18

petak

svibanj

2018

prvi post

Dragi moji,

napokon sam vam se odlučila pridružiti. Da budem iskrena, ne znam ni što bi sada sve napisala.... Za prvi puta bi moglo biti dosta zbrkano i nepovezano... predstavljati se? Nema smisla! Mogla bi reći 1000 mana i, ipak nešto manje, vrlina no ne znači da su stvarne! Želim da me kroz moje postove upoznajete i procijenjujete sami!

Naime, odlučila sam se početi pisati zbog same podjele iskustva iz svakodnevnice... nadam se da ću naći nekoga tko će me shvatiti, optužiti, savjetovati, ali i nekoga kome će sve ovo što napišem, možda nekada, pomoći!

Iz dana u dan vodim unutarnju borbu sama sa sobom, poput mnogih od vas. Istina, svakome je njihovo najteže, neki susosjećaju s drugima, neki se tješe sa tuđim problemima, neki će i optužiti stavove i razmišljanja osoba koje se konstantno žale... a neki će jednostavno ostati pritajeni u sebi!

Koja sam ja?? Možda od svega pomalo, ali na prvom mjestu sam kritična prema sebi! Dosta mi je života u strahu i osvrtanju iz dana u dan.

Da sam se morala predstavljati nekome u par riječi prije par godina, rekla bih ono što sam uvijek čula o sebi od drugih - nasmijana, vesele, uvijek za akciju, spontana, marljiva... tvrdoglava! ;)

Sada? Ne znam što bih napisala... zato ću završiti ovaj post, jer ću sve dalje pisati nepovezano i zbrčkano kao što je u mojoj glavi, a sutra ću si dati priliku da krenem u srž problema, napokon!

Uživajte mi!

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.