Život je put u nepoznato !

srijeda, 01.04.2009.

Pjesma, pjesma...pjesmica

Baš mo danas na glazbenom učili popularnu glazbu 20. st
...Pa ima jedna pjesmica "Nitko sad ne zna (Nobody knows)"
(SAD - crnačka duhovna)


Nitko sad ne zna moju bol,
nitko da nju razumije,
nitko sad ne zna moju bol osim Bga mog.
O, što je teško biti slab,
Bože moj,
o, što je teško biti sam,
Bože moj,
i gaziti po cestama,
Bože moj,
dok gažen si u blatnom glibu Bože moj.

I znaj da sin tvoj putuje,
Bože moj,
po trnju i kamenju,
Bože moj,
i noge su mu krvave,
Bože moj,
i srce mu je ranjeno,
Bože moj!

I komu da se potuži,
Bože moj,
ta njega nitko ne sluša,
Bože moj,
o, Bože, žeže Tvoja riječ,
Bože moj,
i tijesno joj je u grlu,
Bože moj.

...Eh kad smo već kod pisama...
...napisala san jednu pismu...za našu ekipu...
..."O.Š.Dugopolje"....
...u pravilu bi se tribala pivat...
...al kako nismo imale vrimena,
a nit ideju za smislit ritam...
...lipo ju je bilo vidit napisanu na plakatu,
zalipljenu na tribinama=)...


ŠAMPIONKE

I kad smo shrvane do boli,
Kad nas viša sila pritisne doli.
Mi imamo jedna drugu
i ne znamo za poraze u tugu!
Tu smo jedna za drugu,
da se skupimo u grupu...
...i pivamo do zore,
jer mi smo ŠAMPIONKE=)!
DUGOPOLJKE OD ZAČEĆA
DRUGO IME NAM JE SREĆA!!!
Za života branit ćemo selo svoje,
i sve dok dišemo ostvarivat ćemo svoje snove.
Ma ne može nam niko ništa,
uz viru u Boga
jače smo od cilog svita!
DUGOPOLJKE OD ZAČEĆA,
DRUGO IME NAM JE SREĆA=)!!!

.....ovo je jedna jaaaaako OPTIMISTIČNA pismaaaaa...
...ko što san i sama...
... iz priloženog se može vidit...haha=)...

- 19:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli u moj svit
    ...POZITIVE...
    ...i OPTIMIZMA=)))...


    Od 03.01.2009.godine
    Counter
    Counter


    O meni:

    Mia
    Rogošić
    Zdravstvena škola - Split
    Treniram: košarku, i sviram gitaru
    U slobodno vrijeme: pišem pjesme(poeziju), čuvam braceka=),
    uživam u čarima prirode, sviram
    ...uživam, uživam i samo uživam ...


    Posjeti i ove blogove:

    Mariela

    O@za mir@...moj 2. blog




Slikice

  • Naša lipa Dugopoljska crkvasretan
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us