Prva minuta rođenja

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Counter
Koliko vas se zaljubilo :))

Da/Ne/komentar

Opis bloga i mene
Evo opet mene,kao što vidite ovdje se nalazi prva minuta rođenja što znaći dolazak na svijet malog čovijeka,kako sve to prolazi viđenja u budućnost....


Je/su tu







Evo mali opis mene.

Došao iz:Maminog trbuha
Rodio se:u pola osam ujutro
Godine:17 years
Živim u:"Malom gradu"
Na internetu sam:Svaki dan osmi kad me nema doma
Moja knjiga:Ma ovo je prva priča
Volim:Cure
Mrzim:Putovanja,osim u avionu
U budučnosti:Bit će rata zbog nedostatka vode
Moja gramatika:Ništa ne valja čista jedinica (1)

Ako,želite malo više znati o meni,komentari su uvijek otvoreni. :)))

Blogove koje čitam čitam ih još ali nisu stali:

Što će biti tu
Što će tu biti,pa da vidim već sam davno ramislio,ali evo tu čemo pisati svakave stvari dijeteta kada se rodi,ako se rodi u ovom blogu,sve to slijedi dalje u posta do posta.Vidim da dosta vas čita moj blog.

Sada da znate što če tu biti!!!

Linkovi and Bloge's
Pogled...u...budućnost...

IMAM MAIL TO JE prva_minuta_rodenja@yahoo.com





Bloge's
non'se.blog.hr
astro-riba.blog.hr
Ivana-ziva2.blog.hr
angela.blog.hr
pinky00.blog.hr
te@.blog.hr
ribs.blog.hr
BlackSoul.blog.hr
Jasna.blog.hr
mirella.blog.hr
izgubljena.blog.hr
barbie.blog.hr
anciii.blog.hr
lililala.blog.hr
black-lady.blog.hr
crnaaa.blog.hr
8petra.blog.hr
xavadre.blog.hr
×bLuberri×.blog.hr
mucke.blog.hr
noaamee.blog.hr
sestra-lovel-1984.blog.hr
sigmundfrend.blog.hr
neciji-dnevnik.blog.hr
rat-protiv-sotone.blog.hr
ajiram.blog.hr
Tija-tvoj-netko.blog.hr
klaun-van-trenda.blog.hr
muflon32.blog.hr
devil-angel.blog.hr
I-am-the-highway.blog.hr
tetak.blog.hr
mareee.blog.hr
moja-ordinacija.blog.hr
Yumi.blog.hr
antibiotic.blog.hr
tota.blog.hr
maja.blog.hr
danficaaa.blog.hr
joint-girl17.blog.hr
anchyyy.blog.hr
snoop>one!!.blog.hr
mudraci.blog.hr
jagode.blog.hr
stari-momak.blog.hr
subo.blog.hr
Ana III.blog.hr
SexMachine.blog.hr
mala-čokoladna.blog.hr
mansonica.blog.hr
bassistica.blog.hr
mala-lee.blog.hr
~nymphetamine666girl~.hr
crapper.blog.hr
imame-nemame.blog.hr
dr.Luka.blog.hr
aelis.blog.hr
helix.blog.hr
neferneferi-seth.blog.hr
kikica.blog.hr
strijelac.blog.hr
kvaky.blog.hr
Ina.blog.hr
aaancica.blog.hr
Sea-Wolf.blog.hr
tratincica1976.blog.hr
funy.blog.hr
strayer.blog.hr
smetlar.blog.hr
najbrza-kreda.blog.hr
sanya.blog.hr
deleted.blog.hr
Tanja.blog.hr
plavi-safir.blog.hr
Miran.blog.hr
buba-mara.blog.hr
whisper.blog.hr
Kedni.blog.hr
LBB.blog.hr
mysteries.blog.hr
lars.blog.hr
slija.blog.hr
Rock-Girl.blog.hr
majstor.blog.hr
oboje69.blog.hr
žućo.blog.hr
carpe-diem.blog.hr
yela.blog.hr
AnDrEa.blog.hr
shovinist.blog.hr
sheet.blog.hr
Ja-wildworld.blog.hr
(63)^(1)(1.blog.hr
maslackica.blog.hr
LEA.blog.hr
secret-temple.blog.hr
tonysworld.blog.hr
Wastedtime.blog.hr
Trinna.blog.hr
Nevažna.blog.hr
Franc.blog.hr
losegirl-Tea.blog.hr
ramona666metal.blog.hr
Moon Baby.blog.hr
soniqa.blog.hr
bijeli-vitez.blog.hr
Medicinska-seka.blog.hr
rise.blog.hr
DREAMcomeTRUE.blog.hr
Roxy.blog.hr
ninii.blog.hr
ninii.blog.hr
aurene.blog.hr
mery.blog.hr
toulouse.blog.hr
T!na.blog.hr
Punk-Bastrad.blog.hr
sunshine@smiles.blog.hr
heraklo.blog.hr
Pure@Temptation.blog.hr
shine.blog.hr
shine.blog.hr
docus.blog.hr
#Anna lee#.blog.hr
raven-girl.blog.hr

