...evo vam sms pjesme...šaljite svojoj osobi...
• ... približi se meni malo, zagrli me snažno, nek me tvoje ruke grle, drugo nije važno..u duši te čuvam, nije me sramota, u meni ćeš ostati do kraja života...

..postoje noći, kada suze same teku.. kad čovjeka srce boli, kad nema hrabrosti da moli.. a osjeća samo jedno.. da te beskrajno voli..

..Ponekad mislim da sam sretna, al moja sreća je daleko!.. Ponekad sanjam, da smo zajedno, a onda me probudi netko! Ja ne želim, da te molim, al znaj da te VOLIM!!

Volim te bez kraja i početka, voljet ću te uvijek bez daha i izuzetka, volim ovo vrijeme što teče pred tobom volim te bez obzira na to što nisam s`tobom..

Možda previše tražim a malo dajem,možda previše pričam a malo kažem, možda previše maštam a malo shvaćam, možda se malo borim ali MNOGO TE VOLIM..

..što te vise čekam to te više želim, samo tebe volim ovim srcem vrelim.. dane brojim duge, jer umirem od tuge i VOLIM te sve jače slatko moje maće..

Kad pomislim na tebe,ostajem bez daha, al znaj da te volim bez imalo straha...mrzim ovo vrijeme što gledam pred sobom,ludo te volim i ako nisam s'tobom..

Plašim se pogleda tvog, usana tvojih vrelih i plašim se poljupca našeg, jer ga toliko želim i zato oprosti mi molim te što neizmjerno VOLIM TE!..

Sa mojih usana ti nikad nečeš čuti laž.. u mojim očima nečeš videti zlo,i sve što bude mi, nek bude sa tobom..

..dok kiša pada ja se pitam gdje si sad i mislis li na mene? ti neznaš da te još volim, a priznat to se bojim jer ti sigurno ne osjećaš isto. i danas se stobom smije a zapravo suze krije jer više nikad nečeš biti moj! svima kažem da te ne voli više al u mom dnevniku dručcije piše!..

POD KOCKOM LEDA NEKA ME ZALEDE,A KAD NAĐU LIJEK ZA TUGU NEKA ME PROBUDE,NEKA MI SACUVAJU MLADOST I LJEPTU,JER MOZDA čEŠ ME VOLJETI U NEKOM DRUGOM žIVOTU!!!

..znaš li kako oči peku, znaš li kako suze teku, kada gubiš onog koga ljubiš i kad moliš onog koga voliš..

Ne želim te izbrisati iz života, ti si nešto posebno, nešto za šta se vredi boriti. Jedini način da prestanem da se borim za tvoju ljubav, je da mi kažeš NE..

Tvoja malena kroz noći te doziva al od tebe nema poziva, tvoje malena pruža ti ruke al od tebe ni poruke... Sad te za jedno moli PUSTI JE DA TE VOLI!?

Koliko te volim to ti neću reči, odgovor je težak pa ću ga izbijeći! Reči ću ti samo da je blizu neba, reci je l'dosta ili još više treba, ili bolje da predjem na dijela..

Jednom kada zaboraviš da postojim, kada zaboraviš moje ime, kada sve izblijedi u tvom sjećanju ti češ meni jako nedostajati -KAO I OVOG TRENA..

BOL NIJE BOL KAD SE DUšA STIšA, KAD TI NISI TU NI KIšA NIJE KIšA. NI LJUBAV NIJE LJUBAV KAD SE USNE SPOJE, NI USNE NISU USNE, AKO NISU TVOJE...

• Pred vratima mog sna zvuk tvojih koraka, u mom sjećanju ljepota tvog osmijeha.. U srcu mom oči tvoje snene, tako si blizu a tako daleko od mene..

• ..moje bi srce poludjelo znaj a moje oči doživjele sjaj..moje bi pjesme pobjedile znaj, a sretna duša otišla u raj..moje bi usne ljubile te znaj i našoj sreći nebi došao kraj..moju bi želju ispunio san, a toplo sunce obasjalo dan..Eh kad bi ti ,eh kad bi ti rekao VOLIM TE..

