MOJE SLIKE

Ja- da nekima ispunim zelju
Image Hosted by ImageShack.us


FOREVER BEST FRIENDS


Matea & Vidakuša
Image Hosted by ImageShack.us


Matea &ja
Image Hosted by ImageShack.us


kristina ,nikolina, ja
Image Hosted by ImageShack.us


Ana i Juric
Image Hosted by ImageShack.us


kristina uci...
Image Hosted by ImageShack.us



Matea & Juric

Image Hosted by ImageShack.us


kristina i irena
Image Hosted by ImageShack.us


nina & martina
Image Hosted by ImageShack.us


Kruno & Irena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kristina & Kruno
Image Hosted by ImageShack.us



Melani & Narela
Image Hosted by ImageShack.us


8b-2006/07
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Melani & Narela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FOREVER BEST FRIENDS
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ines & Ja
Image Hosted by ImageShack.us


8 b 2006/07- THE BEST
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Hele i Juric
Image and video hosting by TinyPic

Irena, Ines i Vale
Image and video hosting by TinyPic

Kubat, Hele, Irena, Ana i Maty
Image and video hosting by TinyPic

8b-THE BEST
Image <br />
and video hosting by TinyPic

Maty, Vale i ja
Image and video hosting by TinyPic

Franjo i Juric
Image <br />
and video hosting by TinyPic

Hele, Maty, ja i Vale
Image<br />
 and video hosting by TinyPic

Ana, Ana,Maty, Ja, Irena i Ines
Image and video hosting by TinyPic

Ines, ja i Irena
Image and video hosting by TinyPic

Mateo, Ana i ja
Image and video hosting by TinyPic

Melani & ja
Image Hosted by ImageShack.us


Narela & Miha
Image Hosted by ImageShack.us


Kova & Ivana
Image Hosted by ImageShack.us


Kova & ja
Image Hosted by ImageShack.us


Petra & Kova
Image Hosted by ImageShack.us


Iva i ja
Image and video hosting by TinyPic

Miha, Narela i ja
Image and video hosting by TinyPic

Petra, Ema & Tonka
Image and video hosting by TinyPic

Marija & Andrea
Image and video hosting by TinyPic

Klara, Iva i ja
Image and video hosting by TinyPic

Miha i Iva
Image and video hosting by TinyPic




SADA NESTO MALO O MOJIM
NAJBOLJIM PRIJATELJIMA:

Image Hosted by ImageShack.us

ANA VIDAK- ona je rodena
6.8.1992. cura je luda,
obozava pjevat,ima super
glas, nema pjesme koju
ona nezna, uvijek je tu
za mene, nema dlake na
jeziku, sve kaze sto
misli.. Jednostavno je
obozavam. Znaj da te
Snjeza voli i da cu
uvijek bit tu za tebe
ko sto si ti uvijek
bila za mene...

Image Hosted by ImageShack.us

MATEA- ona je rodena
8.3.1993. zaljbljena
mala, vesela, uvijek
uz mene, super smo
vec jako dugo vremena,
kad se nas dvije
udruzimo nema nam
kraja... hehe.. luda,
opicena.. hehe



MELANI- ona je rodena
3.2.1993.,najfrendica
iz razreda,zaljbljena,
sretno,decki prste sebi,
zauzeta je...s njom
mogu o svemu pricat,
obozava komentirat
ljude,jos kad nas
dvije idemo negdje...


  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

O meni

Ovo sam ja prije godinu dana
Image Hosted by ImageShack.us

Nešto o meni
IME: Snjezana
IMAM: 15 g.
RODENA: 8.1.1993
NADIMCI: Snjeza,
Nena...
Slavica....
RAZRED: 1h-ekoloski tehnicar

MOJ MSN: snjeza00@hotmail.com

PRIJATELJI:
Melani...cerek
Andrea....
Andrea K...
Marija.....cerek
Vidakuša....cerek
Matea....cerek
Ema..
Marija- moja najdraza sestricna..
Iva....
Ivan....
Matej......
jos jedna Andrea

i jos puno njih...

VOLIM:
Prijatelje...
Obitelj.....
Ruže.....
More.....
glazbu......
dečke.......
jednoga decka....cerek
izlaske.....

NEVOLIM
umišljenost.......
laž........
nepravdu.....
jednoga idiota

IZLAZIM :
Valinor....
Cezar...
Pigal...