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Sljedeći postovi i stari(arhiva)
bloger-guy

ANKETA


U ovom boxu ču sada reći i objaviti postove koji slijede i arhiva postova u narednim danima ne znam hoću li ih pisati točno taj dan,ali če oni zasigurno biti:

Prvo:21.7.2005-Prva minuta rođenja

Drugo:22.7.2005-Prva minuta rođenja part II

Treće:25.7.2005-Novi part

Četvrto:26.7.2005-part II

Peto:27.7.2005-Part III

Šesto:28.7.2005-Da ili Ne

Sedmo:29.7.2005-Spremni smo

Osmo:30.7.2005-Putovanje

Deveto:31.7.2005-Dolazak

Deseto:1.8.2005-Trudovi

Jedanesto:NA MORU SAM-On ima drugu

Dvanesto:NA MORU SAM-Velika svađa

Trinaesto:NA MORU SAM-Ipak oprost

Četrnaesto:NA MORU SAM-Rođenje je blizu

Petnaesto:NA MORU SAM-Muško ili žensko dijete

Šesnaesto:NA MORU SAM-Rođenje

Evo biti če toga još dalje,sada nisam siguran hoče li točno taj dan biti ti postovi ali če svi ti zasigurno biti.Uživajte i komentirajte u ovome blogu.

28.07.2005., četvrtak

Da ili Ne

Cura je trudna...pročitajte i idući nastavak... Evo u jučerašnjem postu sam pisao da su došli do bolnice,a danas se ta priča nastavlja,ali prije priče,moram vas nešto pitati...

Ovako nešto me zanima,prošao sam od svih vas koji mi komentirate blogove i neki su odlični,I zašto ti blogovi nisu u almost cool listi,nego sam vidio I u almost cool listi tamo baš I nema dobrih blogova nije fer prema vama,što vi mislite o tome??? :)))

Evo nastavka..

Dođu oni do bolnice i cura sva drhta,tresu joj se ruke i noge ne može se ni normalno koncetrirati,a dok je s dečkom sve u redu ćini se da on nije toliko zabrinut,ali roditelji su malo zabrinuti...Hodaju oni hodnikom i dođu do vrata ginekologa i moraju čekaju u čekaoni,jer je netko unutra,pričaju vam oni kako ako cura bude trudna šta će onda...dečko kaže da nema pojma,sada su se i njemu poćele drhtati ruke...cura kaže:da ona ne zna šta bi sa sobom,rekla je ako je trudna da onda mora dobro razmisliti što će biti sa djetetom,a majka će na to pa naravno da nećeš pobaciti...ja bih iskreno željela to dijete,a tata će na to ma nema šanse odmah odi na pobačaj.Oni cijelo vrijeme svađali u čekaoni,cura je rekla da neće obaciti jer sada bi i ona željela to dijete.Dečko kaže šta se svađamo možda i nema dijete!!!I ova iz čekaone konačno izađu.I cura ide sama nije ginekolog dao da uđu svi.Čekali su i čekali, konačno cura kaže,nasmijano ja sam trudna,znate kada joj je ginekolog to rekao znate šta joj se sve srtijelo po glavi...odmah joj se stvorila slika kako će dojiti,kako mora kupovati stvari za bebu...i bila je jako sretna dok je tata od dečka rekao:NE ONA MORA POBACITI!!!,ne branili su se nije htjela pobaciti ona je htijela to dijete...

Što će na kraju biti sa djetetom,hoće li pobaciti ili će ostati trudna...vidjet ćemo u idućem nastavku.

Malo sam proširio nisam tako mogao dugu napisati bit će u jednom postu duga prića...pitao sam vas u prvom dijelu posta nešto pa bih vas molio što vi mislite o tome???