petak, 18.01.2008.

Počela škola....gotovi praznici....novosti....iz Jaske....

E bok ljudi, evo me nakon dugo vremena, nadam se da ste svi ok, nisam dugo pisao jer sam bio na skijanju, pa je počela škola....i tak..... Evo sad pišem, imam dosta novosti, od početka.... Bio sam na skijanju, tjedan dana u Austriji u ''Hinterglemmu''. Bilo je super, ekipa - Sanjin, Fran, Serta, Ivi, Matea, Andrej i naši nezaboravan dvojac u ''pictionaryu'' Ben i Tena.... zabava, zafrkancija vladala.....
Onda druge novosti su da sam kupio novi motor, podatke ćete vidjeti u sljedećem postu.....
Pa počela škola, a joj....u školi prvi dan je bio koma, ali sad sam se već uhodao. Sve po starom, svi su na broju u razredu. I tak.... U ovom postu neće biti nikakvih slika, ali u sljedećim oćekivajte...


Book!
Pozdrav

- 10:16 - Komentari (60) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.