ponedjeljak, 17.01.2011.

Nova godina, novi počeci...nove odluke...

Dugo, duuugo nisam bila, ali to zato jer nisam imala što reći...a ako nemam reći ništa pametno ili zanimljivo, radije šutim yes

No, ajmo dalje...vraćam se korjenima...onome zašto sam uopće i krenula pisati ovaj blog. Zdravlje i kako ga postići...što u mome slučaju nije lako... Nikada nisam bila mršava, čak niti prosječna...uvijek je bilo viška, i ne ovo ne piše neka curička od 170 visine i 60 kg...ne...ovo piše osoba visine 165 i 100 kg...ali za vrijeme trudnoće i nakon dosegla sam svoj maksimum...i sada je vrijeme da se spustim ispod te vrijednosti..
Pisanje bloga pomaže, čitao netko ili ne..ovo su u biti misli od mene i za mene, a ako nekome mogu pomoći meni je drago!

Uglavnom, plan je ovakav...počela sam od 1.1.2011. Dakle, to je bila jedna od novogodišnjih odluka...ne toliko vezano za izgled koliko za bolju kvalitetu života, i više brige za sebe...jer otkako sam rodila ne nalazim vremena za sebe....mogu komotno reći da sam se zapustila...i želim to promijeniti! Ovo nema smisla...pitam se kako one druge mame uspjevaju sve?! KAKO?
Jebenica...

Od prvog dana prošlo je 17 dana....vagala sam se na početku 102.8, a 15. 1. vaga je pokazala 100.1kg...trudim se i polako ide...ali kao i svi očekujem još uvijek i svjesno i podsvjesno čarobni štapić koji će odnijeti sve što mi smeta...ali no can do! fino
Tih prvih 15-ak dana prošlo je relativno ok, smanjila sam porcije i povećala broj manjih obroka, što je za mene veliki pomak, jer ako mi nešto paše, ne postoji mala porcija! Pokušavam se srediti u glavi još uvijek...i nagovoriti se da osim šetnji uvedem još koju aktivnost, odnosno vježbanje, ali nekako stalno odgađam i sama sebi dajem izgovore...no trudim se da to popravim i počnem s nečim...

Nemam cilja zadanog koliko i kako u kojem mjesecu...idem bez opterećenja i na kraju ću vidjeti rezultate sretan

Najviše mi smeta, osim zdravlja, to što sam se toliko udebljala da ne mogu nositi svoj vjenčani prsten...sranje!! Ne zbog drugih...iskreno boli me k****, nego zbog mene i muža...nismo si ih đabe dali na vjenčanju! rofl

Toliko za sada....idući put o načinima, ideologiji....kome i čemu se divim...
Lijep pozdrav! mah
Vaša zen krafnica

- 22:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>