Zasluzeno mjesto

Andrea & Monika
Kristina (moja seka)
Seka drugi blog
Marija
Petra
Iva- nasa metalka
Melani
Ema
Rock it




Text Welcome Words

Text Welcome Words





Moja abeceda
A- Ana- prijateljica koju najviše volim
i kojij najviše vjerujem
B-Blog-moj život
C-Cipela-zna trebat
Č-čarape- i to često zna trebat
Ć-ćup- nemam posebno objasnjenje
D-Dan- nema objasnjenja
Đ-neznam
E-Eskim-hladnoca
F-Filmovi- pogotvo komedije i akciski
G-Golubovi-lijepa ptica
H-Hlače-sve vrste
I-Ivan- lijepo ime
J-Jakna- neteba posebno objasnjenje
K-Kuća-mjesto gdje živim
L-Livada-naselje
LJ-LJubav- pogotovo kada je obostrana
M-Mobitel- NIKADA NA RACUNU
More- mogla bi ga stalno gledat
N-Novci- tebeaju.........
Nj-Njofra-sladoled
O-Odbojka- super sport
P-Prijatelji- jedna od najvažnijih stvari u životu
R-Rim-grad
S-Slavonski Brod- grad u kojem živim
Škola- ajojjjj
T-Teretana-jen, dva hahaha
U-umišljenost- mrzim je
V-Voda- najbolje pice
Z-Zrak- keep breathing
Ž-Život- samo je jedan


Neke pjesmice da
nebude box prazan..

Image Hosted by ImageShack.us


Smrt je tocka na kraju
recenice, nije vazno jel
bila kratka ili duga, nego
da ili je imala smislia.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sve je bilo lijepo, njezno,
strasno, sve je bilo al sad
je kasno! Kazu zivot ide
dalje, al nasi su stali, na
ispitu ljubavi, kao da smo
pali. Slusali smo druge
ne srce svoje,sada vise
nisam tvoja niti ti nisi moj!
Trebali smo ti i ja sve od
sebe dati, al covjek kad
izgubi tek onda svati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAJGORI NACIN DA TI
NETKO NEDOSTAJE
JE DA SJEDIS PORED
NJEGA I ZNAS DA GA
VISE NIKADA NECES
IMATI......

Image Hosted by ImageShack.us


Dani su losi, noci jos gore
uvijek te povrijede oni
koji te navodno vole,dok
su stobom stalno te lazu
a kad odlaze ni zbogom
nekazu....

Image Hosted by ImageShack.us


Zivot je prekratak da bi se
probudila ujutro zeleci,
zato voli ljude koji su to
zasluzili, zaboravi one
koji nisu i vjeruj da se sve
dogada s razlogom. Ako
dobijes priliku iskoristi je.
Ako ti promjeni zivot neka.
Nitko nije rekao da ce biti
lako, samo su obecali da
ce se isplatiti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

On trazio- Ona davala
On nudio- Ona prihvacala
ON ljubio-Ona uzvrcala
On pricao-ona slusala
on otisao-ona plakala.

Image Hosted by ImageShack.us


Duboko vjeruj u ono sto zelis,
izgubljeno je samo ono cega
smo se odrekli... U zivotu
pozeli sa jedno da nevolis
izgubljeno i neizgubi VOLJENO!

Image Hosted by ImageShack.us


LAKO JE VOLJETI NEKOGA KOGA SI
MRZIO, ALI JE TESKO MRZITI
ONOGA KOGA SI NEKADA VOLIO

Image Hosted by ImageShack.us


Istina je da volim te, da nemogu,
neznam, nezelim bez tebe, al isto
tako znaj : SVATKO JE ZAMJENJIV

Image Hosted by ImageShack.us


Bili smo zajedno mnogo godina
i dok je Sunce sjalo i dok je
puno suza palo bili smo jedna
nacija i ostali jedna jednina
92-93 GENERACIJA

Image Hosted by ImageShack.us


Rodena sam da gubim, uvijek
tugom i bolom platim svce sto
volim i ljubim, sto je bilo
proslo je moje vrijeme doslo je
svaku bol da bolom vratim i
svaku suzu da naplatim...

Image Hosted by ImageShack.us


Kad se sretnu oči naše,
a ja spustim pogled dole,
nek' ti bude jasno da te
moje oči vole. Tjeram te
od sebe, sa sobom se borim,
želim te mrziti, a prokleto
te VOLIM!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelj se voli onakav
kakav jest, a ne onakav
kakav bi trebao biti.”

Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelja upoznamo tek
kad ga izgubimo.

