petak, 07.03.2008.

Ponovno s vama.....paljenje RS -a.....prehlada.....temperatura.....oporavak......extra post....

Bok ljudi! Evo mene, vratio sam se......Eeeeeeee.....hahhaa...... Dobre sam volje, malo ću vam ispričat nove događaje.... Prvo da malo pohvalim prošli post koji je sakupio velik broj posjeta, oko 800. Hvala vam na posjetima. Onda je došla subota, bio je ružan dan, ali to nije spriječilo mene i Marca da upalimo RS -a.... Ujutro sam stavio punit akumulator, onda sam se malo vozio na SR-u 150, išao sam malo do bake, i tak.... Poslije smo se Hoze i ja vozili, nismo imali kaj delat.... I tak sve jedno do popodne do 14.30 h, kada smo počeli slagati i paliti RS-a. Joj, uzbuđenja do.... Počeli smo, bilo je malih problema spojit žice na akumulatoru, no sve smo skužili, pa paljenje....nije htio iz prve, ali došao je trenutak da je upalio i DIGLA se kazaljka od okretaja.....brmm..... Joj taj zvuk dvotaktne makine.... Upalio je, svi sretni, Marac samo slika.... Onda sam ga ostavio da radi jedno pola sata, sat i tada su slijedili testni krugovi..... U početku sam se vozio do 80 km/h, tj. samo s prvim ventilom, a poslije kad se razradio od Tornada prema Sahari, pa autoputu je bilo: ''niža, gas, 3. (110km/h), 4. (došao sam do 125 km/h i bilo je dosta do prvog zavoja....). To je bio osječaj, mali ide ko metak.... Malo sam se još vozio, ali onda je kiša počela padati, pa sam morao doma. Spremio sam ga u garažu, SR-a pod krov i gotovo. Kasnije sam dobio goste, zabavljali smo se, slikali po motorima, kasnije išli do mog strica Miše, kod njega su Luka i Lorena, moj bratić i sestrična htjeli malo puške vidjet pa smo i to zabilježili..... Super je bilo.....
Nedjelja, išao sam van popodne igrat nogomet s dečkima, ujutro sam učio, poslije nogometa sam išao se malo prpoeljat na RS-u! Pa sam sreo Tomia (Kovačića), pa smo napravili krug - dva, vozio sam njegovu Gileru VXR 200, ide predobor, možda ju opišem u sljedećim postovima.... I to je to.
U ponedjeljak sam se prehladio, tj. dobio temperaturu, užas, glava me bolila, koma. I onda doma mirovanje do petka, išal sam opet u školu danas, super mi je.
E, imam još jednu obavijest, bratić Miro je kupio novi motor, tj. Qvad 250ccm, predobro.....a tek zvuk kakav ima....

To je to, evo vam slike događaja:

Počinjemo
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Još
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Otkrili ga da ugleda svijetlo dana
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ispeljavanje
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Slaganje akumulatora
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Slaganje u tijeku
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Čista kao suza
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Mrsko....
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Aprilie: SR 150 (plava) i RS 125 (crvena)
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ja i moji motori
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Marac i Aprilie
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ja i Lorena na RS-u
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Luka na RS-u
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Lorena puni....
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Predobra fotka: ''Luka u 2. svjetskom ratu'' - slikao Neva
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Luka cilja
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Ja sa Karabinom
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Moja poza....
Free Image Hosting at allyoucanupload.com




To je to.
Vidimo se za tjedan dana!
Pozdrav svima posjetiteljima
Bok








- 14:22 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.