Oprosti što plačem i nemam mira kad čujem, da netko svira gitaru.. oprosti što za ljubav nisam znala da molim, a još te volim..

Tužno je ovo zimsko veće, tužan je ovaj život što kao rijeka teče, teška je ova tuga što me mući i slama, tužno je ovo pitanje ŠTO ćE BITI S NAMA

..U usamljenoj noći, kad ti netko treba, da ti ljubav pruži, da ti vječno sja, dušom da te voli, tijelom da se preda,..poželiš li ikad da to budem ja!?????

Kad bi mogla zgužvati sjećanja, baciti ih u nepovrat i ne misliti na tebe..Kad bi barem mogla zaboraviti te i prestati voljeti, kao što si ti zaboravio mene...

Ja nocas klizim na staklu zivota kao kap kise na prozoru, kao suza na obrazu iza mene ce ostati samo trag tek tanka linija soli kao kad te ljubi neko ko ti nije drag..

Dok vjetar tiho šumi, ti ljubiš usne njene, a jedno te srce zove.. i za tobom vene... Kroz život ti želim sreću, i da nikad ne spoznaš što su to boli.. ove riječi nek te sjete na djevojku koja te voli..

Ne zelim ništa...ne zelim ruže..ne zelim čokoladu...što ce mi kad nisu od srca...svejedno nisu zdravi...ruže venu... čokolada deblja...ne ne želim nikakve poklone...samo ono jedno...ono što ne mogu imati, ili dobiti...želim ...samo ono malo ljubavi, želim...tebe, za danas...za sutra...za vijećnost....

..ti što rani dušu moju, ja dadoh ti ljubav svoju.. ti što noću drugoj odlaziš, što se igraš srcem mojim, kao da i ne postojim.. zašto samo malo ne pripaziš? kada varaš sakrij od mene, da do mene priča ne stigne.. ako lažeš, laži vještije.. moje srce za to nikad znati ne smije..

Zaustavi suzu.. odbaci tugu, nći češ negdje za oblakom dugu.. ljepota prijateljstva nek ti dušu grije, oprosti životu što savršen nije..

prvi put ja ne plačem..a znaš da to ženama ide, ni luda nebi dopustila, da drugi takvu me vide.. al' zadnji put moj najdraži, ja razmišljam eto o nama.. kad sve zbrojim i oduzmem, bolje je da budem sama..
Ako zadrzis ovu poruku - VOLIS ME, ako je ignoriras - OBOZAVAS ME, ako ne odgovoris - ZELIS ME, ako odgovoris - NE MOZES BEZ MENE...

Andjele, sklopi okice i u tami noci pronadji svjetlo mjesecine da ti obasja snove i u njih dovede one zbog kojih se vrijedi sutra buditi!

Baci casu visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u vatru, izgorjet ce sva. Baci mene od sebe umrijet cu ja.


Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - ST,

Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj

Ate zaboli proslost na mene pomisli bar, jer bili smo bili nekad najljepsi par...

Cokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od ljesnaka. Ne. Secer. Nema sanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim nista sto je sladje od tebe.

Cvjeta ruza usred zita, ljubim onu koja cita, ljubi i ti onog tko salje, pa nek ruza cvjeta i dalje!!!

Da se sva mora svijeta razbiju u kapi, koliko bi ih bilo? Da se sve zvijezde svemira zbroje, koliko bi ih bilo? Ne znam, ali mojih poljubaca bi bilo vise.

Daleko si od ociju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni andjeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

Daleko si voljena moja, duge su mi tamne noci, ali ljubav snagu mi daje da izdrzim u samoci. Daljina nas dijeli, ljubav nas spaja, tesko je bez tvog zagrljaja.

• ... približi se meni malo, zagrli me snažno, nek me tvoje ruke grle, drugo nije važno..u duši te čuvam, nije me sramota, u meni ćeš ostati do kraja života...

