malo drugačiji sportovi

ponedjeljak, 21.05.2018.

Na masni pogon

Deset godina je prošlo, red je prisjetiti se...

Dakle sljemenska traversa. Slučajno sam došao na prvu i slučajno došao deset godina poslije.

Pred 10g imao sam 80kg na startu i završio prvi, sad 95kg i završio zadnji (m) :))) S cca 50% sporijim vremenom.

Da li se je još netko sa ciljne liste 2008 tako uprasio? Čisto sumnjam. Neka imena su i tam i tu 2018.vidim da npr Letz ili Terz imaju dijametralno suportni trend reza od mene :), prokleti mršavci! ostali se drže tu negdje ili su bolji. Pa kaj je ovo, svi trče osim mene?!

Prvi put sam ovaj put: skratio makadam po zelenim strelicama-lajkam, skratio zavoj kod zelingrada, otišao u Zelini desno po cesti, išao u dućkas prije kraja trke, prošao stazu bez treninga 2mj-lajkam. Teško je to hodati,lakše je trčati.

Prokleti mršavci. Idem smršavit. Opet.

link se čudno ponaša pa ide tu...
link na reze

našao sam nešto smiješno na starom iratnemok blogu:
meni sigurno nije nitko poznat, ja ne poznam "normalne" tipove. ti koji se ostave sporta i okuce, ozene, o-djece i o-trbuse i pocnu ici s autom an brdo su za mene presli on the Dark Side (seti 23.06.2005. 12:37)
- 13:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>