ZG dnevnik

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Moj mali dnevnik

MOLIM VAS DA NE KORISTITE KOMENTARE KAO MJESTO ZA OBJAVU LANACA SREĆE I SLIČNIH SPAMOVA

Linkovi
Blog
Zagreb

Zakaj volim Zagreb?
Zato kaj je najbolji grad na svijetu i ima dušu mada ponekad zgleda ko da ju gubi (al ju ne gubi)

a i ja imam šatro anonimus sandučić
zgdnevnik@net.hr

07.11.2011., ponedjeljak

Pozitivan stav, al moraš se pazit

I tak, spremaju se izbori. Svi se trude izboriti poneku fotelju ili barem saborski stolac. Mislim, penziju u perspektivi.
Svi isti. I kad neko nadobudan pa čak i pošten uđe u igru pojedu ga u roku odmah. A birači biraju iste igrače godinama.
Kaj da očekujem? Niš. Očekival sam prije 10 godina da će nestat bivši vladajuči i da će lopovska privatizacija bit ukinuta i da će se gospodarstvo dić i da ćemo biti država blagostanja... Vratili su se za par godina i još 2 mandata mažnjavali. Vole oni hrvatsku, čuvat će je... Vole oni moj piiiiiip, samo im je stalo do vlastitog džepa. Btw, kolko je Šprajc puta bio kažnjen zbog istine, trebal bi ih tužit za povrat novaca i duševne boli...
Uglavnom, i pijetli mi idu na živce jer ko oporba nisu niš napravili pa ono malo dobro kaj su radili na vlasti pada u vodu. I nije da nisu imali svoje greške i svoje lopove. Nove male stranke su osuđene na propast ili koaliranje sa velikima pa su zapravo bacanje glasova. Sve političke opcije u rvata su za zatvor, zapravo ne zatvor. Trebalo bi ima zabranit bavljenjne javnim poslovima i vratit ukradenu imovinu te ih natjerat na društveno koristan rad. Da bar malo plate.
Ima par političara ili ljudi koje se pokušavaju baviti politikom za dobrobit svih. Vjerujem da će to biti moja opcija. Mada, opet će me frendovi zajebavat da sam zapravo dal glas pobjedniku.

Dakle, ak idete na izbore bilo bi dobro izbjegavat:
vlast - totalno su krali i uništavali a glume gljive i s*ru si u usta samo da pobjede
stranke koje vode bjegunci, ak ne žele biti tu nek imaju stranke tam di jesu
oporbu - pretiha skupina ljudi koji misle da su pametni ali nikak da to pokažu
prelijeve - nikakav ekstrem nikad nije dobar
predesne - isto ko i prelijevi samo sa druge strane
male stranke - glasovi dani njima su izgubljeni pa ih lopovi uzmu sebi
nezavisne/neovisne kandidate - zapravo najbolja solucija jer ih nema puno pa ne mogu ni puno uništit
vođe prosvjeda - da valjaju već bi ih vrbovale postojeće stranke za svoje ciljeve

Mislim da sam ispucal sve kombinacije, uglavnom - ne vidim stranku/osobu/listu koja bi mogla napravit nekaj dobro za društvo u cjelini.
Mada bi bilo najbolje ostat doma i pokazat im kaj mislimo o svemu to bi bilo i najlošije riješenje. Zato ću opet prošetat do birališta. Vjerojatno ću zaokružit krivo pa bi bilo najbolje da zaokružim sve al ako Fred bude na nekoj listi, sam sam sebi obečal da ću glasat za tog čovjeka..

Ima još nekih ljudi koji su mi simpatični tipa g.Pavuna ili don Grubišić ali mislim da nema šanse da budu vlast pa čak ni oporba. Jer naša vlast i oporba predobro surađuju u izmjenjivanju pozicija pa neće dat nekom poštenom da uđe u igru...

Za kraj nam ostaje samo pozitivan stav (hvala TBFu).

P.S. dugo me nije bilo, kaj sad MORA biti kategorija? Ali ja ne želim u kalupe i kategorije, ja sam individalac nut
Hm, ima i politika ko kategorija ali bi mi bolje pasala književnost, tragikomična drama bez kraja...


- 15:21 - Komentiraj BEZ SPAMA (2) - Ispiši pisačem - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.