Prva minuta rođenja

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Counter
Koliko vas se zaljubilo :))

Da/Ne/komentar

Opis bloga i mene
Evo opet mene,kao što vidite ovdje se nalazi prva minuta rođenja što znaći dolazak na svijet malog čovijeka,kako sve to prolazi viđenja u budućnost....


Je/su tu







Evo mali opis mene.

Došao iz:Maminog trbuha
Rodio se:u pola osam ujutro
Godine:17 years
Živim u:"Malom gradu"
Na internetu sam:Svaki dan osmi kad me nema doma
Moja knjiga:Ma ovo je prva priča
Volim:Cure
Mrzim:Putovanja,osim u avionu
U budučnosti:Bit će rata zbog nedostatka vode
Moja gramatika:Ništa ne valja čista jedinica (1)

Ako,želite malo više znati o meni,komentari su uvijek otvoreni. :)))

Blogove koje čitam čitam ih još ali nisu stali:

Što će biti tu
Što će tu biti,pa da vidim već sam davno ramislio,ali evo tu čemo pisati svakave stvari dijeteta kada se rodi,ako se rodi u ovom blogu,sve to slijedi dalje u posta do posta.Vidim da dosta vas čita moj blog.

Sada da znate što če tu biti!!!

Linkovi and Bloge's
Pogled...u...budućnost...

IMAM MAIL TO JE prva_minuta_rodenja@yahoo.com





Bloge's
non'se.blog.hr
astro-riba.blog.hr
Ivana-ziva2.blog.hr
angela.blog.hr
pinky00.blog.hr
te@.blog.hr
ribs.blog.hr
BlackSoul.blog.hr
Jasna.blog.hr
mirella.blog.hr
izgubljena.blog.hr
barbie.blog.hr
anciii.blog.hr
lililala.blog.hr
black-lady.blog.hr
crnaaa.blog.hr
8petra.blog.hr
xavadre.blog.hr
×bLuberri×.blog.hr
mucke.blog.hr
noaamee.blog.hr
sestra-lovel-1984.blog.hr
sigmundfrend.blog.hr
neciji-dnevnik.blog.hr
rat-protiv-sotone.blog.hr
ajiram.blog.hr
Tija-tvoj-netko.blog.hr
klaun-van-trenda.blog.hr
muflon32.blog.hr
devil-angel.blog.hr
I-am-the-highway.blog.hr
tetak.blog.hr
mareee.blog.hr
moja-ordinacija.blog.hr
Yumi.blog.hr
antibiotic.blog.hr
tota.blog.hr
maja.blog.hr
danficaaa.blog.hr
joint-girl17.blog.hr
anchyyy.blog.hr
snoop>one!!.blog.hr
mudraci.blog.hr
jagode.blog.hr
stari-momak.blog.hr
subo.blog.hr
Ana III.blog.hr
SexMachine.blog.hr
mala-čokoladna.blog.hr
mansonica.blog.hr
bassistica.blog.hr
mala-lee.blog.hr
~nymphetamine666girl~.hr
crapper.blog.hr
imame-nemame.blog.hr
dr.Luka.blog.hr
aelis.blog.hr
helix.blog.hr
neferneferi-seth.blog.hr
kikica.blog.hr
strijelac.blog.hr
kvaky.blog.hr
Ina.blog.hr
aaancica.blog.hr
Sea-Wolf.blog.hr
tratincica1976.blog.hr
funy.blog.hr
strayer.blog.hr
smetlar.blog.hr
najbrza-kreda.blog.hr
sanya.blog.hr
deleted.blog.hr
Tanja.blog.hr
plavi-safir.blog.hr
Miran.blog.hr
buba-mara.blog.hr
whisper.blog.hr
Kedni.blog.hr
LBB.blog.hr
mysteries.blog.hr
lars.blog.hr
slija.blog.hr
Rock-Girl.blog.hr
majstor.blog.hr
oboje69.blog.hr
žućo.blog.hr
carpe-diem.blog.hr
yela.blog.hr
AnDrEa.blog.hr
shovinist.blog.hr
sheet.blog.hr
Ja-wildworld.blog.hr
(63)^(1)(1.blog.hr
maslackica.blog.hr
LEA.blog.hr
secret-temple.blog.hr
tonysworld.blog.hr
Wastedtime.blog.hr
Trinna.blog.hr
Nevažna.blog.hr
Franc.blog.hr
losegirl-Tea.blog.hr
ramona666metal.blog.hr
Moon Baby.blog.hr
soniqa.blog.hr
bijeli-vitez.blog.hr
Medicinska-seka.blog.hr
rise.blog.hr
DREAMcomeTRUE.blog.hr
Roxy.blog.hr
ninii.blog.hr
ninii.blog.hr
aurene.blog.hr
mery.blog.hr
toulouse.blog.hr
T!na.blog.hr
Punk-Bastrad.blog.hr
sunshine@smiles.blog.hr
heraklo.blog.hr
Pure@Temptation.blog.hr
shine.blog.hr
shine.blog.hr
docus.blog.hr
#Anna lee#.blog.hr
raven-girl.blog.hr

