žile(t)

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dođe tip psihijatru i kaže:
- "Brat mi je lud."
- "Zašto? Što mu je?"
- "Misli da je kokoš."
- "Pa zašto ga onda ne prijavite!?"
- "Pa bih, ali trebaju mi jaja..."

Tako ja razmišljam o vezama.
Mislim da su one iracionalne,
lude i apsurdne, ali većini nas trebaju ta jaja...

Free Web Counter



zhilet#net.hr

03.02.2006., petak

Konji i matematika


Kad si klinac vjeruješ stvarno u svašta. Vjeruješ i u bajke i u čudovišta i krampuse, zbog kojih navečer ostavljaš upaljeno svjetlo kako bi ih na vrijeme vidio da dolaze po tebe i stigao se sakriti u ormar ili pod krevet. Vjeruješ u jako puno toga...

Što sam stariji popis stvari u koje vjerujem sve više se smanjuje.

Ne govorim sada o Djedu Božičnjaku, Sv. Nikoli... Govorim o ozbilnim stvarima u koje moram vjerovati jer su one jedino što ovaj svijet pokreću. One kao ljubav, kao smisao, kao bajke u kojima su ljudi dobri. Kao i ona «ženska vrsta» o kojoj su pisane tolike knjige i pjesme, koja kao da je već davno izumrla.. i sve one druge bajke za koje vrijedi živjeti i koje na kraju svega čine «happy end». To sam sve izbrisao, a dodao sam zapravo samo nekoliko čudovišta koja poznajem i koja, nećete mi vjerovati izgledaju identično kao ljudi. Kao pravi ljudi od krvi i mesa, čak im i smrdi iz usta! I slobodno hodaju ovim svijetom, ne boje se više ni danjeg svjetla i proždiru ljude.

Osim tih čudovišta vjerujem još one dvije stvari koje čine naslov ovog posta.
Jasno mi je da u matematici neću naći odgovore na pitanja koliko je 2 + x ili postoji li Bog i jel on mene vidi il mu trebaju naočale, ili nešto slično... ali u matematiku vjerujem zato što je 2 i 2 još uvjek 4 i vjerujem da će tako ostati i dalje. I znam da je tih 4 manje od 5 ali dobro, zato je više od 3.

U konje vjerujem zato što me svaki od njih poznaje bolje od bilo kojeg čovjeka i obrnuto vrijedi za mene i bilo kojeg od njih. Vjerujem u njih zato jer su mi svaki puta vratili 200 puta za sve ono moje vrijeme, za svaku šaku zobi, svaku moju žrtvu i sav moj trud što sam u njih uložio. Pa i sve loše ocjene, razbijene zube, slomljene kosti, operacije itd... Ne kažem da nikada nisu zle ćudi.. naravno da jesu, ali nikada, NIKADA ne lažu. S njima uvjek znaš na čemu si, uvjek osjećaš što ti govore a lažeš jedino sam sebi kada taj osjećaj zanemariš.

Što reći na kraju... Hhm... Pazite u što vjerujete, čuvajte se čudovišta, i nemojte nikada govoriti da su konji ili bilo koje druge životinje plemenite životinje, jer ako ih ne poznajete onda ni neznate pravo značenje te riječi.

...Postoji nešto u toj nesebičnoj i požrtvovnoj ljubavi zvijeri što dira ravno u srce svakog onoga koji je često imao prilike iskušati ništavno prijateljstvo i krhku vjernost pukog čovjeka...
E.A.Poe


- 21:10 - Komentari (16) - Isprintaj - #