Stvaranje glazbe

17.10.2008.

U meni pršte osjecaji, davno zaboravljeni....
Toliko daleko, iz dana u dan, i samo odjednom,
tako lagano, opet ovdje....
Gdje sam sada....
Otrovna sam.

U trenutku, istresla sam sve iz sebe,
otvorena knjiga postala sam brže nego ikad....
Sanjam gitare.... Sanjam glazbu....
Sanjam ruke....
Sputavana sa svih strana, na svakom koraku kao da netko
trga i one najmanje djeliće srca koji su mi ostali.
Ali i ono malo, neda se....
Jutro je bilo sretno, ptice su pjevale, srce skakalo od sreće
- jedan trenutak i preokrenulo se sve.
I opet onaj osjećaj....

Želim stvarati glazbu svim srcem, svom dušom.... i ne želim ju stvarati sama!

Dano mi je razumijevanje a ne sažaljevanje.
Dana mi je iskrenost, a ne lažna obećanja.
Dan mi je osmijeh i slobodno srce.

Duša se stisnula i prasnula u milijune zvjezdica, obišla svijet, vratila se natrag.
Zar je vječno trajao taj jedan maleni trenutak?

I sad, što sad?
Srce pleše, duša pjeva, a um....
Samo to želi pretvoriti u glazbu, u nešto što traje vječno!
Želiš li mi pomoći u stvaranju glazbe?
***

<< Arhiva >>