..postoje noći, kada suze same teku.. kad čovjeka srce boli, kad nema hrabrosti da moli.. a osjeća samo jedno.. da te beskrajno voli..

..Ponekad mislim da sam sretna, al moja sreća je daleko!.. Ponekad sanjam, da smo zajedno, a onda me probudi netko! Ja ne želim, da te molim, al znaj da te VOLIM!!

Volim te bez kraja i početka, voljet ću te uvijek bez daha i izuzetka, volim ovo vrijeme što teče pred tobom volim te bez obzira na to što nisam s`tobom..

Možda previše tražim a malo dajem,možda previše pričam a malo kažem, možda previše maštam a malo shvaćam, možda se malo borim ali MNOGO TE VOLIM..

..što te vise čekam to te više želim, samo tebe volim ovim srcem vrelim.. dane brojim duge, jer umirem od tuge i VOLIM te sve jače slatko moje maće..

Kad pomislim na tebe,ostajem bez daha, al znaj da te volim bez imalo straha...mrzim ovo vrijeme što gledam pred sobom,ludo te volim i ako nisam s'tobom..

Plašim se pogleda tvog, usana tvojih vrelih i plašim se poljupca našeg, jer ga toliko želim i zato oprosti mi molim te što neizmjerno VOLIM TE!..

Sa mojih usana ti nikad nečeš čuti laž.. u mojim očima nečeš videti zlo,i sve što bude mi, nek bude sa tobom..

..dok kiša pada ja se pitam gdje si sad i mislis li na mene? ti neznaš da te još volim, a priznat to se bojim jer ti sigurno ne osjećaš isto. i danas se stobom smije a zapravo suze krije jer više nikad nečeš biti moj! svima kažem da te ne voli više al u mom dnevniku drukčije piše!..

POD KOCKOM LEDA NEKA ME ZALEDE,A KAD NAĐU LIJEK ZA TUGU NEKA ME PROBUDE,NEKA MI SACUVAJU MLADOST I LJEPTU,JER MOZDA čEŠ ME VOLJETI U NEKOM DRUGOM žIVOTU!!!

..znaš li kako oči peku, znaš li kako suze teku, kada gubiš onog koga ljubiš i kad moliš onog koga voliš..

Ne želim te izbrisati iz života, ti si nešto posebno, nešto za šta se vredi boriti. Jedini način da prestanem da se borim za tvoju ljubav, je da mi kažeš NE..

Tvoja malena kroz noći te doziva al od tebe nema poziva, tvoje malena pruža ti ruke al od tebe ni poruke... Sad te za jedno moli PUSTI JE DA TE VOLI!?

Koliko te volim to ti neću reči, odgovor je težak pa ću ga izbijeći! Reči ću ti samo da je blizu neba, reci je l'dosta ili još više treba, ili bolje da predjem na dijela..

Jednom kada zaboraviš da postojim, kada zaboraviš moje ime, kada sve izblijedi u tvom sjećanju ti češ meni jako nedostajati -KAO I OVOG TRENA..

BOL NIJE BOL KAD SE DUšA STIšA, KAD TI NISI TU NI KIšA NIJE KIšA. NI LJUBAV NIJE LJUBAV KAD SE USNE SPOJE, NI USNE NISU USNE, AKO NISU TVOJE...

• Pred vratima mog sna zvuk tvojih koraka, u mom sjećanju ljepota tvog osmijeha.. U srcu mom oči tvoje snene, tako si blizu a tako daleko od mene..

• ..moje bi srce poludjelo znaj a moje oči doživjele sjaj..moje bi pjesme pobjedile znaj, a sretna duša otišla u raj..moje bi usne ljubile te znaj i našoj sreći nebi došao kraj..moju bi želju ispunio san, a toplo sunce obasjalo dan..Eh kad bi ti ,eh kad bi ti rekao VOLIM TE..

Oprosti što plačem i nemam mira kad čujem, da netko svira gitaru.. oprosti što za ljubav nisam znala da molim, a još te volim..

