studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pa neznam što da točno napišem... moja razmišljanja recimo?!

Linkovi

OVO JA ČITAM:yesthumbup

just like heaven...or not...


rock live


2bgay


banshee69



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 16.11.2007.

Moj prvi post...

Pa evo i ja sam otvorio ovo sranje, a sve zbog toga što sam jebeni idealist i želim savršeni svijet.
Sve bi to bilo super,bajno i krasno, da već pri samom početku nisam zakinut. Donedavno sam mislio da je to nešto najgore što mi se moglo dogoditi. Roditi se kao homoseksualac. Mislio sam da neću moći izdržati, mislio sam da sam nekakav izrod, nekakvo čudovište, običan zrak koji nema pravo glasa ni pojave u društvu. Samog sebe sam bio uvjerio da vrijedim manje od mrava, da, koliko god se trudio, nikad neću moći ispraviti tu pogrešku. Naravno, mislio sam da sam ja kriv za sve to. No odjednom je sve postalo tako savršeno čisto. Stvari su mi se savršeno poklopile. Radi se o sljedećem. Skužio sam da je za sve to kriv nekakav kalup istosti. Odnosno,ti si nitko i ništa sve dok se ne oblikuješ prema kalupu koje ti današnje društvo nudi,a to bi u prevedenom značenju bilo: budi ko mi ili crkni. Da,zvuči okrutno, i zapravo jest. No,kako se mi možemo izvuči? Kako preoblikovati taj kalup? Prema meni,odgovor leži u vama samima. Jednostavno trebate shvatiti da ste vi rijetki biser među običnim kamenjem. Vi ste ono što ovaj svijet čini posebnim.Vi ste boja na bijelom papiru. Nemogu vam ni opisati koliko sam dobrog našao u tome. Između ostaloga, ako mislite da je loše biti homoseksualac, uvijek imate neke svoje vrline koje možete istači. Mislim da nepostoji taj broj kojim bi mogao opisati količinu vrlina u meni kao osobi, a ne u meni kao pederu-kako društvo kaže. Također shvatite da se pederom rađa,a ne da se to stječe nekakvim načinom života. Najvažnije je od svega da shvatite da se jednostavno nesmije ograničiti zbog nekog drugoga. Imamo ista prava kao i drugi, ljudi smo. Imamo pravo na slobodu i to je ono najvažnije. Sloboda je nešto što nikome nesmije biti uskračeno. Ako već nemate neko društvo u kojemu se krećete, probajte ga nekako naći i okružite se voljenim osobama, uz koje ćete se osjećati voljeno i sretno. Ipak, jednom se živi... Čemu život ako se ne živi????
pozdrav od mene... :Dthumbupzubo

- 15:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.