Granice...

01.04.2014.

Ljubav poput nečega što ne postoji.
Osnova stvari i umjetnosti života i vjerovanja
koja se nalazi u dubini duše koju
ljudi shvatiti neće nikada...
Zato što ne posjeduju sposobnosti bezuvijetnog vjerovanja...
Pitajte se što stoji u rupi sijećanja
na prošle dane, koje nazivamo sretnima?
Zašto jes sve što je dobro "bilo"? A nije sad?
Pretrpane misli i prekratki dani, brze sekunde života
koji prolazi...
Na kraju, sve je tako kratko.... Sve je šuplje, i nema smisla...
Zašto jedino ja osjećam sve to?
Zar nema ni jedne jedine duše da osjeti isto što i ja...
I možda mi pomogne...
Zašto samo ja želim umrjeti???
Ali u svemu, postoje granice...
Koje sprečavaju me na korak kojeg i sama bojim se...
Ali zašto ONE uopće postoje...?
Zar ne da bi se kršile...
I postavljale nove...
A sad sami zaključite,
što ću napraviti...
Samo me ostavite na miru...
I granice, bit će prjeđene,
jednom zauvijek!!!
***

<< Arhiva >>