Život je put u nepoznato !

ponedjeljak, 02.02.2009.

To su bili dani=)...

A jesan se i smijala jučer kad su mi did i tetka pričali
dogodovštine...još dok san bila maja maja cujica=).

A možda evo i vas uspijen nasmijat=)...
...Bila mi je rodici sv. Pričest,
a ja imala niti 2 godine...i Misa je završila.
Svećenik je isto oša, samo mi još ostali da se slikamo.
I ja onako majušna...provukla se do Oltara...
...i pobacala sve Hostije=)...
..."teto, teto...Mia baćia bjeje kojutiće!"
A bidna tetka stala kupit, i smije se
(nije joj bilo lako s menon...bila san luda za njoj
...bila, i ostala)
I dok je ona to kupila...ja se uvitali vode...
..."teto, teto...jakia mudi..."
a da me je bilo ostavit samu...
...ajme, na šta bi to sve ličilo...
A cirkusa...e da mi se je bilo vidit=)

Kad san bila manja...
...a nebi proša ručak da ja nešto ne razbijen...
...al ne bi to bila onična časa, pijat...
...nego se ja namirin na ono najskuplje...
...(nisan ja ni luda=)!!!
A mater onda poludi...a ja biž iza tetke...
"...biđi biđi teto, mama je juta...tuki ce i mene i tebe..."

Eh, a sad jedna malo tužnija priča...
...ode u susjedstvu je bila jedna baba Bika,
zadnjih 50 godina svoga života bila je nepokretna...
...ja je nikad nisan ni upoznala...
...bila san bebe(imala san skoro misec dana)...
A ona je izrazila želju da me vidi...
...i baš taj dan kad su me tili donit do nje...da me prvi put vidi...
...bilo je ocajno nevrime...UZAAAS...
A sama ona je rekla
"Nemoj ćerce, mala mi je nejaka...
neka se smiri vrime vanka...
sutra mi je dovedi"...
I tako je i tribalo bit...ee da...TRIBALO...AL NIJE...!!!
Ona je sutra dan umrla...a nikad me nije vidila=(...
...al dobro...ŠTA JE BILO BILO JE...

...a ovo sve san napisala...
...jer mi je danas rođendan...14.
...nije još...bit ću točna u 15:45h=)
...STARI SE...STAAARI SEEE=)...

i još jedan mali p.s. for my sister=)...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:47 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli u moj svit
    ...POZITIVE...
    ...i OPTIMIZMA=)))...


    Od 03.01.2009.godine
    Counter
    Counter


    O meni:

    Mia
    Rogošić
    Zdravstvena škola - Split
    Treniram: košarku, i sviram gitaru
    U slobodno vrijeme: pišem pjesme(poeziju), čuvam braceka=),
    uživam u čarima prirode, sviram
    ...uživam, uživam i samo uživam ...


    Posjeti i ove blogove:

    Mariela

    O@za mir@...moj 2. blog




Slikice

  • Naša lipa Dugopoljska crkvasretan
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us