Desiderata
Idi smireno kroz buku i užurbanost i sjeti se mira koji se može naći u tišini!

Koliko je to moguće, budi u dobrim odnosima sa svim ljudima!

Govori svoju istinu smireno i jasno i saslušaj druge, čak i glupe i neuke; i oni imaju svoju priču!

Izbjegavaj agresivne i bučne osobe-one su teret duhu!

Ako uspoređuješ sebe s drugima, možeš postati ogorčen ili ponosan, jer uvijek će biti većih i manjih od tebe!

Raduj se svojim dostignućima, kao i svojim planovima.

Održi entuzijazam za svoj poziv ma koliko on skroman bio; to je pravo blago u promjenjivim vremenima!

Budi obazriv u svojim poslovima, jer svijet je prepun prijevara!

No, neka te to ne ometa da vidiš vrline-koliko ih ima; mnogi ljudi teže za visokim idealima i svuda je život prepun heroizma!

Budi ono što jesi!

Pogotovo nemoj glumiti ljubav!

A nemoj biti niti ciničan prema ljubavi, jer unatoč svoj ogorčenosti i razočarenjima, ona je vječna kao trava!

Spokojno primi iskustvo godina, skladno napuštajući stvari iz mladosti!

Njeguj duhovnu snagu da te štiti od iznenadne nesreće!

No, nemoj sam sebe žalostiti umišljanjima!

Mnoga strahovanja nastaju zbog umora i usamljenosti!

Osim održavanja zdrave discipline, budi blag prema sebi!

Ti si dijete svemira, ništa manje nego što su to drveće i zvijezde!

Imaš pravo biti ovdje i, bilo ti to jasno ili ne, nema sumnje da se Svemir razvija kao što bi i trebao!

Dakle, budi u miru s bogom, ma kako ga zamišljao, ma kakav da ti je posao i kakve aspiracije imaš u bučnom komešanju života!

Bez obzira na sve, zadrži mir u svojoj duši!

Pored sve prljavštine, jadikovanja i porušenih snova - ovo je ipak divan svijet!

Budi pažljiv!

Teži tome da budeš sretan!






Autor ovog teksta nije poznat.
Tekst je pronađen u crkvici u Baltimoru 1680 i ne zna se sa sigurnošću kad je nastao.

Sneni puti moje poezije

nedjelja, 30.10.2011.

Nošeni



Mjesec nad uzburkanim morem,
ne ostavlja trag,
samo jecaj što ga vjetar nosi,
čuje se kroz mrak.

Otvaram oči i tražim tu dušu,
što je mori jad,
Nigdje nikog samo vjetar me baca,
u ljusci od sna.

Uokolo valovi se divlje skaču i pjene,
krijesnice se vidi sjaj.
U zraku svugdje slane kapljice se iskre,
ne vidim im kraj.

Tišina je ponovno leluja posvuda u zraku,
more kosu kvasi.
Nemoćan sam plutam u tom beskraju,
nošen prolaznošću.

Treba mi samo moj san da me probudi,
i spusti na obalu.
Željan sam mekanih pješčanih plaža,
i otisaka što valovi brišu.

Tražim otok na ovom beskraju valova,
i sunce iz visina.
Odahnuti moram od svih mojih jauka,
kad me stisne zima.

21:19 Komentari (0) Isprintaj #

<< Arhiva >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja zbirka poezije i svijet moje mašte
Ovo su pjesme iz moj prve zbirke pjesama i tko voli može slobodno baciti oko. Tu je svijet moje mašte i mojih snova, satkan od sjećanja, prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Ja samo ostavljam otiske na bijelom papiru, ispunjavam njegovu prazninu ljepotom i snovima. Nadam se da će vam se svidjeti.

Još pišem, ali prozu na apsolut.blog.hr

Moja adresa ako želite da se javite i kontaktirati:

zentren@net.hr

"Copyright © 2002-2006. V.S.Dide "Otvoreno srce", "Sneni put","Ljubav".
"Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora".
Grijesi
Sedam smrtnih grijeha današnjeg svijeta: bogaćenje bez rada, uživanje bez savjesti, znanje bez karaktera, poslovanje bez morala, znanost bez čovječnosti, religije bez žrtve i politika bez načela..."

(Mahatma Gandhi)

Meni dragi sneni šetaći:
Mirisni tragovi u meni
Dodir
Carolija
Angelus
Maslackica
Freestyler
Osmijeh
Plejadablue
Katya
Lost_One
Vatroslav Lisinski
bluebird
Tempora
zaria
Lucky
sanjin svijet
sound of silence
škorpion12
skriveni dragulj
zvjezdica
_g_
nixi
more snova
frulica
satie
kristalna kruna
The big blue
sve moje noći
umornooko
Apsolut sf priče