Život je put u nepoznato !

petak, 27.03.2009.

Lipa-tužna priča...

Eh...ovu priču vjerovatno već svi znate...
...baš mi je lipa(i tužna=(...
...samo se pitan zašto mi se baš danas mota po glavi...????
...pa eto obavit ću je i ode....

Voze se dvoje mladih na motoru.
Djevojka:"Nemoj tako brzo, smanji!
Momak:"Ne, baš je ludo..."
Djevojka:"Nije mi prijatno, molim te!"
Momak:"Kaži da me voliš!"
Djevojka:"Znaš da te volim!"
Momak:"Zagrli me!"
(djevojka ga zagrli)
Momak:"Molim te uzmi moju kacigu sa glave, meni
je tjesna, i stavi je sebi na glavu!"
Slijedeće jutro u novinama:
Motor je imao saobračajnu nesreću jer su kočnice
popustile, dvije su osobe bile na motoru-jedna
je poginula, a druga preživjela.
..............................................................
ISTINA:Momak je ustanovio da su kočnice popustle,
ali to nije htio reči svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njezine riječi-VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen-ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju
glavu jer je želio da ona preživi iako je to značilo
da će on poginuti...

.........tužno...zar ne???
...sad bar ima jednog Anđela više,
gore na nebu...da je čuva, pazi....VOLIIIII=(....

Image Hosted by ImageShack.us

...Baš je lip i sunčan dan...uživajte ljudi....

...a mene baš danas uvatiše neke čudne emocije=(...
...pa stoga gibam....

- 12:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli u moj svit
    ...POZITIVE...
    ...i OPTIMIZMA=)))...


    Od 03.01.2009.godine
    Counter
    Counter


    O meni:

    Mia
    Rogošić
    Zdravstvena škola - Split
    Treniram: košarku, i sviram gitaru
    U slobodno vrijeme: pišem pjesme(poeziju), čuvam braceka=),
    uživam u čarima prirode, sviram
    ...uživam, uživam i samo uživam ...


    Posjeti i ove blogove:

    Mariela

    O@za mir@...moj 2. blog




Slikice

  • Naša lipa Dugopoljska crkvasretan
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us