Tužno je ovo zimsko veće, tužan je ovaj život što kao rijeka teče, teška je ova tuga što me mući i slama, tužno je ovo pitanje ŠTO ćE BITI S NAMA

..U usamljenoj noći, kad ti netko treba, da ti ljubav pruži, da ti vječno sja, dušom da te voli, tijelom da se preda,..poželiš li ikad da to budem ja!?????

Kad bi mogla zgužvati sjećanja, baciti ih u nepovrat i ne misliti na tebe..Kad bi barem mogla zaboraviti te i prestati voljeti, kao što si ti zaboravio mene...

Ja nocas klizim na staklu zivota kao kap kise na prozoru, kao suza na obrazu iza mene ce ostati samo trag tek tanka linija soli kao kad te ljubi neko ko ti nije drag..

Dok vjetar tiho šumi, ti ljubiš usne njene, a jedno te srce zove.. i za tobom vene... Kroz život ti želim sreću, i da nikad ne spoznaš što su to boli.. ove riječi nek te sjete na djevojku koja te voli..

Ne zelim ništa...ne zelim ruže..ne zelim čokoladu...što ce mi kad nisu od srca...svejedno nisu zdravi...ruže venu... čokolada deblja...ne ne želim nikakve poklone...samo ono jedno...ono što ne mogu imati, ili dobiti...želim ...samo ono malo ljubavi, želim...tebe, za danas...za sutra...za vijećnost....

..ti što rani dušu moju, ja dadoh ti ljubav svoju.. ti što noću drugoj odlaziš, što se igraš srcem mojim, kao da i ne postojim.. zašto samo malo ne pripaziš? kada varaš sakrij od mene, da do mene priča ne stigne.. ako lažeš, laži vještije.. moje srce za to nikad znati ne smije..

Zaustavi suzu.. odbaci tugu, nći češ negdje za oblakom dugu.. ljepota prijateljstva nek ti dušu grije, oprosti životu što savršen nije..

prvi put ja ne plačem..a znaš da to ženama ide, ni luda nebi dopustila, da drugi takvu me vide.. al' zadnji put moj najdraži, ja razmišljam eto o nama.. kad sve zbrojim i oduzmem, bolje je budem sama

nedjelja, 30.09.2007.

..glup dan...

uf...!!grozan dan!!!!!!!crysve je bilo uredu,dok se nisam zakačila malo s frendicom...od tad je sve počelo!!!!!!!!!zatim sam sad došla doma i otišla na msn...uf pak sam se i tad posvađala sa mlađom sestričinom..grozno..to je za sad..a šta če se dalje dogoditi do sutra,eh tog se bojim...burninmad



| komentari (1) | print | # |

...obavjest za komiće...

ej...!!samo vas nešto molim nemojte mi upropaštivati blog sa nekim glupostima...ak češ pisati glupe komiće molim te nemoj ih onda ni ostavljati...!!!!!!HVALA ONIMA KOJI TO NEČE RADITI!!!!!!!!!



| komentari (0) | print | # |

subota, 29.09.2007.

...moj prvi post...

ehej ljudi...!!evo ovo mi je treći blog...ova dva bloga su mi zablokirana...šmrc...burninmadkak ste mi...??nadam se da ću vam moći pisati postove ,ak mi ne zablokira...burninmadhm...ajd ostavljajte KOMIĆE...!!!pusa



| komentari (3) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
kakav bude,nek bude....dead
...o meni...
ime:tina
prezime:zar je bitno....??
god:12
živim:zagreb
raz:6
dečka...:+
slušam:cajke,hip-hop,rnb,pop,itd...
ne volim:lažljive ljude,školu...
volim:ZGODNE DEČKE KAO ŠTO JE MOJ...
frendice:
lucija:cool njen blog-http://laticeruze.blog.hr
marija:uf,,mala opasna ko pas
andela:zabavna...
gledam:TREE HILL,i tih par serijica i sapunica
NE ŠALJITE MI LANCE SREĆE!!!!!


Free Music

Free Music



Free Music

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us