SLOBODNI TRENUCI

26.12.2018.

Danas malo slobodnih trenutaka iskoristila za malo proljetno čišćenje sobe, pa onda otišla prošetati, jer treba se napuniti energijom prije sutrašnjeg radnog dana..

Opet sam pronašla divan, skriveni kutak, nedaleko od mene, u glavnoj ulici, kuća stara 350 godina, a isto toliko i čempres..Piše da je služila za služinčad, koji su živjeli tamo..

Ulaz je bio zatvoren, ali odmah pored..željezna starinska kapija, i širok mek travnjak, poput najmekšeg tepiha pod nogama..I gdje vodi? Ravno do obale rijeke Liffey, gdje je mir čaroban, i gdje samo šum rijeke i pjev ptica pokazuju ljepotu ovog skrivenog kutka..

Poslije toga, povratak u moju sobicu, pogled na moje prijatelje vile i elfe, koji brinu o mom cvjetnom kutu na prozoru..

Posadila sam sjemenku manga, počela je klijati.. Muškatl samo što nije procvao..A bonsai drvo se svidjelo maloj elfici, koja sjedi u podnožju i uživa..Sve na svom mjestu..Netko bi rekao..odrasla, pa tako djetinjast stav..Tko tako misli, nije postigao ravnotežu iznutra..A ravnoteža znači zdrav odnos sa sva četiri elementa- zemljom, vodom, zrakom i vatrom..

Kad treba raditi i biti čvrsto na zemlji, nema problema, zrak ne može odvući u visine..Kad treba osjećati, prilagođavati se svim stanjima, voda je fleksibilna, pomaže, liječi..Kad treba energije, vatra je tu.. A Ljubav, kao peti element zaokružuje sve..































<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.