PUNK- ROCK

nedjelja, 18.02.2007.

maškare su glupe pa ih neću ni spomenuti u postu

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..odapet ću u onoj školi..da sam mačka, 8 života bi već potrošila na živciranje..pa audicije,pa koncerti,pa natjecanja,pa jedno sranje,pa drugo sranje..pa premjeste audicije 4 dana ranije pa loše sviraš pa ti kažu da nisi prošo za jedan koncert nego za onaj drugi pa ti 3 dana prije kažu da ipak opet moraš na audiciju..aaaaaaaaaaaaaaaaheadbang..ako jednog dana završim tu anademiju ne želim raditi u svojoj školi jer ću bacit kroz prozor neke ljude iz zbornice (ili one sobe preko puta zborniceburninmad)
no dobro..dosta o školi..morala sam se negdje ispucatwink..
uuuuuu nisam baš dugo pisala..i šta reć..e da..bilo valentinovo..i bilo najlijepše valentinovo hihi cerek..ne želim da ispadne da se hvalim,ali ipak ću se hvaliti..dobila sam od njega crnu narukvicu sa srčekom i cvijetićyesyes..oke koji mi je k***c,moram prestat pričat kao da mi je 10 god..ugl.taj dan je bio i kostimirani koncert moje škole u guveru (za koji nisam prošla audiciju..no) a moji starci su otišli na koncert od gibonija tako da sam ja moga lijepo biti sama doma (ali nisam bila baš samawinkkiss)
još nešto novo..dobila sam bubnjeve..mislim nije to baš više novo al nema veze..nisu baš neki najnaj al su ok i prilično očuvani (polovni ofkors) tako da sad napokon imam ne čemu vježbatcool..
jučer sam bila prvi put u prostoriji na pehlinu na probi od namelessa (ako se još tako zovu..)i gore ful zakon..uuu koliko smo popili..mislim soka..al stvarno soka..ma i bolje da nije nešto drugo..i spojio se još jedan par hehecerek i kuhala kavazujo i prisluškivalonamcor i sralorofl u isto vrijeme (ups možda to nisam smjela napisati nutsmijeh) i naravno sviralothumbup


jedna vuuhuu pjesmabangdead



jedna kul pjesma jednog kul bendazujo (al nije to njihova pjesma..)



ae probat ću za drugi put napisati nešto pametno..ma ima vremena do tad rolleyes
- 10:43 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.