da imaš super cool avatar od super frendice matee .sestra mi ide spavati sad trči po kuči i viče čaja, čaja ah sveti mir cjeli dan od kad je došla iz vrtiča me tuče i prije nego što je išla spavati me skoro lupila tacnom po glavi a ima samo jednu i po godinu ahhhh.moja mama si je kupila biciklu scot (skot) mislim da se tako piše nisam sigurna danas je tata išo po nju, popodne smo išli u šumicu vozit se ja sam bila sa maminom biciklom i skoro se zabila u stablo zuboudarila sam se u palac grozno pola sata me bolilo onda sam se išla rolati isto sa maminim rolama moje su mi male a ne žele mi kupit nove dok mi noge ne prestane rasti tako da su mamine moje da da ajde moram ići booooooooooookwave



| komentari (12) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.