subota, 05.04.2008.

Evo me nakon male stanke.....

Evo me ekipa, nije me bilo 2 tjedna. Ispričavam se zbog toga, nisam mogao na blog pa nisam pisao. Evo ima svakaj novog, bit će ovo duži post..... U subotu smo bili kod Elvisa za Uskrs ona, naručili samo si plate sa mješanim mesom + prilogi i oduzeli se.....haha.....onda par dana ništa. Pa tjedan onaj ferije, smo se vozili, nogomet igrali.....Kovačić i ja smo se malo dalje išli vozit, tj. do Slovenije.....predobro, i ovak po Jaski i okolici....onda je počela škola, opet učenja, bio sam na porti i tak....onda ovaj vikend sam se vozio, problemi, na RS-u otišle zadnje pakne, pa sam na SR-u. Tomi (Kovačić) je prodao motor, Gileru Runner VXR 200, još je kod njega do ponedjeljka, onda kupuje Apriliu RS 125....ko i moja.....hehe.... Danas smo se on i ja išli vozit, išli smo do Samobora, Svete Nedjelje, pa u Zagreb malo, centar i tam oko Save....pa doma po Staroj Karlovačkoj.....a popodne smo išli svi u Dragovanščak igrat nogomet i vozit se..... I tak..... To je to....Za danas nemam nikakvih slika.....možda nekaj.....
Vidimo se za tjedna dana......nadam se sa slikama od novog RS-a u Jaski.....

Pozdrav....

- 23:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.