ZIMA U IRSKOJ

01.03.2018.

Bogme, ova oluja se ne šali, kažu da će danas biti najkritičniji dan i noć, ljudima se savjetuje da ne izlaze van bez potrebe, a vožnja se tumači kao samoubilačka misija; ne znam, da je gadno, gadno je, ali iskusila sam ja u Lijepoj našoj i gorih stvari.

Išla sam u nabavku, ne zbog zaliha, nego zbog početka mjeseca, uvijek tako radim, ali ljudi su stvarno u laganoj panici, kruh, krumpir, povrće, voće, sve to je gotovo nestalo sa polica, a vjerujem da će se već do ponedjeljka situacija smiriti.

Moje hrabre ptice ne ostavljam gladnima, kupila sam žita, ostalo mi je malo kruha, sve su to uredno pozobale i da, nazvali je Ema, to je tako romantično ime za zvijer, beast from the east kako je nazivaju.

Kako bi onda nazvali naše Ličke zime sa -20?

MeGodzilla / hibrid međeda i godzille?? zujozujozujozujowinkwinkwink

Ovdje je ipak još -4
















<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.