PUNK- ROCK

utorak, 10.04.2007.

bez naslova

hello people..još 1 dan i bit će mjesec dana od zadnjeg posta..a šta vam ja mogu kad mi se ne da pisat..mislila sam prekjučer samo napisat sretan uskrs,al mi se ni to nije dalo..hehe.bang
i tako..bio uskrs..pa prošo..pa ostalo brdo hrane..pa se jučer to pojelo u sloveniji..e da,bila sam jučer u sloveniji sa starcima i anamarijom u postojnskoj jamicool..bilo cool i cold..ma bilo je hladno samo onaj dio spilje kroz koji smo se vizili u vlakiću na 8 stupnjeva..i onda smo puno hodali i hodali..i vidili one neke stalaktite i stalagmite (pa si vi mislite koji su gore a koji dole..wink),poslije tog smo išli u neki dvorac u stijeni,tj jedan dio je sagrađen a drugi je dio stjene..baš gušt..samo što je i tamo u toj stjeni bilo hladnono..i za kraj smo trebali ić vidjet neke konje,tj lipicanere al kako je još i za to trebalo plaćat vodića odustali smo (ma ionako je smrdilo pa njihovom sra..izmetu)..stavila bi neke slikice al mi ih je stari skinuo s fotića na svoj laptop,koji mu je sad na poslu (ma zamisli ti mozga..headbang)
za koji dan bi si trebala ići kupiti nove starke al još ne znam dal da si uzmene svjetlo zeleneImage Hosted by ImageShack.usili tamno zelene (ma pokušala sam sam staviti i sliku tamnih al mi nešto blokira ovaj glupi komp pa odustah..)
adje dosta je za ovaj post..evo vam još jedan spot



i bye bye
- 12:17 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.