Život je put u nepoznato !

subota, 10.01.2009.

Ovaj dan, ovaj dan...zaboravit neću

Aaa…napokon je doša i taj dugo iščekivani dan.
Odlazak na SKIJANJEEEE:)…
Zapravo, proša je:(…jučer…
Ajme bilo je preee lipo…je da san bila krepana,
s obziron da san legla u 2 a digla se u 6…
al sve je to oke…ma ZA SNJIG SVE…SVEEE:).
Krenili smo u 7 u jutro…točni ko švicarski sat.
Falilo mi je u autu žensko društvo(mama)…
…al ipak, trudnoća i sve to…nju je dragi Bog čuva kod kuće.
Tako san imala posebno pravo glasa…a dodajte k tomu da san i najmlađa
U obitelji(heh…al ne za dugo:).
Stali smo u Livnu na burek...mmm:)…znamo mi šta valja…ha ha…
Na Kupres smo stigli oko 9 manje kvarat…prva na redu bila je KAAVAA:)…
…i oko 9 i 10 krenili smo skijat…ajmeeeeee koji gušt:)…
…obožavan snjig…i sve šta je vezano uz njega…pa tako i skijanje…
Do prije 2 godine ćaća je bija najbolji šta se tiče skijanja u familiji…
…ha ha ha…al eto, ja san jučer preuzela njegovu titulu:)…ha ha ha…
Bilo je baš pre lipo…a sad ću van malo pokazat slike…prvo prirode…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

..........a sad malo mi:).........

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...i tu završava naše snježno putovanje:)...
...na putu prema kući svratili smo do babe i dida u Aržano...

Image Hosted by ImageShack.us
brat, rodica Nina, moja heroj baba Marija(Mara:) i ja

...i ostavila san šećer za kraj...
...kako volin izazove...ko i ćaća...
...tako da stalno isprobavan nešto novo...npr u skijanju...
...ma di bi ja 5 puta vozila iston brzinon na skijama...ma nema šanse...
...uvik brze i luđe...
...i naravno obilo mi se o glavu:)...

...NABILA SAN PRST:)....ha ha ha ha...
...al sve je to oke;)...
...kad san ovaka ma moran se naviknit i na padanje...ha ha ha...

Al problem je šta me je tek dana zapravo počea bolit prst...
..al baš jaaakooo...rana se oladila...
..a da ste vidili kakvi je to pad bija...uuuuu....
...Fala dragom Bogu šta me je čuva...ko zna šta mi se moglo desit...
...tako da san morala otić do babe Luce u Sinj...
...ajmeeee baba je legenda:)...a poznata je da namišta kosti...
...ma brava doturica;)....dala mi je 25 godina...ha ha ha:)
...pri 2-3 godine san sredila lakat...pa san išla isto kod nje...
...al taj put je bilo na košarci...a joooj...bilo je suza:)...

...i mislila san da san sad veća...hrabrija...
...MA DI ĆU JA PLAKAT...
...eeee daaa...
...ajmeeeeee meeeniiii....kako je bolilooooo....ajmeeeeee...
...evo priznajen PLAKALA SAN....ha ha ha ha...
...e sad kad je sve gotovo sad se mogu smijat:)...
...moran ono sve nadoknadit;)....

Image Hosted by ImageShack.us


- 20:12 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli u moj svit
    ...POZITIVE...
    ...i OPTIMIZMA=)))...


    Od 03.01.2009.godine
    Counter
    Counter


    O meni:

    Mia
    Rogošić
    Zdravstvena škola - Split
    Treniram: košarku, i sviram gitaru
    U slobodno vrijeme: pišem pjesme(poeziju), čuvam braceka=),
    uživam u čarima prirode, sviram
    ...uživam, uživam i samo uživam ...


    Posjeti i ove blogove:

    Mariela

    O@za mir@...moj 2. blog




Slikice

  • Naša lipa Dugopoljska crkvasretan
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us