I NEDAM HRPU ŽELjEZA Ni ZA ŠTO NA SVijETU...

Image Hosted by ImageShack.us

I koliko je silnih godina prošlo...
Koliko je truda uloženo...
Koliko je odricanja bilo...
Smijeha,veselja,tuge i suza...
Boli i patnje...
Ljubomore,ljutnje...
Silne večeri provedene u dvorani...
Onda kada su drugi odmarali,družili se,uživali...
Kapi i kapi znoja na isrpljenom tijelu...
Najčešći posjetitelj odjela "kirurgija",Nove bolnice u Dubravi...
Hrpe priznanja i diploma u ladici,zid ispunjen medaljama...
Pehari na polici već skupljaju prašinu...
A godine prolaze...
I uvijek neka nova medalja sjaji...
S vremenom sjaja nestane
i sve medalje zajedno čine jednu običnu hrpu željeza ili
ukras na zidu sobe...
Možda je hrpa željaza,ali ju mjenjala ne bih nikada ni za što...
Cijeli moj život je ispričan tim željezom...
I ja sam rezultat toga što je ta hrpa stvorila...
I ne žalim zbog godina utrošenih u skupljanje ukrasa za zid sobe...
I naučila sam da je život onakav kakav mi odlučimo da će biti...
Da moramo biti poraženi kako bi naučili pobjediti...
Moramo htjeti da bi uspjeli...
I naučih da se snovi ostvaruju...
I ciljeve možemo doseći...
Sve je u našim rukama...
Sve je u nama...
U glavi,u srcu...
Godine sam potrošila kako bih se ispunila i zbog ničega ne žalim...
Želim biti pobjednica...
Želim biti na listama najboljih...
Korak sam do sna...



*ŽERAViCA*

09.07.2006. u 14:48 | Broj komentara 1 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

jA SAM jA i NiTKO Mi Ni SLiČAN NijE :)

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Image Hosted by ImageShack.us



SREĆA jE

UVijEK VELiKA

MA KOLiKO

MALENA BiLA.


***


ISKRENOST jE

UVijEK NAjBOLjA

POLiTiKA ČAK

i KADA NijE

U MODi!

******************

Image Hosted by ImageShack.us


Free Website Counter
Free Website Counter

*NiKAD NE LAŽEM*
*Imam 16.Razumijem puno toga...
Volim život...
*samo pogled mi je dovoljan...

Pišem ovaj blog,neke misli sa
duše ostavljam na njemu.
Bježim od svog stvarnog života,
od svog stvarnog
identiteta.
Bježim od buke i svih koji me znaju.
Povlačim se ovdje među
nepoznate...
Djelim s njima onu drugu stranu
moga života...
Onu stranu života koja me
ne ispunjava toliko koliko
ona druga.
Sport...
I djelim s vama ovaj dio.
Ovaj dio u kojem sam
tužnija...
A zapravo tužna nisam.
Sretna sam.
Jako.
Ali ponekad poželim pisati...
I bacim se u tužne misli...
I pišem...
Pišem o njemu,njemu i njemu...
O njima...
O svemu...
A tužna nisam.
Ne...
Ja sam sretno djete.
Saznat će te jednom.

***********************
Image Hosted by ImageShack.us

Ima nešto što me jako zabrinjava. To je problem:
kada ću shvatiti da je došlo vrijeme da počnem glumiti svoju ulogu?
Kada ću moći biti ono što jesam? Ne znam, možda je to opća pojava...“


*****************
Image Hosted by ImageShack.us
NE iDi UOKOLO GOVOREĆi
KAKO Ti SVijET DUGUjE ŽiVOT.
SVijET Ti NE DUGUjE NiŠTA.ON
jE NASTAO PRVi.


*******************

Jesmo li posebni, jedinstveni svi,
Il' smisla gladni tragaci psi...
Moj um sto znaci u Umu Svijeta,
I ova dusa sto bespucem leta...
I jedinka da li je vazna na kraju,
Kad drveni kofer samo ti daju...
Jesam li covjek koji tajnu zna,
Il samo sjena na putu do dna...
Ostavljam li trag zvijezde repatice,
Il za sobom prosipam krusne mrvice...
Koja li je moja sudbina?
Jesam li u zalazak sunca galeb koji mrezu tka,
I da li cu biti
mjeseceva igracka...


***
Image Hosted by ImageShack.us

Shvatih da je ova istina duboka,
teška za shvatit..
Tek mudrima za razumjeti…


***

Mrzim one male naprave s kazaljkama i
one malo veće s brojevima i ispisanim danima i mjesecima
jer mi samo govore kako vrijeme brzo prolazi i kako sam nešto
propustila .... a ja mrzim propuštati stvari ....


***
Zahvaljujem sto ti mogu reci sve sto mi je na srcu,sto znam da mi pridajes vaznost,
Što osjećam da me shvaćaš,što nikad ne vrednuješ niti prosuđuješ,nego gledaš
Ono što jest i to prihvaćaš onako kako je..











Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@