Image Hosted by ImageShack.us


ODGOVOR CE BITI NE!

noci su duge i ne pazljive,
joj kada vidim tvoje oci,
te tvoje oci lazljive,
lagale su me mnogo stvari,
zeljele su da me tvoj
pogled nasamari,
nisam ja tako najivna kao
sto neki misle,
jeste mi tesko kada te vidim,
onda me u srcu stisne,
ne mogu da shvatim
sto me ostavi samu,
ne mogu da vidim toju
nasu ljubavnu manu,
ti si bio kao moj,
bili smo jedno,
bili smo jedan spoj,
ne znam sta ti bi,
pa sta ovo s nama uradi,
ti si ovo izgleda htjeo,
zato si mene na
ono mjesto i odveo,
luda sam bila
vjerovala sam ti sve,
ali sada znam da necu vise
da za tobom ludim,
ako me budes pitao dali
cu s tobom,
odgovor ce ti biti ne!

Image Hosted by ImageShack.us


Oprost za poljupce,
poglede pune čežnje...
za sve je kasno!!
Kasno je da popraviš
moje slomljeno srce,
zaustavljene otkucaje.
Srce moje je nekada
tebe voljelo, sada više
ne kuca za nikoga...

Image Hosted by ImageShack.us


Gledam te dok ljubiš
drugu,nije te nimalo
briga za moju tugu.
Sreću su mi zamijenile
noćne patnje. Ne želim
više doživjeti svitanje.
Živjeti mi se više nije
htjelo i duša je napustila
moje tijelo.
Sada prati tebe gdje god
pođeš,neće ti dopustiti da
kao od mene odeš..




petak, 27.07.2007.

PIŠU VAM MATEA I SNJEŽA

Evo ja i moja sestricna pisemo post. Neznam sta da pišem
osim da je danas bio super dan, bila sam vani, i Kata, Nina,
Nina i Lidija osle s Igorom na bare, ja nisam htijela, bila
vani sa Andreom, Anom, Belom, Martina, Vanesa,
a kasije dosli Igor i Kristina kuci, i ajd idem i ja
s njima na bare, bilo je super, samo sam se malo smrzla,
bilo je i pijanih :), necemo pisat kojih ali ih je bilo.
Danas je bio kirvaj, malo je bilo dosadno ali ok,
nisu me puno izgadali za divno cudo. Ana stavrno
danas nisam mogla doc, mislim da cu doc sutra.
Da ne zaboravim. MOLIM one koji pisu tako glupe
komentare, da me ostave na miru i nezanimaju me njihova
misljena, jer ja znam da mi necemo vise nikada biti zajedno
jer vise i nepricamo a i ja to ne zelim, bilo mi je dosta 3 puta,
cak i previse, zato svoje miljenje i razmisljanje drzite za sebe
jer mene to ne zanima, jasno ili vam treba crtat?
Dosta je
neda mi se vise pisat, ode ja spavat, samo da napisem
moje obavezen pozdrave:
Ljudima s bara
Kristina ( joj, joj)nut
Katarina(vidimo se sutra)party
Lidija (vidimo se sutra)party
Nikolina (vidimo se sutra)nut
Igru (hvala na prijevozu)kiss
Maky (mislim da se tako zove)wave
Ivonawave
Mandawave
i svima ostalim s bara, neznam im svima imena
a vise mi se i neda pisat.wave
Andrei (saznat cu ja tko je to)wave
Ani K. (ma ti si uvijek u pravu)kiss
Marini ( a jesmo se istavcale)wave
Beti (valjda cemo se opet vidit)wave
Vanesi (mala)wave
Josipu ( samo pozdrav)kiss
Nikoli ( nista od onoga)wave
Jurica wave
Tomy (jesi ga vidila ?)cerekkiss
vise mi se neda nabrajat, sad jos samo da pozdravim sve
ljude s bara, Mateu, Lenu (magdlaenu), Irenu, moju seku,
Tomislava i vise mi se stvarno neda nabrajat
P.S. Ana mislim da cu sutra doc.......wave
i Ivanu veceras ili sutra ja ti posaljem sms pa me nazovi
PUSA I POZDRAV OD SNJEŽEwavekiss



| T€LL me (168) | YoUR StoRy | # |

utorak, 24.07.2007.

