Linkovi
Karakter club


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e-mail: zezalica_z@yahoo.com

miroljubiva škorpionka :-)

myspace



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


e sad mi je dosta...

11.05.2006., četvrtak

Nevrijeme...

A što reći u ovaj, ni vrit-ni mimo, četvrtak?

Sunce bi, pa ne bi, tak mi je i samoj. Kad će više stabilno vrijeme, da se i moje raspoloženje ustabili. :-)

Da bar mogu uvečer sjesti na balkon, zapaliti i tako blažena odtalahat nekuda, ali ne mogu. Hladno je!

A baš sam lijepo cvijeće posadila na balkonu. Da me sakrije od pogleda prolaznika. Nema meni tko što virit u moju balkonsku intimu.
Tamo se ljeti znalo i sunčati, tamo se puši u tišini, tamo se sjedi i sluša glazba, depilira se. Jednom se tamo na luftiću, za sparne ljetne noći i... Tamo najslađe grizu komarci. :-)

'ebo ovakav maj kad mi balkon stoji neiskorišten. Toliko o globalnom zatopljenu!

- 12:17 - Prospi bisere (11) - Naniži na končić - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
judi, zviri i.... tamo neke aždaje :-)

myspace



myspace







Samo za taj osjećaj

Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više nikad učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

Samo za taj osjećaj….
(HP)

myspace