žile(t)

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dođe tip psihijatru i kaže:
- "Brat mi je lud."
- "Zašto? Što mu je?"
- "Misli da je kokoš."
- "Pa zašto ga onda ne prijavite!?"
- "Pa bih, ali trebaju mi jaja..."

Tako ja razmišljam o vezama.
Mislim da su one iracionalne,
lude i apsurdne, ali većini nas trebaju ta jaja...

Free Web Counter



zhilet#net.hr

06.02.2006., ponedjeljak

Staračka bolest


Ja: "Kaj ima za ručak?"
On (dere se jer ne čuje): "KAJ??"
Ja (glasnije): "KAJ IMA ZA RUČAK?"
On (čuo je, svejedno se dere): "POL DVANAEST"

To nam je vjerujem svima poznato. Ali što sa ekstremnim slučajevima?? Ima li i za njih nade?? Postoje li uopće takve institucije???
Dugo sam se nećkao da li da ovo podjelim s vama ili ne, ali jučer je stari definitivno zakucao. Ustanem iz kreveta i vidim njega kako hoda po stanu u mojoj majici. Iako je ta majica stara i podrapana, ovaj puta stvarno nebi mi ništa bilo čudno da ju ja nisam dan prije bacio u smeće.

Nevjerojatno dokle je ta kronična bolest uznapredovala. Sjećam se prvih simptoma... još sam bio osnovnoškolac:

Ja: "Stari, fali mi brojeva. Trebam vratit frendu neku lovu, trebam jest u školi, iskopirat neke stvari, i moram grunut tablu
panadona jer me glava razvaljuje (inače oduvjek bolujem od te proklete ženske bolesti).
Daj imaš kaj para?!"

On: "Imam. Evo ti, na..."

U kili i pol željeza koju mi je prosuo u šake izbrojio sam 5 kn i 65 lp.

To je bio samo početak.. Ubrzo nakon toga, prestao sam mu vjerovati da ima svoj vrt iza zgrade i da je voće i povrće puno ukusnije ako se bere u ponoć. Odveo me iza zgrade, uvjerio da ima svoj vrt (2x2m) na kojem je samo jedno drvo. Očito neka nova hibridna vrsta i vrlo rodna moram priznat, jer je na njemu raslo sve, od mrkve jabuka i poriluka do šljiva, paradajza i lubenica.

U kratkom vremenu u kući na snagu stupaju zabrane bacanja u smeće čašica od jogurta, sirnih namaza, staklenki itd... kojih sada imamo toliko da od njih možemo napraviti kuću. Sjećam se kad nam je jednom rekao da mu na jednu stranu spremamo koštice od trešanja jer da će ih posadit na vrtu, a peteljke na drugu jer mu trebaju za čaj... Ja i buraz smo otkidali na to.... Ovu bi priliku također iskoristio da se u svoje i burazovo ime javno zahvalim staroj što ne živim u mraku jer je popizdila nakon što je ovaj jedan dan poskidao je većinu žarulja u stanu radi uštede struje. Strašan je moj stari. U zadnje vrijeme pucaju ga i neki svjetski trendovi moram priznat. Nije više staromodan. Konkretnije, pali se na alternativnu medicinu i te spike i baš za svaki, ali stvarno za svaki zdravstveni problem ima riješenje - metni si cimeta pod nos!

- 03:22 - Komentari (23) - Isprintaj - #