ZG dnevnik

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Moj mali dnevnik

MOLIM VAS DA NE KORISTITE KOMENTARE KAO MJESTO ZA OBJAVU LANACA SREĆE I SLIČNIH SPAMOVA

Linkovi
Blog
Zagreb

Zakaj volim Zagreb?
Zato kaj je najbolji grad na svijetu i ima dušu mada ponekad zgleda ko da ju gubi (al ju ne gubi)

a i ja imam šatro anonimus sandučić
zgdnevnik@net.hr

08.03.2011., utorak

Di je Nada?

I tak ja godinama jamram o hr političarima i stanju u nas i dalje. Onda i ostalim ljudima prekipi i odu na ulice a di sam ja? I dalje doma jamram. Mislim, kaj bum van na hladnoću kad ionak u hrvatskoj nema političke snage koja bi zamjenila vladajuću a da je bolja solucija. Hadeze, esdepe... Sve je to isto sranje upakirano u drugu ambalažu. Da bar neko pošten osnuje stranku, ovak se izmjenjuju u vlasti, čuvaju fotelje i boli ih za nas. A ak i neko bolji dođe na vlast, sadašnje političke garniture će ih pretvorit u sebe, odnosno u lopove foteljaše.
Ma fakat bi trebalo retroaktivno sve lopove koji su krali za vrijeme rata proglasit ratnim profiterima, uzet im imovinu i strpat u zatvor, obnovit proizvodnju i ojačat privredu, obnovit poljoprivredu tak da jednog dana kad/ak uđemo u EU nebumo zadnja liga nego bar sredina.
Ima li nade za to? Nema....

- 20:39 - Komentiraj BEZ SPAMA (5) - Ispiši pisačem - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.