Linkovi
Karakter club


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

e-mail: zezalica_z@yahoo.com

miroljubiva škorpionka :-)

myspace



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


e sad mi je dosta...

18.04.2006., utorak

Dan poslije...

Image Hosted by ImageShack.us

I kaj da velim, o'šla i ova četiri dana nerada, a kao da je jučer počelo.
Moji planovi o izležavanju ispred tv-a pali su u vodu već s prvim pozivom ravnajućeg u petak... jel bi mogla skoknut samo na kratko, hitno je za platiti..bla bla... Ma, 'ebo takav slobodan dan, kad te izvuče iz pidžame u 9 u jutro.

Gužve na granici, s tugom gledam cirkuliranje gostiju. Bilo bi lijepo zapalit nekuda, ako već ne u inozemstvo, onda se spustiti južno. I to je bilo neizvedivo jer je Zakoniti prisegnuo svom robovlasniku - u dobru i u zlu... više se s njim "druži" nego sa menom. Za popizditi, ponekad!

A u Lici je bilo sunčanije nego doma. Baš je sve mirisalo na Uskrs. I na mladi luk i janjetinu. :)

Gužve u trgovinama, k'o da će smak svijeta. Moje klinke prerasle su uskrsne zečiće i te pizdarije. Ako ih želiš obradovati, kupi im bon za mtel. Il' daj gotovinu! :) Materijalistice! Doduše, i ja sam prerasla kupovinu beskorisnih sitnica, skupljača prašine. Ionako već slijedeći dan završe u smeću.
Prerasle su one i "obiteljska druženja", misle da su same sebi dovoljne. Mo'š mislit.

A mi se još uvijek trudimo održati dobar običaj i skupit se, onak obiteljski, bar za blagdane. Dok još imamo kod koga! Molim Boga da to potraje, jer je to tak dobar osjećaj.
I zato sam ja, dan poslije, uvijek sretna i poletna, mada je radni dan. A u ušima mi još uvijek titra...ča...

'bem ti sjetu, išššš :))

- 07:44 - Prospi bisere (8) - Naniži na končić - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
judi, zviri i.... tamo neke aždaje :-)

myspace



myspace







Samo za taj osjećaj

Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više nikad učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

Samo za taj osjećaj….
(HP)

myspace