Prva minuta rođenja

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Counter
Koliko vas se zaljubilo :))

Da/Ne/komentar

Opis bloga i mene
Evo opet mene,kao što vidite ovdje se nalazi prva minuta rođenja što znaći dolazak na svijet malog čovijeka,kako sve to prolazi viđenja u budućnost....


Je/su tu







Evo mali opis mene.

Došao iz:Maminog trbuha
Rodio se:u pola osam ujutro
Godine:17 years
Živim u:"Malom gradu"
Na internetu sam:Svaki dan osmi kad me nema doma
Moja knjiga:Ma ovo je prva priča
Volim:Cure
Mrzim:Putovanja,osim u avionu
U budučnosti:Bit će rata zbog nedostatka vode
Moja gramatika:Ništa ne valja čista jedinica (1)

Ako,želite malo više znati o meni,komentari su uvijek otvoreni. :)))

Blogove koje čitam čitam ih još ali nisu stali:

Što će biti tu
Što će tu biti,pa da vidim već sam davno ramislio,ali evo tu čemo pisati svakave stvari dijeteta kada se rodi,ako se rodi u ovom blogu,sve to slijedi dalje u posta do posta.Vidim da dosta vas čita moj blog.

Sada da znate što če tu biti!!!

Linkovi and Bloge's
Pogled...u...budućnost...

IMAM MAIL TO JE prva_minuta_rodenja@yahoo.com





Bloge's
non'se.blog.hr
astro-riba.blog.hr
Ivana-ziva2.blog.hr
angela.blog.hr
pinky00.blog.hr
te@.blog.hr
ribs.blog.hr
BlackSoul.blog.hr
Jasna.blog.hr
mirella.blog.hr
izgubljena.blog.hr
barbie.blog.hr
anciii.blog.hr
lililala.blog.hr
black-lady.blog.hr
crnaaa.blog.hr
8petra.blog.hr
xavadre.blog.hr
×bLuberri×.blog.hr
mucke.blog.hr
noaamee.blog.hr
sestra-lovel-1984.blog.hr
sigmundfrend.blog.hr
neciji-dnevnik.blog.hr
rat-protiv-sotone.blog.hr
ajiram.blog.hr
Tija-tvoj-netko.blog.hr
klaun-van-trenda.blog.hr
muflon32.blog.hr
devil-angel.blog.hr
I-am-the-highway.blog.hr
tetak.blog.hr
mareee.blog.hr
moja-ordinacija.blog.hr
Yumi.blog.hr
antibiotic.blog.hr
tota.blog.hr
maja.blog.hr
danficaaa.blog.hr
joint-girl17.blog.hr
anchyyy.blog.hr
snoop>one!!.blog.hr
mudraci.blog.hr
jagode.blog.hr
stari-momak.blog.hr
subo.blog.hr
Ana III.blog.hr
SexMachine.blog.hr
mala-čokoladna.blog.hr
mansonica.blog.hr
bassistica.blog.hr
mala-lee.blog.hr
~nymphetamine666girl~.hr
crapper.blog.hr
imame-nemame.blog.hr
dr.Luka.blog.hr
aelis.blog.hr
helix.blog.hr
neferneferi-seth.blog.hr
kikica.blog.hr
strijelac.blog.hr
kvaky.blog.hr
Ina.blog.hr
aaancica.blog.hr
Sea-Wolf.blog.hr
tratincica1976.blog.hr
funy.blog.hr
strayer.blog.hr
smetlar.blog.hr
najbrza-kreda.blog.hr
sanya.blog.hr
deleted.blog.hr
Tanja.blog.hr
plavi-safir.blog.hr
Miran.blog.hr
buba-mara.blog.hr
whisper.blog.hr
Kedni.blog.hr
LBB.blog.hr
mysteries.blog.hr
lars.blog.hr
slija.blog.hr
Rock-Girl.blog.hr
majstor.blog.hr
oboje69.blog.hr
žućo.blog.hr
carpe-diem.blog.hr
yela.blog.hr
AnDrEa.blog.hr
shovinist.blog.hr
sheet.blog.hr
Ja-wildworld.blog.hr
(63)^(1)(1.blog.hr
maslackica.blog.hr
LEA.blog.hr
secret-temple.blog.hr
tonysworld.blog.hr
Wastedtime.blog.hr
Trinna.blog.hr
Nevažna.blog.hr
Franc.blog.hr
losegirl-Tea.blog.hr
ramona666metal.blog.hr
Moon Baby.blog.hr
soniqa.blog.hr
bijeli-vitez.blog.hr
Medicinska-seka.blog.hr
rise.blog.hr
DREAMcomeTRUE.blog.hr
Roxy.blog.hr
ninii.blog.hr
ninii.blog.hr
aurene.blog.hr
mery.blog.hr
toulouse.blog.hr
T!na.blog.hr
Punk-Bastrad.blog.hr
sunshine@smiles.blog.hr
heraklo.blog.hr
Pure@Temptation.blog.hr
shine.blog.hr
shine.blog.hr
docus.blog.hr
#Anna lee#.blog.hr
raven-girl.blog.hr

