žile(t)

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dođe tip psihijatru i kaže:
- "Brat mi je lud."
- "Zašto? Što mu je?"
- "Misli da je kokoš."
- "Pa zašto ga onda ne prijavite!?"
- "Pa bih, ali trebaju mi jaja..."

Tako ja razmišljam o vezama.
Mislim da su one iracionalne,
lude i apsurdne, ali većini nas trebaju ta jaja...

Free Web Counter



zhilet#net.hr

25.02.2006., subota

Čovjek VS Lav


Danas na televiziji gledam neki dokumentarac.. i vidim lava. Vidim velikog opasnog lava kako ganja gazelu negdje daleko tamo u Africi. Kad sam bio klinac, sjećam se, bilo mi je žao gledati tako nešto.. Bilo mi je žao gledati kako najslabija gazela iz krda nemoćno posustaje pod raljama bržeg i jačeg grabežljivca.

Danas mi nije bilo žao.. i razmišljao sam malo o tome. Sjetio sam se odmah one priče o lavu i gazeli u Africi. Ide ovako nekako:

Svakog dana kad jutro svane u Africi budi se gazela i misli:
"Danas moram trčati! Moram jako brzo trčati! Moram trčati brže od lava da bih preživjela..."
Svakoga dana kad jutro svane u Africi budi se i lav i misli:
"Danas moram trčati i moram trčati brže od gazele da bih preživio..."

Pouka priče je naravno da nije bitno da li si lav ili gazela u Africi jer oboje moraju trčati da bi preživjeli. Nevolja je u tome što ja nažalost nisam ni lav ni gazela i nisam u Africi.. Ja sam čovjek koji živi u gradu i pišem svoju priču pa ide ovako nekako:

Za razliku od lava koji lovi samo kad je gladan, čovjek lovi dan i noć i trpa sve u frižider. Kad napuni frižider, kupi drugi. Ako nemože kupiti drugi onda ode kod drugog čovjeka, lupi ga letvom po glavi i ukrade njegov frižider pa napuni i njega.. i tako dalje..
Za razliku od lavova koji se kad zaškripi, udruže i love u čoporu, ljudi se poubijaju međusobno pa čak i onda kad su siti. Pouku izvucite sami. Ja samo znam da bih radije bio onaj u frižideru.

Nije to glad, dragi moji, to je nešto drugo. Već dugo razmišljam kako i na koji način da obrazložim to svoje mišljenje da ljudi imaju puno toga za naučiti od životinje... A što to konkretno? To vam ostavljam za domaću zadaću...


PS: koliko bi divnije mjesto bio ovaj svijet kada bi ljudi bili kanibali i ubijali se međusobno samo zbog hrane??? ...a kako se ono zove to ""društveno"" uređenje u kojem smo sad? u kojem smo još uvijek? ...Kapitalizam?!?!? ...mislim da je to riječ koju tražim.. :)


- 04:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #