Život je put u nepoznato !

ponedjeljak, 20.04.2009.

Što ću danas?

meditacija - Papa Ivan XXIII.

Samo ću se danas potruditi da proživim dan,
a da ne pokušavam odjednom riješiti problem cijeloga svog života.

Samo ću se danas brinuti o svom nastupu,
bit ću ugodan u svom ponašanju,
neću nikoga kritizirati,
neću pokušavati druge ispravljati ili učiniti boljima... osim sebe.

Samo danas bit ću sretan u sigurnosti da sam stvoren za sreću...
...ne samo na drugom nego i na ovome svijetu.

Samo ću se danas prilagoditi prilikama,
a neću tražiti da se prilike prilagode mojim željama.

Samo ću danas deset minuta posvetiti dobrom štivu.
Kao što je hrana potrebna za život tijela,
tako je dobro štivo potrebno za život duše.

Samo ću danas učniti neko dobro djelo i to neću nikome kazati.

Samo ću danas učiniti nešto za što nemam nikakve volje.
Ako se budem osjećao uvrijeđenim,
pobrinut ću se da to nitko ne primijeti.

Samo ću danas sastaviti točan program.
Možda ga se neću točno pridržavati,
ali ću ga ipak sastaviti.
I čuvat ću se da me ne svladaju dva zla: užurbanost i neodlučnost.

Samo ću danas čvrsto vjerovati,
makar okolnosti pokazivale suprotno,
da se dobra Božja providnost brine o meni kao da inače nikoga nema na svijetu.

Samo se danas neću bojati.
Osobito se neću bojati radovati svemu što je lijepo i vjerovati u dobrotu.

Darovao mi je dvanaest sati za vršenje dobrih djela.
Obeshrabrila bi me pomisao da to moram činiti cijeli svoj život.

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli u moj svit
    ...POZITIVE...
    ...i OPTIMIZMA=)))...


    Od 03.01.2009.godine
    Counter
    Counter


    O meni:

    Mia
    Rogošić
    Zdravstvena škola - Split
    Treniram: košarku, i sviram gitaru
    U slobodno vrijeme: pišem pjesme(poeziju), čuvam braceka=),
    uživam u čarima prirode, sviram
    ...uživam, uživam i samo uživam ...


    Posjeti i ove blogove:

    Mariela

    O@za mir@...moj 2. blog




Slikice

  • Naša lipa Dugopoljska crkvasretan
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us