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Sljedeći postovi i stari(arhiva)
bloger-guy

ANKETA


U ovom boxu ču sada reći i objaviti postove koji slijede i arhiva postova u narednim danima ne znam hoću li ih pisati točno taj dan,ali če oni zasigurno biti:

Prvo:21.7.2005-Prva minuta rođenja

Drugo:22.7.2005-Prva minuta rođenja part II

Treće:25.7.2005-Novi part

Četvrto:26.7.2005-part II

Peto:27.7.2005-Part III

Šesto:28.7.2005-Da ili Ne

Sedmo:29.7.2005-Spremni smo

Osmo:30.7.2005-Putovanje

Deveto:31.7.2005-Dolazak

Deseto:1.8.2005-Trudovi

Jedanesto:NA MORU SAM-On ima drugu

Dvanesto:NA MORU SAM-Velika svađa

Trinaesto:NA MORU SAM-Ipak oprost

Četrnaesto:NA MORU SAM-Rođenje je blizu

Petnaesto:NA MORU SAM-Muško ili žensko dijete

Šesnaesto:NA MORU SAM-Rođenje

Evo biti če toga još dalje,sada nisam siguran hoče li točno taj dan biti ti postovi ali če svi ti zasigurno biti.Uživajte i komentirajte u ovome blogu.

25.07.2005., ponedjeljak

Novi part

Evo u prošlom post je cura prevarila dečka,ako se ne varam.Da,je.Pa koliko se to puta u svijetu desi

Evo jedne veze koj če pa dosta vremena biti u ovom blogu,sada ne znam točno koliko,ali čitajte me i dalje.Ma evo ima raznih slučajeva kako se može postići ljubav između muškarca i žene nije li to tako???Evo pa kada se zaljube,onda odlaze na večeru,u kina,pa doma ko zna šta još rade,pa ćemo malo napisati o nekoj uspiješnoj vezi,ali što na kraju se desi...Evo eng.story(hrv.priče).Pa takose dečko i cura zaljube i sada već dva-tri tjedna su zajedno dečko i cura,i sada ju upita dečko "Pa hočemo li voditi ljubav,a cura mu odvrati,samo s kondomima,OK-kaže dečko.I tako su oni vodili ljubav i odjednom pukne kondom i sada je cura ljuta,a nastavak možete pročitati u part II sljedečem postu....

Sada malo priče o mome blogu i vašim blogovima posijetioci moji.Ja ču vam pisati komentare tko god mi ostavlja komentare,pa evo već i krećem u odgovaranje,znaći da je post pri kraju još jedno pitanje.

JOŠ NEŠTO ZNATE KOLIKO SAM SE MUČIO DA NAĐEM SLIKU U 200*150 I DO TEŽINE 20KB PA AKO NETKO IMA SLIKE U TOME FORMATU NEKA MI JAVI MOLIM VAS ALI U VEZI OVOGA BLOGA.

Da i vam se sviđa način pisanja u mojim postovima ne gramatički,nego općenito???