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Sljedeći postovi i stari(arhiva)
bloger-guy

ANKETA


U ovom boxu ču sada reći i objaviti postove koji slijede i arhiva postova u narednim danima ne znam hoću li ih pisati točno taj dan,ali če oni zasigurno biti:

Prvo:21.7.2005-Prva minuta rođenja

Drugo:22.7.2005-Prva minuta rođenja part II

Treće:25.7.2005-Novi part

Četvrto:26.7.2005-part II

Peto:27.7.2005-Part III

Šesto:28.7.2005-Da ili Ne

Sedmo:29.7.2005-Spremni smo

Osmo:30.7.2005-Putovanje

Deveto:31.7.2005-Dolazak

Deseto:1.8.2005-Trudovi

Jedanesto:NA MORU SAM-On ima drugu

Dvanesto:NA MORU SAM-Velika svađa

Trinaesto:NA MORU SAM-Ipak oprost

Četrnaesto:NA MORU SAM-Rođenje je blizu

Petnaesto:NA MORU SAM-Muško ili žensko dijete

Šesnaesto:NA MORU SAM-Rođenje

Evo biti če toga još dalje,sada nisam siguran hoče li točno taj dan biti ti postovi ali če svi ti zasigurno biti.Uživajte i komentirajte u ovome blogu.

31.07.2005., nedjelja

Dolazak

Tu npr. oni žive Evo prošla je opet ponoć piešm novi post,da imam jednu novost u utorak idem na more tako da dva tjedna nema posteva,a ima još jedan post ovaj i sutra jedan post i onda idem na odmor,aleluja!!!Ma dragi moji čitatelji vidim da se smanjio broj komentara to je vjerojatno zbog toga što su svi otišli na more blago se njima oni se kupaju dok se mi tu kuhamo,ma evo sljedeće priče :)))

Brod je došao u Barcelonu.

Brod je uplovio u luku,Andrew(dečko),Melissa(cura) i Susanee(majka) su izašli iz broda i krenuli iznajmiti stan u Baarcelonu,ali prije toga oni su išli na kavu jer je bilo jutro da ih malo razbudi.

Nakon 20 min.

Popili su oni kavu i krenuli sa taxijem u grad da iznajme stan u Barceloni,došli su oni do trga i pitali ljude na cesti di ima stan za iznajmiti,i jedna gospođa sa jednom curom rekla da i oni traže stan pa da bi mogli svi zajedno živjeti u jendoj kući da samo podijele troškove stana.Andrew(dečko),Melissa(cura) i Susanee(mama) su se dogovorili da može i svi su krenuli taxijem do jedne velike kuće u Barceloni i ta se kuća baš iznajmljivala.I oni su uzeli tu kuću,i upoznali se sa Marion(žena živi s njima) i Addom(cura živi s njima).

Drugi dan u Barceloni.

Susanee(majka) je odvela Andrewa(dečka) i Melissu(curu) u Barcelonu da krenu opet u školu i primili su ih i odmah ostali u školi i kupili knjige u školi jer je u Barceloni to moguće.Suesanee(majka) se vratila u kuću,a Andrew(dečko) i Melissa(cura) su se upoznali sa mnoštvo novih prijatelja u školi...

Podne je,Andrew(dečko) i Melissa(cura) se vraćaju kući

Vraćaju se oni doma autobusom...pričaju vam oni opet o djetetu koje će Melissa(cura) roditi za puno mjeseci....

Vratili su se doma skuhali ručak i svi su zajedno jeli,Andrew(dečko),Melissa(cura),Susanee(majka),Marion(žena živi s njima) i Addom(cura živi s njima).Jeli su,tako su živjeli u Barceloni dan i noć....

Nakon dugo dugo mjeseci....

Tako vam oni žive,što će biti u nastavku saznajte u idućem postu.

Danas smo upoznali dva nova lika Marion(žena živi s njima) i Addom(cura živi s njima),malo sam ubrzao radnju događaja i saznajte što će biti u sljedećem postu,slobodno komentirajte.

- 00:34 - Sada je pravo vrijeme za komentar (47) - Kopiraj - #