PRAVILA!!!

1.ne govori ružne rječi o meni i pogotovo mom blogu
2.ako ti se ne sviđa moj blog stisni
x
4.ne govori ružne riječi
5.poštivaj pravila
6.ako dođeš na blog i sviđa ti se moraš ostaviti komentar
7.ako misliš da nešto fali blogu( naprimjer treba slike , boje,tekst,muzike...) slobodno napiši tako da se to popravi

sat!!!

evo vam da znate koliko je sati=)


Custom Myspace Clock







Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: Looda Mata dizz

Kostur by: Photo Girl

Opis bloga

svei svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 31.08.2009.

napokon i opet šmrc

bok kao što vidite stavila sam dizajn napokon nadam se da vam se sviđa ah sad kad ste vidili dizajn znam da morate svratiti do looda mata dizz sve pohvale mati za dizz a avatar mi je pre velik cry ali sam stavila samo jednu sliku jer mi je avatar animiran ako vas zanima idite na looda mata dizz avatar za leu nadam se da će mi biti brzo gotov ( ako može) pa čete ga vidjeti super cool je naravno na miley cyrus i hannah montana ova slika koju imam sada za avatar je dio mog super cool animiranog avatara mislim da sam ga dosta izhvalila ali kad je tako cool sve pohvale MATI mojoj b.f.f na LOODA MATA DIZZ morate ići tamo ajde moram ići u mercator booooooooooook!wave



| komentari (1) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.