PUNK- ROCK

srijeda, 06.12.2006.

dođi na morski greben,tamo ću da te je..dnom tamo ću da te jednom dragana poljubim ja..ako mi došla ne bi,onda se sama je..dnom onda se sama jednom umoru okupaj ti..

aaaaaaaaaaaaaaaaa..danas je sveti nikola..a niš..dobila sam neš love i šalabahter ih psihologije..koji mi na kraju nije ni trebao jer sam učila cijelo popodne da ispravim komad..štrabala u mjesto da dođem na korzo jer je bila neka svirka povodom dana volontera..zaliven.. i smrvit ću daleta što mi nije rekao da mandrilli sviraju a lijepo sam ga pitala da li će imati koju svirku u rijeci,ma ne ne mi za sad izbjegavamo rijeku..hm danamcor..
imali još šta novog..itekako..bila sam na ri rocku i bilo kul..ma mislim bilo je i dobrih bendova al bilo i smeća..i bilo je ..hm..zanimljivopartycoolkisssmokinludheadbangthumbup
i šta još reć..pa niš..neda mi se više..e kako sam se ja uljenilano..a jbg..trebala bi vježbati(klavir) jer ću drugi tjedan imati neku audiciju a neda mi se da me ubiješ..ako prođem dođite me gledat i slušat na božićnom koncertu tamo obaj zadnji tjedan prije praznike..ili bolje nemojtebangdeadnamcor
aje kad se sjetim možda opet nešto napišem ili samo dodam zijev



ovo je tu jer je frend malo utjecao na mene,a ni ne znam baš puno ljudi koji to još slušaju,al morate priznat travis je car
- 15:24 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.