HVALA VAM NA 1019 KOMENTARA

Ljudi hvala vam na 1019 komentara, stvarno nisam
očekivala toliko u 2 dana, anonimne komentare nisam
ni čitala jer mi se stvarno neda. Sad sam se zivcirala,
ocu stavit slike na blog, i stavim svoju sliku i nece
da mi je objavi, samo neki trokutic nacrtan, nece ni
jednu koju objavim, ako ko zna u cem je problem neka
mi napise na blogu.... a svi počeli stavljat slike pa da
ja nebudem posebna. Jučer mi je vani bilo odlično,
toliko smo se zezali i smijali, sad smo osnovali "klub"
most_sb, naravno ideja je Jurićeva, kod mene sve ide na
bolje, više mi nije dosadno po danu, uvjek nadem nesta
sta cu radit, da odlučila sam se da cu prestat slat tolike poruke i
da necu stalno sa sobom nosat mob, sad jos malo
i negledam dok neidem van, ili ako slucajno pogledam,
uopče mi nefali, neznam sta da više pišem, svašta se dogada
ali mi se neda sve pisat, sad moji poznati pozdravi:
most_sb :=)
Jurića (ideja ti je genijalna)smijehkiss
Nikolu (e nemoj mu to ni spominjat, nista od toga)kiss
Kristinu (a hvala?) kiss
Katarinu (sta ti nisam rekla?) kiss
Nikolinu (ima svakakvih ljudi na ovom svijetu)kiss
Haruna (kosarkas)kiss
Juricevog bratica jos jednoga Ivanakiss
Lidiju (ostavila sam ti jos 7 komentara)kiss
i sve ostale od jučer, nisam zaboravila ni Andreu i
Anu, cure pozdravljam vas.......wavekiss
i jos ostale:
Tomi (jesi vidila dragoga?)cerekkiss
Ivani (sretno sa dominikom, mislim da se tako zove)kiss
Vidakuši (idemo zajedno na more?)kiss
i neda mi se više nabrajat, sad moram malo zezat seku
da mi stavi slike na blog,i imat ce te slike svih
mojih frendova, od onih kojima imam sliku i nadam se
da ce te se i na ovom postu potrudit i ostavit barem
200 komentara, na ovom postu ne ocekujem tisucu,
i da moram stavit još ljudi u linkove a neda mi se,
tako da svi koji me redovito posjecujete bit ce te u linkovima........
PUSA OD SNJEŽANE
da nisam napisala, ja i Ivan smo prekinili ali smo frendovi, pravimo
se da jednostavno nikada nismo hodali, stvarno nismo jedno za
drugo, on je preozbiljan za mene, a ja sam za njega preluda, tako
da nam je bolje kad smo samo frendovi i ovim putem ga pozdravljam
i saljem mu jednu veliku pusu a jesmo se napricali u onih 7 minuta,
nazovi me i danas....kiss



| T€LL me (235) | YoUR StoRy | # |

ponedjeljak, 23.07.2007.

Nikad neznam naslov

Je vruce, prokuhala sam, neznam šta da radim koliko
mi je dosadno. Danas kad sam gledala Tree Hill,
jedna glumica je rekla "mi smo bili proslost ali mislm
da necemo bit buducnost", to me potaklo na razimšljanje,
u zadnje vrijeme kad legnem u krevet, razmišljam o
prošlosti i svemu onome što mi se dogadalo. Ima jako
puno lijepih stvari ali i ružnih, ja bih se ponovno
vratila u djetinstvo, bezbrižnih igri.... obecala sam sama
sebi da necu više toliko razmišljat o proslosti, JER STO JE
BILO BILO JE, to se više nemože promjenit. Prekučer sam
se posvadala s Vale, a sa Ines sam već dugo posvadana, ali
prekučer sam se još više, a to s Vale, stvarno mi je žao išle
smo 8 godina u isti razred, završile skolu( mislim osnovnu).
Nikada više necemo sjedit u istoj klupi ili u razredu, a i dalje
se svadamo, ja sam joj jučer poslala da mi nije do prepiranja,
da me zaboravi, jednostavno da obriše moj broj i pravimo se
da se nikada nismo ni poznavale, tako je najbolje. Jučer sam
si zapalila prste, Kata i ja išle do X-a, kupit žvake i baš
smo se lijepo ispričale, bilo je super vani, zezali se, stvarno
je bilo SUPER, hvala vam na 700 komentara, iako ih sve
nisam čitala, ima ih previse, anonimne nisam gledala samo
one sa adresom bloga, jer sam vidila da je puno komentara
od Nikya pa sam odustala, jer prepostavljam šta piše, ma
rekla sam da necu obracat pozornost na njega i na njegove
komentare.... SAD DA POZDRAVIM NAJBOLJE
DRUŠTOVO NA CIJELOME SVIJETU svakome
je svoje društvo najbolje i meni je moje (neki ga i nemaju)
KATARINA( moras me upoznat s njim)kisscerek
KRISTINA (kekili)kiss
LIDIJA (sad znas za ubuduce)kiss
NIKOLA (sorry ako sam te bila probudila)kiss
JURIĆU (sta mu je preskup mobitel-haha zna on i nino o cem pricam)kiss
ANDREA (one neznaju)kiss
ANY (a izasla si ziva)kiss
TOMI ( oces sliku dodi do mene- :) a znam da je oces)kissdead
JOSIPU (moras se ispraksat)kiss
Jurićevom braticu iu zagreba isto se zove Ivankiss
Matejukiss
i sve ostale koje nisam napisala.........wave
PUSA OD SNJEŽE kiss



