studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



i LoVe YoU/i HaTe YoU

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

Opis bloga

blog ko blog...pisat ću o svom životu...svojim dobrim i onim lošim danima..itd..

Linkovi

blog
šmrkyca
tina
ina
barby

something about me

ime: iva
prezime: glupo
grad: sisak
slusam: malo rocka, rap-a i technodead
msn: fogsaa@hotmail.com

iva voli:yes
~ deckecerekdead
~ msndead
~ frendovedead
~ cokoladudead
~ mobiteldead
~ slusat mjuzudead
~ surfatdead
~ telkacdead
~ dopisivat se prek msn-a il mob-adead
~ zajebavat se
~ zivotinjedead
~ pitidead
~ shoppingdead
~ .
~ .
~ .
iva nevoli:no
~ povrcedead
~ određene ljude
~ skolu
~ ucit...al moram...cry
~ neke profkace
~ kazne (iako ih nema)dead
~ preseravanje
~ .
~ .
~ .
kasnije cu vam nastavit pisat....
sad mi se fakat vise neda...








evo vam jedan slide...





ae pozz svima...
u zadnje vrijeme mi se nekaj neda pisat postove i tak to... mozda ga i obrisem...ne znam jos cu vidit...ae pozz svima i pusa...dajte mi sad malo vise komova....hehe...ma kak ocete...ode ja sad stvarno...wavekiss


23.11.2007. u 22:31

|...ae komkaj...(46) | cOoL | x |






je**š naslov..lol...

ovih dana se nije događalo nikaj posebno...tj pomirila sam se s dvije cure i drago mi je...i nadam se da cu si opet bit puno puno bolja s njima...jedno riječju best...u skoli mi je tak dosadno...jbt ja i šmrkyca i tina pricamo pod nastavom... kolko je dosadno po satovima...danas je kod tine dosla sjest dona pa smo nas 4 pričale pod hrvatskim o našim snovima i tak to...zajebavale se...i da dona nam je normalno digla živac pa ju je tina tjerala iz klupe da ode u svoju pa dona nije htjela..ma...poslje skole sam isla do jedne cure da joj pokažem nekaj na msn-u i da ja njoj krenem instalirat bolji msn od ovog njenog i njen komp to ne može očitat bokte...ugl...a nije ni loš ovaj koji ima....ugl...poslje škole sam išla s tinom do svoje prabake pa u interšpar..i na kraju samo tamo kupile sendvic...i mi trazile da nam jedan sendvic prereže po pola i onda je ta ženska osla tam negdje i 15-ak minuta njega rezala a kad samo pojele sendvic trbuh na je bolio pa samo zaključile kao da nam je ta zensta stavila nekaj u sendvic...lol...poslje toga smo isle do skole ribar...lol...malo smo kruzile oko nje i tak to...onda smo srele jednog decka iz nase skole bil smo malo s njim...al onda smo mi osle doma...i tako to...danasnji dan mi je bio tak tak onak,..e da ako se ko hoce dopp sa mnom prek msn-a nek me doda...a moj msn vam tu pise sastrane u box-u...pozz šmrkyci, tini i barby...volim vas sve, a najvise šmrkycu...i ocu da mi se vrati stara sara...lol...i da pozz svima koji me komkaju...joj skoro sam zaboravila u sljedecem postu cu vam objavit slike s interlibera...ae sad pozz i molim vas dajte mi više komova...


12.11.2007. u 18:55

|...ae komkaj...(63) | cOoL | x |






zar je memorijska kartica tako vijedana!?

kao sto vidite naslov..jer to istina??...zar ona imalo vrijedi??ne ne virjedi ona puno...bzvz...ovak..imala sam 5sati u skoli...i sad doso taj 5sat..zadnji napokon...i ja ugasim mobitel tak da mi ne cackaju po mobitelu i stavim ga na klupu u dvorani i dok sam ja igrala glupu odbojku neko mi je đamno iz mobitela momorijsku karticu..nisam vidla ko...jer sam to tek skuzila na kraju sata kad sam upalila mob i vidla da mi nije prekazana memoijska kartica na mobu pa pogledam i vidim nje fakat nema..ja popizdila..jbt kaj ona tak vrijedi...ima sam samo 300 pišljiviš slika, 20-ak videa i 70-ak pjesama..jbt...i nista..osla ja doma i rekla to starcima i stari mi je reko a kaj sad kupit cu ti novu momorijsku...dobro ok dobit cu novu...al...jbt...koja je budala isla krast momorijsku karticu....to mi nikak nejde u glavu...i sad anas smo mi imali rasku i ja rekla da mi j eneko đamno po tjelesnim...ona j epitala ko je uzo i niko nije reko ko je....ma...i sad je raska rekla kao da taj neko ima fore do navecer da kaze njom il meni ko je uzeo...niko mi nikaj nije reko...ma...ugl...sutra idem na interliber...jbt...ala...i sad sve cure iz mog raza ce obuc tajce i tuniku...pa cemo se vjerojatno slkat pa cu vam ja objavit slike...ka mi proradi bluetooth na kompu...ak ne proradi onda cu vam objavit jedan drugi dan...ne znam vise kaj da vam napisem..neam neke inspiracije...lol...ae cujemo se valjda jos sutra il neki drugi dan..pozz svima...volim vas sve...i da zelim upoznat onu drugu saru onu dobru curicu a ne ovu ˝bezobraznu˝curicu...lol...salim se...pozz šmrky...vojim te...vidimo se sutra...sarene carapice..lol...


06.11.2007. u 19:51

|...ae komkaj...(48) | cOoL | x |






prvi post..al na ovom blogu...lol...

yep...evo ja sam napravila blog...vec po 100 puta...ugl...nemoj te mi zamjerivat za stanje bloga....trenutno se ovaj blog još dorađuje...u boxu ću vam napisat nekaj o sebi...neću pisat nikaj posebno...jer ne zelim da se zna ko pise ovaj blog...prosle blogove sam brisala iz istog razloga zato kaj su jedne odvratne glupače iz moje škole saznale za njega i onda mi počele srat po blogu...tak da..ugl..nije to tak bitno..u boxu cu vam stavi i par slika...mozda vam i jednog dana budem stavila svoju sliku al necu rec da sam to ja...lol...evo fakat više ne znam kaj da vam napisem...i da da vas upozorim...moji neki postovi ce bit dugacki a mozda budu i nekada kraci...ovisi o mom raspoloženju...postove cu pisat kad mi se bude dalo...mozda budem pisala svaki dan a mozda jedamput na tjedan...lol...evo fakat vise ne znam kaj da napisem...pozz svima


04.11.2007. u 15:44

|...ae komkaj...(59) | cOoL | x |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.