petak, 27.04.2007.

Report...

Evo odlučih se javit nakon dužeg vremena.

Napokon sam se maknuo iz ovog šugavog grada. Bio sam 7 dana u Austriji i Sloveniji i bilo mi je fenomenalno! Jedini nedostatak je bio što nisam imao svoj digitalac... headbang
Ali neka, imao sam ja svoj mobitel koji me opet nije iznevjerio.
Bio sam u Beču i Salzburgu. U Beču sam bio tako da mi to nije bio toliki doživljaj ponovno biti u Beču. Prater je posve druga stvar.naughty
Sva sreća da ne živim u Beču jer bi ubrzo bankrotirao u Prateru. Neću uopće govoriti koliko sam tamo potrošio para, ali zabavio sam se i nije mi žao niti jednog potrošenog eurocenta.
Sad par slika samo da vidite kako mi je bilo...

Dvorac Schönbrunn

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pogled na Prater i njegov najslavniji vrtuljak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Specijalitet Beča - bečki šnicel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koliko sam ga puta jeo, miran sam iduće tri godine.

Idila

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ova slika je nastala na putu iz Beča u Salzburg. Inaće su me oduševile njihove autoceste, tj. ono što je sa stane od autocesta. svugdje zelenilo, prošarano žutim krpama cvijeća. Na rijetkim djelovima bila je sviježe izrovana žemlja, ali čak i tako mi je nekako sve skladno izgledalo... tako čisto...

Rekao sam da me Beč i nije toliko oduševio jer sam već bio u njemu. Zato me Salzburg oborio sa nogu. Našao sam grad u kojem bi živio a ne nalazi se na moru. Jedino mi je žao što nismo imali puno slobodnog vremena jer je bilo par mjesta koje sam htio slikati, ali eto, što je, tu je.

Dvorac poviše Salzburga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Inaće ovaj dvorac ima najstariju uspinjaču koja je funkcionirala do nedavno. Više ne vozi.

Zadnji grad u kojem smo bili je Celje. Tu smo imali kao nekakav šoping. Ja sam zato uletio u meksički restoran zato jer pod a.) bio sam gladan i pod b.) dopizidio mi je bečki. Evo što sam uzeo:

Enciladas rojas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I sva sreća da sam uzeo jer kad smo došli u hotel (koji nije bio u Celju nego u malom mjestu do zvanom Nazarje) za objed su nam servirali - bečki!

Hotel je bio odličan. Oko nas šuma, potočić pokraj hotela, besplatni bazen... thumbup

Pogled na hotel

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ova turneja će mi ostat u sjećanju kao jedna od najdražih zato jer sam ispunio svoj davno sanjani san - jahao sam konja!
Poviše hotela se nalazi ranč Burger

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I u njemu ima oko 20 konja.

Prvo sam jahao na lipicaneru Bambolinu, potom sam jahao na Celesti (zaboravio sam pasminu) i na kraju na konju za vuču (ovomu nisam ništa zapamtio).

Celesta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sa konjom za vuču

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad dobijem ostatak slika, stavit ću ih još. Do tad, do čitanja!waveparty

| 19:28 | Popljuvaj (2) | Printaj i isparaj! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Patnje mladog... whatever - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Memoari vječnog studenta. Samo za osobe sa jakim želudcem...

Za zamislit se...
" Muskarci nisu izbjegavali nikakva sredstva
kada je trebalo braniti nevinost zene,
ali niti kada ju je trebalo oduzeti."

Aksel Sandemose



"You only lie to two people;
your girlfriend and the police.
Everyone else you tell the truth to.

Jack Nicholson



"Svi smo mi mrtvaci
na dopustu."

August Cesarec



"Statisticki gledano, na svakog muskarca
koji dosegne dob od 85 godina
otpada po sedam zena - ali tada je vec prekasno."

Sigurd Hoel



"Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff."

Mariah Carey



"We all get heavier as we get older because there's a lot more information in our heads."

Vlade Divac, Basketball player



At a certain point in our lives, we lose control of what's happening to us, and our lives become controlled by fates. That's the world's greatest lie. Whoever you are, or whatever it is that you do, when you really want something, all the universe conspires in helping you achieve it."

(Melchizedek, the Old King) from The Alchemist



"It is said that the darkest hour of the night comes just before the dawn."