| T€LL me (1025) | YoUR StoRy | # |

subota, 21.07.2007.

EVO MENE

Evo ja sa novim postom. Neda mi se više pisat
tako često postove ali nadam se da cu pisat redovito,
hvala vam na 524komentara na prosolom postu
stvarno ste se potrudili, iako mi bas nije bilo drago
kad sam čitala neke komentare, zapravo večinu,
jer mi je "NIKY" ostavlja, e bas me zanima tko
to ostavlja. sad cu mu OPET dat komentare na
njegove riječi. E I DA SE ZANIMA BOLI
ME BRIGA (iako ja nevjerujem u to),JER JE
ON IMO DOVOLJNO ŠANSI, A NIJE
NI JEDNU ISKORISTIO, TO VIŠE NIJE
MOJA STVAR, MI SIGURNO NECEMO
BIT OPET ZAJEDNO, MOZDA PRIJATELJI
ALI ČISTO SUMLJAM, MI ČAK VIŠE
I NEPRIČAMO, SAMO BOK ZA BOK
KO ŠTO SI NAPISO, PONAŠAMO SE KO
DJECA? STA BI JA TREBALA PRVA
POČET RAZGOVARAT S NJIM? AKO
NJEMU NIJE STALO DA RAZGOVARAMO
NIJE NI MENI.. STVARNO SI PRETJERO
I RECU TI JOŠ JEDNU INFORMACIJU,
NISMO ONDA BILI ZAJEDNO, ONDA
SMO BILI SAMO PRIJATELJI, I VIŠE
MI NE OSTAVLJAJ TAKVE IDIOTSKE
KOMENTARE, MISLIM DA SAM BILA
DOVOLJNO JASNA.... I DA ZNAM DA
SU NJIH DVOJE PREKINILI (neznam jesu
se ponovno pomirili) ALI TO JE NJIHOVA
STVAR A NE MOJA!
Sad da pređem na ljeto, super mi je ali samo navečer,
mislim kad idem van, jer po danu umirem od dosade,
stoput se na dan otuširam, i sve moguce serije na tv
pogledam, od O.C, pa Tree hill i onda nakon toga
sve serije na rtl-u. Danas sam spremila sobu, nemogu
vjerovat kako je lijepa kad je uredna, to je sve za danas
i ovaj tjedan, nadam se da ce te i na ovaj post biti tako
vrijedi i ostavit mi puno komentara, i sad pozdravi:
KATARINA (lijepo se provedi)kisscerek
NIKOLINA (i ti se lijepo provedi)wave
KRISTINA( i ti isto, ubit cu te ako mi zamazes haljinu)wave
ANDREA(večeras cu ti sve ispricat, srusit ces se kad cujes)wave
VIDAKUŠA (sad bi bio red da i ti dodes do mene)
IRENA (to ti je sad lekcija da ne zoves mene i maty da dodemo do tebe)wavekiss
MATEA(kad idemo na x?)wave
IVANU (drago mi je sto smo ostali prijatelji)kiss
i svima ostalima neda mi se nabrajat, jer ih je stvarno puno
a ja sam jako lijena..
PUSA I POZDRAV OD SNJEŽANE kisswave



| T€LL me (727) | YoUR StoRy | # |

srijeda, 18.07.2007.

Evo ja opet imam novi blog

Onaj mi je dosadio pa sam odlučila napravit drugi. Kod mene
je sve super, vani mi bude odlično, svašta se dogada pa mi
nije dosadno, po danu umirem od dosade neznam sta da
radim, kratak post. CURE jučer mi je bilo super a i danas,
Irena ja i maty smo stvarno bile gladne........
SAD OPET MOJI POZDRAV
Andrea
Katarina
Nikolina
Kristina
Andrijanić
IRENA
MATEA
VIDAKUŠA
velika pusa i pozdrav



| T€LL me (529) | YoUR StoRy | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.